Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20780)
Grrr... taas etusivulla senkin lurjus💛💛💛
M****! Ilmoita sit kun jätät vaimos. Ekan jonossa.
Vertaile ihmeessä tietämättä ja tuntematta. Niin toimii mies isolla ämmällä. Mies, jolla on munaa ja suora selkä.
Vierailija kirjoitti:
Tulisitpa jo mun luokse.
Oisit tullu ohimennessäs😉
Vierailija kirjoitti:
M****! Ilmoita sit kun jätät vaimos. Ekan jonossa.
Juu ei tuu tapahtumaan. Jos olet hyvä ihminen, voidaan tavata muissa merkeissä.
Kun on hyvä, miksi et osaa pitää fokusta hänessä? Tuskin hän tykkäsi, jos tietäisi touhuistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutanko aikataulua ja reittiä vai en? Kumpi on Sinulle parempi?
Älä muuta, nähdään edes silloin tällöin.
Joku tunniste?
Laita sinä.
Ehei 😇 Ehkä ollaan yhtä itsepäisiä. Ja järkeviä.
Kyllä. Älä silti vaihda reittiä.
Hyvä tietää...
Iltaa mammoille. Mammojen viattomuus hämmentää.
Suosikkimuikillle: jäätelö sulaa pian
t. J
God natt fru speciallärare 😚
En enää usko että palaat asiaan
Vierailija kirjoitti:
Yksin on jotenkin tosi hyvä olla.
Niin samaa mieltä. Ihmiset ei vain ole kovin kummoisia, ja suhteet ottaa enemmän kuin antaa. Oma rauha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutanko aikataulua ja reittiä vai en? Kumpi on Sinulle parempi?
Älä muuta, nähdään edes silloin tällöin.
Joku tunniste?
Laita sinä.
Ehei 😇 Ehkä ollaan yhtä itsepäisiä. Ja järkeviä.
Kyllä. Älä silti vaihda reittiä.
Hyvä tietää...
Niin...
Vierailija kirjoitti:
En enää usko että palaat asiaan
Ei sellaisesta ollut koskaan puhe
Vierailija kirjoitti:
En enää usko että palaat asiaan
Olisikin hyvin loogista palata.
Tulisitpa jo mun luokse.