Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (6068)
Sinä, ihana mies. Tuoksut todella hyvältä, sun suudelmat vie jalat alta, osaat kietoa kätesi mun ympärille just oikealla voimalla, sulla on kiva pehmeä ääni, ihana poikamainen hymy, olet älykäs. Kaipaan Sinua 🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaatimatonkin ihminen tietää että saa sanoa asioita vaikka joku paheksuisikin sitä.
Vaatimattomuus on vain sitä ettei vaadi mitään ja suhtautuu hyvin, sopeutuu hyvin. Tyytyy helposti vähempään.
Jokainen on tietysti muuten persoonana omanlaisensa.
Miten ikinä se, että alisuorittaa eikä ikinä vaadi mitään, on jonkun mielestä hyvä ominaisuus? 😳
En tarkoittanut sellaista vaatimattomuutta.
No miksi sitten kirjoitit niin:
Vaatimattomuus on vain sitä ettei vaadi mitään ja suhtautuu hyvin, sopeutuu hyvin. Tyytyy helposti vähempään.
Miksi kukaan haluaisi tuollaisen ihmisen? Haluatko että on vaatimaton sinunkin suhteesi?
😅Et ole tähänkään päivään mennessä voittanut minua sanailussa tässä ketjussa. Ei kannata olla ihan niin vaatimaton.
En tunne sinua enkä usko että olen kirjoitellut kanssasi aikaisemmin, näin hölmöjä epäloogisuuksia meinaan ei edes tässä ketjussa saa useinkaan lukea 🙃
Vierailija kirjoitti:
Olet kuin hedelmä, jota tekee mieli maistaa.
Oon niin kirpeä, että sun naama menee postimerkin kokoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Käärinkö mä nyt tuon punaisen maton ja laitan pois?
No et. Etkö juuri aikonut sen mulle levittää?? Ootko taas menny omimaan jotain negaa täältä? Tavataan jo
Vierailija kirjoitti:
Päädyt silti aina kaurapuuro on herkkumarjoineen.
No sellainen turha egobuustauskin on vähän säälittävää. Ei tee vaikutusta ainakaan minuun. Mieluusti ihan vaan tavallinen ihminen, jonka ei tarvitse tehdä arvostaan erikseen kysymystä tai numeroa.
💋 NUBLU ASMR ou JEE. 🥸
GN baby.
.......................................................
X
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin kirpeä, että sun naama menee postimerkin kokoseksi.
En pelkää kirpeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Pieruvitsit 👎
Parempia ne on kun toi jankuttaminen vaatimattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole isoa mulkkua eikä isoja lihaksiakaan.
Mun kaivatulla on iso mulkku ja sopivasti lihaksia. Pääasia kuitenkin on, että on hyvä seksissä munan puolesta ja kropan puolesta pitkä, lihaksikkuus ei niin kiinnosta eikä mulkunkaan koko
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu ei ainakaan ole vaatimaton ja hyvä niin! Aivan turhaa olisi vähätellä omaa erinomaisuutta. Terveelle itsetunnolle 10+
Ei itsensä ja erinomaisuutensa esiin tuomisella tai tuomattomuudella ole välttämättä juurikaan tekemistä hyvän itsetunnon kanssa
Kaivattu on hedelmäisen marjainen. Kirpeä sitruuna alkuun, mutta alta paljastuu makea, tuore vadelma. Terkut pikkumyy. Ehkä rakastan, ehkä en. Tiedä itsekään.
Todellakin tulee. Arvet kertovat eletystä elämästä. Olkaa aina itsevarmoja kaikesta huolimatta.