Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (8571)

Vierailija
7061/8571 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä välität ja tiedät sen, niin varmaan myöskin näytät sen. Jos siis haluat näyttää. Ellet halua, miksi et halua?

Koska oot varattu..?

Tilanteet voi muuttua nopeastikkin. Joskus ihmiset on jämähtänyt jonnekkin missä eivät haluaisi olla.

Hyvä tietää 😉

varattuun ihastunut

Vierailija
7062/8571 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ulkonäöllä ei ole mitään väliä! Olen sinut rummouteni kanssa!" t. tätinaiset joilla on kaapit täynnä anti-aging voiteita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7063/8571 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ulkonäöllä ei ole mitään väliä! Olen sinut rummouteni kanssa!" t. tätinaiset joilla on kaapit täynnä anti-aging voiteita

meeppä sinne ulilaudalle nyt takas

Vierailija
7064/8571 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, oon vähän intensiivinen välillä..

Vierailija
7065/8571 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaunis suloinen nainen. Oon jo aikaa sitten herännyt, ja olet ollut taas koko aamun ollut mielessä. Ikävä sinua ja häkellyttävän kauniita silmiäsi jotka saavat mut sekaisin.  Silmäsi tuntuvat aina katsovan suoraan sieluuni. 

Hei Herra Ulkonäkö On tärkein. Toivottavasti opit suuren pinnallisuuden oppitunnin ennen kuin elämäsi päättyy, ettei tarvitse moista pinnallisuutta seuraavassa elämässä maksaa.

Eikö se nyt ole ihan normaalia yleensä että ihastuksen ulkonäkö miellyttää? Kai sen lisäksi luonteenkin pitää miellyttää, mutta kai ulkonäköäkin saa kehua.

Se on täysin normaalia 😘 Sillä on vain paha olla, kun sitä on satutettu. 

Vierailija
7066/8571 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaunis suloinen nainen. Oon jo aikaa sitten herännyt, ja olet ollut taas koko aamun ollut mielessä. Ikävä sinua ja häkellyttävän kauniita silmiäsi jotka saavat mut sekaisin.  Silmäsi tuntuvat aina katsovan suoraan sieluuni. 

Hei Herra Ulkonäkö On tärkein. Toivottavasti opit suuren pinnallisuuden oppitunnin ennen kuin elämäsi päättyy, ettei tarvitse moista pinnallisuutta seuraavassa elämässä maksaa.

Eikö se nyt ole ihan normaalia yleensä että ihastuksen ulkonäkö miellyttää? Kai sen lisäksi luonteenkin pitää miellyttää, mutta kai ulkonäköäkin saa kehua.

Mielestäni ihmisiä ja heidän ulkonäköään saa kehua, en näe siinä mitään ongelmaa. Sitten taas ihmisten ulkonäön haukkuminen on eri juttu, se on täysi turn off.

Vierailija
7067/8571 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ihmisiä ja heidän ulkonäköään saa kehua, en näe siinä mitään ongelmaa. Sitten taas ihmisten ulkonäön haukkuminen on eri juttu, se on täysi turn off.

Kateellisten mielestä ei saa. 

Vierailija
7068/8571 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollu aika lennokas aamu.Toivottavasti sun viikko on lähtenyt paremmin käyntiin. Toivon, että omakin päivä rauhoittuu iltaa kohti.😓

Samoin on ollut meno ja lento, ja jatkuu huomennakin. Tietyt keväthommat hoidettava pois alta.

Silti ehditte päivittää tänne? Onhan myös Face, Insta ja Linkedin muistettu päivittää tilanteen tasalle. 

Vierailija
7069/8571 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.😘🤗👩.

Mieheltä naiselle?

Vierailija
7070/8571 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä? Em mä.

Vierailija
7071/8571 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva hei, että täällä huudellaan rummoista. Mä olen kyllä ihan söpö mummo, eli sitten kai summo. 

Vierailija
7072/8571 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet arvaamaton ja et aina halua minua. 

Viisi vuotta meni, etten kertaakaan antanut edes ymmärtää sellaista, joten aikaa on ollut. Vieläkään en ole sanonut, etten haluaisi, vaikka ilmaisen kyllä pontevasti, kun en tykkää toimintatavoista.

Vierailija
7073/8571 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suunnitelma kyllä.

Toteutus onkin toinen tarina?

Vierailija
7074/8571 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä välität ja tiedät sen, niin varmaan myöskin näytät sen. Jos siis haluat näyttää. Ellet halua, miksi et halua?

Koska oot varattu..?

Tilanteet voi muuttua nopeastikkin. Joskus ihmiset on jämähtänyt jonnekkin missä eivät haluaisi olla.

Olet sivusta ja voisit myös merkitä sen.

Vierailija
7075/8571 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noku

Vierailija
7076/8571 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön kehuminen on ok, kun kehut eivät ole vain sitä. Kun kelpaa ihmisenä, kelpaa myös ulkoisesti.

Vierailija
7077/8571 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet arvaamaton ja et aina halua minua. 

Viisi vuotta meni, etten kertaakaan antanut edes ymmärtää sellaista, joten aikaa on ollut. Vieläkään en ole sanonut, etten haluaisi, vaikka ilmaisen kyllä pontevasti, kun en tykkää toimintatavoista.

Näettekö te säännöllisesti ja olette onnistuneet viisi vuotta olemaan ymmyrkäisenä? Sivusta

Vierailija
7078/8571 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.😘🤗👩.

Mieheltä naiselle?

Juu.. ihanalle naiselle. 

Vierailija
7079/8571 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On väliä, mutta kokonaisuus ratkaisee pidemmän päälle. 

Vierailija
7080/8571 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, mikä komistus, ihastuin heti ensikatseesta😘

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän