Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (20774)

Vierailija
6021/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole isoa mulkkua eikä isoja lihaksiakaan. 

Vierailija
6022/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, ihana mies. Tuoksut todella hyvältä, sun suudelmat vie jalat alta, osaat kietoa kätesi mun ympärille just oikealla voimalla, sulla on kiva pehmeä ääni, ihana poikamainen hymy, olet älykäs. Kaipaan Sinua 🤍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6023/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaatimatonkin ihminen tietää että saa sanoa asioita vaikka joku paheksuisikin sitä.

 

Vaatimattomuus on vain sitä ettei vaadi mitään ja suhtautuu hyvin, sopeutuu hyvin. Tyytyy helposti vähempään. 

 

Jokainen on tietysti muuten persoonana omanlaisensa.

Miten ikinä se, että alisuorittaa eikä ikinä vaadi mitään, on jonkun mielestä hyvä ominaisuus? 😳

En tarkoittanut sellaista vaatimattomuutta.

No miksi sitten kirjoitit niin:

 

Vaatimattomuus on vain sitä ettei vaadi mitään ja suhtautuu hyvin, sopeutuu hyvin. Tyytyy helposti vähempään. 

Miksi kukaan haluaisi tuollaisen ihmisen? Haluatko että on vaatimaton sinunkin suhteesi?

😅

Et ole tähänkään päivään mennessä voittanut minua sanailussa tässä ketjussa. Ei kannata olla ihan niin vaatimaton. 

En tunne sinua enkä usko että olen kirjoitellut kanssasi aikaisemmin, näin hölmöjä epäloogisuuksia meinaan ei edes tässä ketjussa saa useinkaan lukea 🙃

Vierailija
6024/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kuin hedelmä, jota tekee mieli maistaa. 

Oon niin kirpeä, että sun naama menee postimerkin kokoseksi.

Vierailija
6025/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärinkö mä nyt tuon punaisen maton ja laitan pois?

No et. Etkö juuri aikonut sen mulle levittää?? Ootko taas menny omimaan jotain negaa täältä? Tavataan jo 

Vierailija
6026/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kuin hedelmä, jota tekee mieli maistaa. 

Päädyt silti aina kaurapuuro on herkkumarjoineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6027/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainen turha egobuustauskin on vähän säälittävää. Ei tee vaikutusta ainakaan minuun. Mieluusti ihan vaan tavallinen ihminen, jonka ei tarvitse tehdä arvostaan erikseen kysymystä tai numeroa. 

Vierailija
6028/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ich hab' genug, brauche dich und nur dich

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6029/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuin hedelmä, jota tekee mieli maistaa. 

Oon niin kirpeä, että sun naama menee postimerkin kokoseksi.

En pelkää kirpeyttä.

Vierailija
6030/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieruvitsit 👎

Parempia ne on kun toi jankuttaminen vaatimattomuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6031/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gute Nacht

Vierailija
6032/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit vielä lukematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6033/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole isoa mulkkua eikä isoja lihaksiakaan. 

Mun kaivatulla on iso mulkku ja sopivasti lihaksia. Pääasia kuitenkin on, että on hyvä seksissä munan puolesta ja kropan puolesta pitkä, lihaksikkuus ei niin kiinnosta eikä mulkunkaan koko

Vierailija
6034/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaivattu ei ainakaan ole vaatimaton ja hyvä niin! Aivan turhaa olisi vähätellä omaa erinomaisuutta. Terveelle itsetunnolle 10+

 

 

 

Ei itsensä ja erinomaisuutensa esiin tuomisella tai tuomattomuudella ole välttämättä juurikaan tekemistä hyvän itsetunnon kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6035/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapanta

 

- 🦊 

Vierailija
6036/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu on hedelmäisen marjainen. Kirpeä sitruuna alkuun, mutta alta paljastuu makea, tuore vadelma. Terkut pikkumyy. Ehkä rakastan, ehkä en. Tiedä itsekään.

Vierailija
6037/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntisitko vanhan kaipauksen?

Tunsin koko pääsiäisen, vaikken voinut näyttää. Ja tunnen nyt, haluatko nähdä?

Vierailija
6038/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Am Dienstag wird die Wahrheit ans Licht kommen.“

Vierailija
6039/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieruvitsit 👎

Parempia ne on kun toi jankuttaminen vaatimattomuudesta.

Saa kai sitä omia toiveitaan tänne kirjoitella, eikö se ole ketjun tarkoituskin? Kaivattu ei ole vaatimaton enkä haluaisi että olisi. Miten se on sulle jankutusta? Vain siksi koska sä et itse halua samaa?

Vierailija
6040/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin!!! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän