Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (8609)

Vierailija
7041/8609 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaunis suloinen nainen. Oon jo aikaa sitten herännyt, ja olet ollut taas koko aamun ollut mielessä. Ikävä sinua ja häkellyttävän kauniita silmiäsi jotka saavat mut sekaisin.  Silmäsi tuntuvat aina katsovan suoraan sieluuni. 

Hei Herra Ulkonäkö On tärkein. Toivottavasti opit suuren pinnallisuuden oppitunnin ennen kuin elämäsi päättyy, ettei tarvitse moista pinnallisuutta seuraavassa elämässä maksaa.

Rummon katkeraa itkua kun itse muistuttaa ulkoisesti omaa äitiään

En ole toi kelle vastasit, mutta ei mua ainakaan haittaa yhtään, että mua sanotaan aina äidin näköiseksi. Äidillä on aina pyörinyt miehiä kimpussa,  justiinsa taas oli hänen uusi naapurikin häntä iskemässä, eli tuskin äiti on kovin ruma vielä kuusikymppisenäkään

Vierailija
7042/8609 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollu aika lennokas aamu.Toivottavasti sun viikko on lähtenyt paremmin käyntiin. Toivon, että omakin päivä rauhoittuu iltaa kohti.😓

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7043/8609 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaunis suloinen nainen. Oon jo aikaa sitten herännyt, ja olet ollut taas koko aamun ollut mielessä. Ikävä sinua ja häkellyttävän kauniita silmiäsi jotka saavat mut sekaisin.  Silmäsi tuntuvat aina katsovan suoraan sieluuni. 

Hei Herra Ulkonäkö On tärkein. Toivottavasti opit suuren pinnallisuuden oppitunnin ennen kuin elämäsi päättyy, ettei tarvitse moista pinnallisuutta seuraavassa elämässä maksaa.

Incelin vastaus kaikkeen kun itse muistuttaa omaa isäänsä

Oho, menipä rummolla tunteisiin.

Täällä ei saa mainita naisen olevan kaunis, nuori tai hoikka. Muuten sataa alanuolia ja katkeria vastauksia rumilta, vanhoilta ja lihavilta naisilta. 

Tässä iässä ei tarvitse olla enää kateellinen, jos edes olisi joskus ollut.Viisaus tulee iän myötä.Kyllä ne on ne nuoret jotka on toisilleen kateellisia.

-keski-ikäinen

Valehtelu on rumaa.

Siinäpä provoilet ,ei paljon paina.

Valehtelu on helppoa,kokeilepa pysyä aina totuudessa,siinä ihmistä mitataan.

Vierailija
7044/8609 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

purpose of my life: you😍😀

Vierailija
7045/8609 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä 🤍

Vierailija
7046/8609 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä välität ja tiedät sen, niin varmaan myöskin näytät sen. Jos siis haluat näyttää. Ellet halua, miksi et halua?

Vierailija
7047/8609 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet arvaamaton ja et aina halua minua. 

Vierailija
7048/8609 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä välität ja tiedät sen, niin varmaan myöskin näytät sen. Jos siis haluat näyttää. Ellet halua, miksi et halua?

Koska oot varattu..?

Vierailija
7049/8609 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suunnitelma kyllä.

Vierailija
7050/8609 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi olla epäselvää. sivusta

Vierailija
7051/8609 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.😘🤗👩.

Vierailija
7052/8609 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä tietyllä tavalla vähän arvaamaton, mutta se johtuu siitä, etten vaan osaa/muista selittää itseäni/aikomuksia muille. Kokonaisuudessa ja taustalla on kuitenkin aina tietty logiikka, vaikka se ei näkyisi muille.

Vierailija
7053/8609 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei saa mainita naisen olevan kaunis, nuori tai hoikka. Muuten sataa alanuolia ja katkeria vastauksia rumilta, vanhoilta ja lihavilta naisilta. 

Tässä iässä ei tarvitse olla enää kateellinen, jos edes olisi joskus ollut.Viisaus tulee iän myötä.Kyllä ne on ne nuoret jotka on toisilleen kateellisia.

-keski-ikäinen

Valehtelu on rumaa.

"Ei paljon paina" mutta silti te tätinaiset vastailette itku silmässä ja kiukku persiissä 😂😂😂 

Vierailija
7054/8609 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän välittäväni, mutta tilaisuuksia sen näyttämiseen on ollut kovin harvoin.

Vierailija
7055/8609 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nähdään illalla.

Vierailija
7056/8609 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollu aika lennokas aamu.Toivottavasti sun viikko on lähtenyt paremmin käyntiin. Toivon, että omakin päivä rauhoittuu iltaa kohti.😓

Samoin on ollut meno ja lento, ja jatkuu huomennakin. Tietyt keväthommat hoidettava pois alta.

Vierailija
7057/8609 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-keski-ikäinen

Valehtelu on rumaa.

"Ei paljon paina" mutta silti te tätinaiset vastailette itku silmässä ja kiukku persiissä 😂😂😂 

Juu, ei anneta sun pilata ketjua.Luulisit vielä onnistuneesi ,jos kukaan ei kerro sulle pienelle vähän totuuksia.Täti menee nyt vähän töihin mutta palaa taas.

Vierailija
7058/8609 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nähdään illalla.

Mitäs pidit trikoista?

Vierailija
7059/8609 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska oot varattu..?

Tilanteet voi muuttua nopeastikkin. Joskus ihmiset on jämähtänyt jonnekkin missä eivät haluaisi olla.

Vierailija
7060/8609 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nyt ole ihan normaalia yleensä että ihastuksen ulkonäkö miellyttää? Kai sen lisäksi luonteenkin pitää miellyttää, mutta kai ulkonäköäkin saa kehua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän