Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (8572)
Kyllä toisen ulkonäöstä täytyy pitää, mutta pitää ymmärtää myös se, että ihmiset vanhenevat ja ulkonäkö muuttuu. Ei sitä voi alkaa valittaa puolisolle joka rypystä tai pakenevasta hiusrajasta kun ikää tulee.
En edelleenkään laita kahta pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei E.
Vierailija kirjoitti:
Sori, oon vähän intensiivinen välillä..
Ei E.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tuo samainen mies, joka laittoi pusu ja tyttöemojin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei E.
Eikä D
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika!!! Oge
Ei OgE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei E.
Eikä D
Tämä ei ole myöskään F
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön kehuminen on ok, kun kehut eivät ole vain sitä. Kun kelpaa ihmisenä, kelpaa myös ulkoisesti.
Kyllä kelpaa kehua pelkkää ulkonäköä tai asua jos on syytä. Ei se sulje pois muuta hyvää, mutta pinta on se mikä näkyy. Kyllä sen kaikki tajuaa.
Et tiedä, mitä ihminen siitä itse ajattelee. Jos on aina saanut kehuja ulkonäöstään, voi tuntua, että persoonani ja minut ihmisenä ja vain ulkonäölläni on merkitystä. En puhu itsestäni, mutta olen keskustellut tällaisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei E.
On toiselta E:ltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön kehuminen on ok, kun kehut eivät ole vain sitä. Kun kelpaa ihmisenä, kelpaa myös ulkoisesti.
Kyllä kelpaa kehua pelkkää ulkonäköä tai asua jos on syytä. Ei se sulje pois muuta hyvää, mutta pinta on se mikä näkyy. Kyllä sen kaikki tajuaa.
Et tiedä, mitä ihminen siitä itse ajattelee. Jos on aina saanut kehuja ulkonäöstään, voi tuntua, että persoonani ja minut ihmisenä ja vain ulkonäölläni on merkitystä. En puhu itsestäni, mutta olen keskustellut tällaisen ihmisen kanssa.
Kyllä suurin osa varmaan kuitenkin ilahtuu, jos kuulee kehun ulkonäöstään. Harva sitä nyt niin jumalallisen kaunis tai komea on ettei muuta kuule kuin ulkonäkökehuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tuo samainen mies, joka laittoi pusu ja tyttöemojin?
Nope
Kaksi on jotenkin häiritsevä.
Voi olla, että olen joskus muinoin laittanut, mutta nyt pysyn tässä linjassa.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. En silti voi luopua tavastani, tykkään aina rikkoa sääntöjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. En silti voi luopua tavastani, tykkään aina rikkoa sääntöjä
Ei ole ongelma. Ongelma on vain jos kommentit sekoittuu.