Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (8351)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään merkitystä.
Ei mullakaan. Miten sulla ilmenee?
Ei se ilmene mitenkään. Ei tekoina ei puheina ei viesteinä ei soittoina.
Hiljaisuus vain seuranain.
Ihan perus. Ei mullekaan lähetetä viestejä tai soiteta. Hiljaisuus.
Mut jatkan sen verran et kautta aikojen on ollut niin sanottuja merkityksettömiä ihmisiä. Yksinoloonkin oppii. Se ei sen jälkeen satuta. Moni meistä on netissä enemmän itsensä. Ootko netissä etsinyt vaikka ihan kirjoittelukavereita aluksi.
En. Kaipaan ihmisen seuraa, kosketusta jne.
Yritykseni vain tuppaavat jäämään huomioimatta. Yksipuolisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää jutut täällä taas kun hetkeksi poistuu 🤦
Miksi ilvit ketjussa? Ei taida sinunkaan elämä olla niin hohdokasta, kun pitää tämän tästä ilviä.
"tämän tästä", hieno harha, ja viittasin lähinnä toisten ilveileviin kommentteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa. Kukaan ei voi korvata sinua. Kenelläkään ei ole samanlaista persoonaa, ominaisuuksia tai ulkomuotoa kuin sinulla. Olet ainutlaatuinen! Etsi ympäriltäsi jotain, minkä parissa voit tehdä hyvää muille. Auta naapuria tai mene mukaan vapaaehtoistoimintaan. Pikkuhiljaa huomaat, että ajattelun siirtäminen pois omista ongelmista nostaa sinut uuteen kukoistukseen. Jos tarvitset sitä ennen terveydenhuollon apua, niin aloita siitä.
En pysty.
Miksi?
Onnistumattomuus. Tuli jaksamiselle stoppi.
Vierailija kirjoitti:
Saispa sulta aina aamuhalailut
Ja iltahalailut. <3
Oon yrittänyt pitää taukoja ketjusta mut tilalle tulee tällaista:
Olin paikassa missä näkyi screenillä tuntemattomien ihmisten nimimerkit jotka pelasi jotain. Niitä oli 4 ja yksi niistä oli sama kun sun muinoin käyttämä. Hätkähdin ihan huolella. Lisäksi yksi oli mun lapsen nimi ja yksi Akun. Neljäs oli "nat", sille en keksinyt syytä mutta kai sekin jotain tarkoittaa näissä oudoissa valveunissa.
Äsken yritin etsiä jotain mikä harhauttaisi pois palstalta. Päädyin katsomaan Areenasta random elokuvan. Satuinkin sitten katsomaan elokuvan joka oli kuin toteamus elämästä 🥲 Mikä sen tekee ettei vaan voinut klikata sitä "Heinähattu, Vilttitossu ja kana"? Vaikka kuulin päässäni järjen äänen että "Kana. Kana ei itketä ja kuulostaa turvallisemmalta aiheelta kuin Past Lives." Noup 😬😁 nyyh oon ihan itkupilli nykyään
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle on aina vastaanotto auki. 😘
En asioi teidän vastaanotoilla. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa. Kukaan ei voi korvata sinua. Kenelläkään ei ole samanlaista persoonaa, ominaisuuksia tai ulkomuotoa kuin sinulla. Olet ainutlaatuinen! Etsi ympäriltäsi jotain, minkä parissa voit tehdä hyvää muille. Auta naapuria tai mene mukaan vapaaehtoistoimintaan. Pikkuhiljaa huomaat, että ajattelun siirtäminen pois omista ongelmista nostaa sinut uuteen kukoistukseen. Jos tarvitset sitä ennen terveydenhuollon apua, niin aloita siitä.
En pysty.
Miksi?
Onnistumattomuus. Tuli jaksamiselle stoppi.
Pitäisiköhän sitten vain antaa itselleen lupa levätä. Lepo ei tee ihmisestä merkityksetöntä. 💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle on aina vastaanotto auki. 😘
En asioi teidän vastaanotoilla. Ei kiinnosta.
Et tokikaan. Tämä onkin vain Kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut jatkan sen verran et kautta aikojen on ollut niin sanottuja merkityksettömiä ihmisiä. Yksinoloonkin oppii. Se ei sen jälkeen satuta. Moni meistä on netissä enemmän itsensä. Ootko netissä etsinyt vaikka ihan kirjoittelukavereita aluksi.
Mäkin kaipasin aikani kosketusta ja muuta, mutta tottunut jo yksinoloon. Sukulaisilla joskus silitän kissaa tai koiraa. Siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan itseäni koska tutustuin ja ihastuin tietämättäni varattuun naiseen.
Ihastuminen varmaan menee vielä, yritä rakastua 😭
En kirjoittanut rakastumisesta vaikka olenkin rakastunut, koska kukaan ei usko että voi rakastua ilman suhdetta.
Mitä höpinää, ettei voisi rakastua ilman suhdetta 🤭 Sellaistahan tapahtuu jatkuvasti ihmisille.
Ainahan sitä on vähätelty ja sanottu pelkästään ihastumiseksi tai korkeintaan limerenssiksi.
Yksi pakkomielteinen jankkaaja sitä täällä on vuosia hokenut. Ei se ole mikään yleinen mielipide. Sivusta.
Pitkä työpäivä loman jälkeen. Sua mä silti mietin, Emilia. Sopisit nyt kainalooni. Levättäisiin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kaipasin aikani kosketusta ja muuta, mutta tottunut jo yksinoloon. Sukulaisilla joskus silitän kissaa tai koiraa. Siinä se.
Ja jatkan sen verran et netissä on paljon kavereita ja tuttuja. Muutaman kerran tavattu mut muuten netin välityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Top4-inhokit palstalla:
-Emilian kaipaaja
-M-naisen kaipaaja
-ihanimman kaipaaja-Kalle
-l&t-kaipaaja
Vuosia jankanneet. Luultavasti samalta keksittyä soopaa.Entäpä suosikit?
Varmaan fru speciallärare.
Vierailija kirjoitti:
Top4-inhokit palstalla:
-Emilian kaipaaja
-M-naisen kaipaaja
-l&t-kaipaaja
Vuosia jankanneet. Luultavasti samalta keksittyä soopaa.
Eikö se ole hyvä että on kävijöitä? Olethan itsekin täällä ilmeisesti viihtynyt kun tuli yhteenveto niinku apteekin hyllyltä.
Vierailija kirjoitti:
Top4-inhokit palstalla:
-Emilian kaipaaja
-M-naisen kaipaaja
-l&t-kaipaaja
Vuosia jankanneet. Luultavasti samalta keksittyä soopaa.
Emilian kaipaajia on useampi. Mistäkö tiedän? Siitä, koska joskus itse häntä kaipaan nimellä. Mutta 80% on joltakin muulta. Älä niputa kaikkia kaipaajia samaan ärsyttövien nippuun.
hällä ei taida olla, hmm, vastaanotto auki