Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (10143)

Vierailija
9961/10143 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnan E-lady rokkaa!

Voin aina luottaa E-naisiin.

Serkkunikin on E-klaania. 

Ignooratkaa mut oman

luostarini rauhaan. 

Hyvää vkl. 

.

< poistuu hömppäpalstalta >

E

Vierailija
9962/10143 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kriteerit: kaivattu😌😀

Sama. En täytä hänen kriteereitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9963/10143 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilu on miesten hommaa!

Vierailija
9964/10143 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyytyttäisi 🥹

Vierailija
9965/10143 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoilu on miesten hommaa!

Aren't you a doll

Vierailija
9966/10143 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#61 multa vimppa.

👋🖐🐻🤸x

---

Vierailija
9967/10143 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paleltaa

Tässä peitto ja peittelen sut samalla.

Vierailija
9968/10143 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän sun päiväsi tänään menee?

Ainoa mikä on varmaa että ei ainakaan sinun seurassasi. Ei vaikka kuinka haluaisin.

Vierailija
9969/10143 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian olen nimellisesti autuuden paratiisissa, mutta ei se ole sitä, kun seurasta puuttuu enkeli ja jumalatar, jonka kanssa ikuisuuskin vierähtäisi joutuisasti.

Vierailija
9970/10143 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naielle on hankalaa hallita tunteitaan, mukaanlukien himoja.

Ei pidä paikkaansa. Itse olen himokas nainen ja suht estoton seksissä. Nyt en enää ole laskenut vuosia kuinka kauan olen jo ollut ilman seksiä. Hulluksihan tässä olen tullut mutta kun en vaan tyydy seksiin ilman tunteita. Mä oon todella tunteellinen nainen niin hyvässä kuin pahassa vaadin sitä henkistä puolta myös seksiin. Sitä paitsi taidan tykätä sittenkin naisista kun ei noi miesten vonkaukset oo enää vuosiin kohdallani johtaneet mihinkään. Keskityn pitämään itsestäni huolta joka tavalla. Kyllä sen sitten tietää kun rakkaus tulee vastaan.

Saatat olla liian nuori tai liian naiivi, ja kenties sinulla ei ole paljon kokemusta parisuhteista. Ehkä kun todella luulet löytäneesi rakkauden ja sinulla on seksisuhde miehen kanssa, jonka uskot olevan täynnä tunteita, huomaat lopulta, ettei mies ollutkaan emotionaalisesti mukana, ja se oli vain sinun yksipuolinen väärinkäsityksesi.

Tietenkin, miten voi olla seksuaalista halua, jos ei tunne tunteita miestä kohtaan? Et haluaisi olla intiimissä suhteessa miehen kanssa, joka jatkuvasti vähättelee, moittii ja yrittää kontrolloida sinua henkisesti.

Naiset eivät vain etsi seksikumppaneita sattumalta. Vaikka sukupuolivietti olisi voimakas, tiettyjen epäviehättävien miesten näkeminen voi välittömästi jäähdyttää tuon intohimon. Jokaisella naisella, jolla ei ole ollut seksisuhdetta, on vastaava mies, jonka kanssa hän ei ole ollut seksisuhteessa; molemmat ovat välttämättömiä. Tietenkin, riippumatta siitä, kuinka paljon nainen laskee standardejaan, jotkut miehet eivät yksinkertaisesti ole sellaisia ​​miehiä, joiden kanssa hän mielellään harrastaisi satunnaista seksiä.

Vierailija
9971/10143 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko me jatketaan tätä kissa-hiiri leikkiä?

Kauanko sinä jatkat?

Vierailija
9972/10143 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnan E-lady rokkaa!

Voin aina luottaa E-naisiin.

Serkkunikin on E-klaania. 

Ignooratkaa mut oman

luostarini rauhaan. 

Hyvää vkl. 

.

< poistuu hömppäpalstalta >

E

Ei multa! [Ei multa!]

Vierailija
9973/10143 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringosta lämpöä ja voimia kaipaamalleni.

Vierailija
9974/10143 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan niin, että helinä kuuluu varmaan sinne saakka 🧚‍

Vierailija
9975/10143 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttuja.

Vierailija
9976/10143 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Itse olen himokas nainen ja suht estoton seksissä. Nyt en enää ole laskenut vuosia kuinka kauan olen jo ollut ilman seksiä. Hulluksihan tässä olen tullut mutta kun en vaan tyydy seksiin ilman tunteita. Mä oon todella tunteellinen nainen niin hyvässä kuin pahassa vaadin sitä henkistä puolta myös seksiin. Sitä paitsi taidan tykätä sittenkin naisista kun ei noi miesten vonkaukset oo enää vuosiin kohdallani johtaneet mihinkään. Keskityn pitämään itsestäni huolta joka tavalla. Kyllä sen sitten tietää kun rakkaus tulee vastaan.

Niin sinultako on aiemmin irronnut "vonkaamalla?".

🤔

Vierailija
9977/10143 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paleltaa

Tässä peitto ja peittelen sut samalla.

😍 mielummin saman peiton alle..

Vierailija
9978/10143 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että näin sysipaskoja uniakin.

Vierailija
9979/10143 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on iso kulli, niin mä voisin nukkua sun kanssa.🍌🍆

Vierailija
9980/10143 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatat olla liian nuori tai liian naiivi, ja kenties sinulla ei ole paljon kokemusta parisuhteista. Ehkä kun todella luulet löytäneesi rakkauden ja sinulla on seksisuhde miehen kanssa, jonka uskot olevan täynnä tunteita, huomaat lopulta, ettei mies ollutkaan emotionaalisesti mukana, ja se oli vain sinun yksipuolinen väärinkäsityksesi.

Tietenkin, miten voi olla seksuaalista halua, jos ei tunne tunteita miestä kohtaan? Et haluaisi olla intiimissä suhteessa miehen kanssa, joka jatkuvasti vähättelee, moittii ja yrittää kontrolloida sinua henkisesti.

Naiset eivät vain etsi seksikumppaneita sattumalta. Vaikka sukupuolivietti olisi voimakas, tiettyjen epäviehättävien miesten näkeminen voi välittömästi jäähdyttää tuon intohimon. Jokaisella naisella, jolla ei ole ollut seksisuhdetta, on vastaava mies, jonka kanssa hän ei ole ollut seksisuhteessa; molemmat ovat välttämättömiä. Tietenkin, riippumatta siitä, kuinka paljon nainen laskee standardejaan, jotkut miehet eivät yksinkertaisesti ole sellaisia ​​miehiä, joiden kanssa hän mielellään harrastaisi satunnaista seksiä.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Olis meillä tänään aiheena........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän