Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (8637)

Vierailija
7001/8637 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan lukea sinua.

Toiset ovat taitavia ihmisten lukijoita ja osaavat hyödyntää taitoa omiin tarpeisiinsa. En tiedä, millaista sinun kykysi on ja miten sitä käytät.

En minä halua hyötyä kenestäkään omien tarpeideni vuoksi, mutta osaan lukea ihmisiä ja myös kaivattua.

Et olisi ketjussa, jos osaisit. -eri. 

Vierailija
7002/8637 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksianto itsensä vuoksi on henkisen hyvinvoinnin ja vapauden teko, jossa luovutaan vihasta ja katkeruudesta oman mielenrauhan saavuttamiseksi. Se ei tarkoita teon hyväksymistä, vaan irti päästämistä taakasta, mikä parantaa mielenterveyttä ja estää menneisyyden tapahtumia hallitsemasta nykyhetkeä. 

Lähde Google 

Mitä oot tehnyt? Pelottaako? Toi lässytys ei helpota uhrin tuskaa pätkääkään. 

Olen itse uhri mutta olen käsitellyt aina kaikki asiani jotta voin elää nautinnollista elämää kaikesta huolimatta ja tämä on paras kosto kaikille pahantekijöilleni.

Entä jos ei kaiken jälkeen pysty elämään nautinnollista elämää. Kituu. 

Käsittely on kaiketi kesken vielä tuossa vaiheessa, kaikki on niin yksilöllistä mutta kaikesta selviytyy jos intentio on selviytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7003/8637 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan lukea sinua.

Toiset ovat taitavia ihmisten lukijoita ja osaavat hyödyntää taitoa omiin tarpeisiinsa. En tiedä, millaista sinun kykysi on ja miten sitä käytät.

En minä halua hyötyä kenestäkään omien tarpeideni vuoksi, mutta osaan lukea ihmisiä ja myös kaivattua.

Kuinka niin? 

Vierailija
7004/8637 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksianto itsensä vuoksi on henkisen hyvinvoinnin ja vapauden teko, jossa luovutaan vihasta ja katkeruudesta oman mielenrauhan saavuttamiseksi. Se ei tarkoita teon hyväksymistä, vaan irti päästämistä taakasta, mikä parantaa mielenterveyttä ja estää menneisyyden tapahtumia hallitsemasta nykyhetkeä. 

Lähde Google 

Mitä oot tehnyt? Pelottaako? Toi lässytys ei helpota uhrin tuskaa pätkääkään. 

Olen itse uhri mutta olen käsitellyt aina kaikki asiani jotta voin elää nautinnollista elämää kaikesta huolimatta ja tämä on paras kosto kaikille pahantekijöilleni.

Entä jos ei kaiken jälkeen pysty elämään nautinnollista elämää. Kituu. 

Käsittely on kaiketi kesken vielä tuossa vaiheessa, kaikki on niin yksilöllistä mutta kaikesta selviytyy jos intentio on selviytyä.

Jauhat paskaa. Kaikesta ei selviydy. Käsität sen itsekin. Elät pumpulimaailmassa. 

Vierailija
7005/8637 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaunis suloinen nainen. Oon jo aikaa sitten herännyt, ja olet ollut taas koko aamun ollut mielessä. Ikävä sinua ja häkellyttävän kauniita silmiäsi jotka saavat mut sekaisin.  Silmäsi tuntuvat aina katsovan suoraan sieluuni. 

🤢

Vierailija
7006/8637 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan lukea sinua.

Kuinka niin? 

Et osaa lukea. Yritä jo ymmärtää. 

Osaan lukea kommenteistasi että olet katkera 😂

Vierailija
7007/8637 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru 😘😘😘😘

Vierailija
7008/8637 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et jaksa niin koita vaan jaksaa 😊

Vierailija
7009/8637 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde Google 

Ei toimi, jos toinen osapuoli ei osaa lopettaa törkykäytöstään. 

Anteeksiantamalla altistaa itsensä vain uudelleen törkeälle kohtelulle. Heti joku omasta mielestään noheva kaveri on vonkaamassa pimppaa ja jos ei saa, uhkailee hakkaavansa ja kostavansa, koska toinen kusetti häntä valehtelemalla antaneensa anteeksi. Parempi pitää mielessä, että toisen osapuolen kosto (mitättömistä tai keksityistä asioista) voi jatkua loppuiän, ei kannata kuvitella, että mitään rauhaa olisi saatavilla. Menneisyys ei hallitse nykyhetkeä, kun vastapuoli on täysin poistettu sun elämästä.

Vierailija
7010/8637 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et jaksa niin koita vaan jaksaa 😊

Oon vapaa. Mun ei tarvii jaksaa kaiken jälkeen. Terveetkään ei jaksa niin miksi sit minä. 

Vierailija
7011/8637 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitit mut väärin ja mä käsitin sut väärin. Onkohan tästä vielä nousua?

Tietysti on. Uskallusta vain.

Vierailija
7012/8637 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde Google 

Anteeksiantamalla altistaa itsensä vain uudelleen törkeälle kohtelulle. Heti joku omasta mielestään noheva kaveri on vonkaamassa pimppaa ja jos ei saa, uhkailee hakkaavansa ja kostavansa, koska toinen kusetti häntä valehtelemalla antaneensa anteeksi. Parempi pitää mielessä, että toisen osapuolen kosto (mitättömistä tai keksityistä asioista) voi jatkua loppuiän, ei kannata kuvitella, että mitään rauhaa olisi saatavilla. Menneisyys ei hallitse nykyhetkeä, kun vastapuoli on täysin poistettu sun elämästä.

Niin ketä sä nyt taas kaipasitkaan..?

Vierailija
7013/8637 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde Google 

Kaikki asiat kannattaa tehdä itsensä vuoksi, se on hyvä periaate myös niinä hetkinä kun tekisi mieli luovuttaa.

Vierailija
7014/8637 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räksyn räksyn

Vierailija
7015/8637 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaunis suloinen nainen. Oon jo aikaa sitten herännyt, ja olet ollut taas koko aamun ollut mielessä. Ikävä sinua ja häkellyttävän kauniita silmiäsi jotka saavat mut sekaisin.  Silmäsi tuntuvat aina katsovan suoraan sieluuni. 

Hei Herra Ulkonäkö On tärkein. Toivottavasti opit suuren pinnallisuuden oppitunnin ennen kuin elämäsi päättyy, ettei tarvitse moista pinnallisuutta seuraavassa elämässä maksaa.

Vierailija
7016/8637 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa sulta aina aamuhalailut

Vierailija
7017/8637 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsitit mut väärin ja mä käsitin sut väärin. Onkohan tästä vielä nousua?

Kerrotko sitten sen mitä käsitin väärin.

Kerron toki irl jos siihen joskus tulee tilaisuus.

Tilaisuuden voi järjestää 24/7.

Vierailija
7018/8637 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde Google 

En ainakaan ketään sellaista, joka on toiminut yllä kuvatulla tavalla. Edes väärinkäsitysten vuoksi ei ole sellaista mielikuvaa voinut syntyä. J:llä on ikuinen porttikielto, tästä kerrottu livenä suullisesti ja kirjallisesti. Haen lähestymiskieltoa ja ilmoitan heti poliisille, jos häirikkö pyrkii vielä kontaktiin.

Vierailija
7019/8637 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan lukea sinua.

Mitä olet minusta lukenut?

Vierailija
7020/8637 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde Google 

En ainakaan ketään sellaista, joka on toiminut yllä kuvatulla tavalla. Edes väärinkäsitysten vuoksi ei ole sellaista mielikuvaa voinut syntyä. J:llä on ikuinen porttikielto, tästä kerrottu livenä suullisesti ja kirjallisesti. Haen lähestymiskieltoa ja ilmoitan heti poliisille, jos häirikkö pyrkii vielä kontaktiin.

Sulla on aika suuri vaikeus ymmärtää, että olet väärässä ketjussa. Lietsot täällä vain vihaa. Sivu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan