Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (8609)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaunis suloinen nainen. Oon jo aikaa sitten herännyt, ja olet ollut taas koko aamun ollut mielessä. Ikävä sinua ja häkellyttävän kauniita silmiäsi jotka saavat mut sekaisin. Silmäsi tuntuvat aina katsovan suoraan sieluuni.
Hei Herra Ulkonäkö On tärkein. Toivottavasti opit suuren pinnallisuuden oppitunnin ennen kuin elämäsi päättyy, ettei tarvitse moista pinnallisuutta seuraavassa elämässä maksaa.
Buhu buhu, ei saa kiinnostua ulkonäöstä!!1
Ja missä luki että ulkonäkö on ainoa asia mikä kiinnostaa?
Sivu
Mukavaa aamupäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Muru 😘😘😘😘
Miksi oot niin rakas mulle? Rehellisesti, mitä arvelet, että miksi?
Vierailija kirjoitti:
Osaan lukea sinua.
Se on stalkkaamista, ei lukemista.
Vierailija kirjoitti:
Saispa sulta aina aamuhalailut
Oi ja voih... Saisipa edes kerran kunnon halauksen kaivatulta 💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaunis suloinen nainen. Oon jo aikaa sitten herännyt, ja olet ollut taas koko aamun ollut mielessä. Ikävä sinua ja häkellyttävän kauniita silmiäsi jotka saavat mut sekaisin. Silmäsi tuntuvat aina katsovan suoraan sieluuni.
Hei Herra Ulkonäkö On tärkein. Toivottavasti opit suuren pinnallisuuden oppitunnin ennen kuin elämäsi päättyy, ettei tarvitse moista pinnallisuutta seuraavassa elämässä maksaa.
Rummon katkeraa itkua kun itse muistuttaa ulkoisesti omaa äitiään
Incelin vastaus kaikkeen kun itse muistuttaa omaa isäänsä
Oho, menipä rummolla tunteisiin.
Täällä ei saa mainita naisen olevan kaunis, nuori tai hoikka. Muuten sataa alanuolia ja katkeria vastauksia rumilta, vanhoilta ja lihavilta naisilta.
Tässä iässä ei tarvitse olla enää kateellinen, jos edes olisi joskus ollut.Viisaus tulee iän myötä.Kyllä ne on ne nuoret jotka on toisilleen kateellisia.
-keski-ikäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan lukea sinua.
Toiset ovat taitavia ihmisten lukijoita ja osaavat hyödyntää taitoa omiin tarpeisiinsa. En tiedä, millaista sinun kykysi on ja miten sitä käytät.
En minä halua hyötyä kenestäkään omien tarpeideni vuoksi, mutta osaan lukea ihmisiä ja myös kaivattua.
Mitä olet minusta lukenut?
Minä voisin hyötyä hänestä, ja hän voisi hyötyä minusta😘 -sivusta
E on kaikin puolin ihana – ei ehkä Og, mutta silti juuri se oikea E. Kaipaan hänen sinisiä silmiään ja valloittavaa hymyään, joita en hetkeen pääse näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Täältä tulee myös päivähalailut😘
Komistukselle pitkästä aikaa😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitit mut väärin ja mä käsitin sut väärin. Onkohan tästä vielä nousua?
Kerrotko sitten sen mitä käsitin väärin.
Kerron toki irl jos siihen joskus tulee tilaisuus.
Tilaisuuden voi järjestää 24/7.
Ai no miksi sä sitten oot tässä ketjussa jos saat kaivattuusi yhteyden 247
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä tulee myös päivähalailut😘
Voiskin viettää koko päivän halaillen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan lukea sinua.
Toiset ovat taitavia ihmisten lukijoita ja osaavat hyödyntää taitoa omiin tarpeisiinsa. En tiedä, millaista sinun kykysi on ja miten sitä käytät.
En minä halua hyötyä kenestäkään omien tarpeideni vuoksi, mutta osaan lukea ihmisiä ja myös kaivattua.
Mitä olet minusta lukenut?
En tiedä sinusta, mutta kaivatustani näkee että hän on kireä ja stressaantunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rummon katkeraa itkua kun itse muistuttaa ulkoisesti omaa äitiään
Mikä vika siinä on jos muistuttaa omaa äitiään? Onko sun äitisi jotenkin pahan näköinen?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan lukea sinua.
Ai jos osaa lukea toisen eleitä, äänensävyjä ja ilmeitä, se on stalkkaamista? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan lukea sinua.
Ai jos osaa lukea toisen eleitä, äänensävyjä ja ilmeitä, se on stalkkaamista? Ok.
Joo, ei saa seurata toisen eleitä, ilmeitä ja äänensävyjä. Vain emootioista neutraalina tekstinä annetut tiedonannot ajatuksista ja tunteista saa huomioida. Muu on yksityistä ja osin tahatonta eikä kuulu toisten tietoon. Ainoastaan sellaiseen saa vedota tai mitään pohjustaa, joka käy kiistattomaksi todisteeksi oikeudessa.
Minkä väliset silmät?