Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20774)
Nukkuisin paremmin vierelläsi.
Sä sydämein
Sait ikiroutaan painumaan
Kun et tullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sä sydämein
Sait ikiroutaan painumaan
Kun et tullutkaan.
Sulaisiko sydämen ikirouta edes vähäsen, jos sinne uskaltaisin vielä uudestaan saapua?
Vierailija kirjoitti:
Sä sydämein
Sait ikiroutaan painumaan
Kun et tullutkaan.
Mutta naisen, kevytkenkäisen,
maksettu lämpö roudan rikkoi
ja nyt kettuni vilkas, kolosta koloon käy
Kasvokkain keskustelu silmiin katsellen olisi mukavaa😘
God morgon fru speciallärare 😚
Hyvää pääsiäisen jatkoa kaipaamalleni aurinkoa odotellessa.
Lämpöä sadepäivään suloinen..
Vierailija kirjoitti:
Hyvää pääsiäisen jatkoa kaipaamalleni aurinkoa odotellessa.
Etkö sinäkään saanut unta?
Vierailija kirjoitti:
Nukkuisin paremmin vierelläsi.
Minäkin hänen, kuuman miehekkään miehen😍🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkuisin paremmin vierelläsi.
Minäkin hänen, kuuman miehekkään miehen😍🔥
Ehkä kirjoitin sen sinulle
Me tiedetään koska me viimeistään nähdään😘
Vierailija kirjoitti:
Me tiedetään koska me viimeistään nähdään😘
Nii mekin 😄
Me ei nähdä, kaikki on hyvin nyt.
Maailma lainasi kaikkein kauneintaan..
Tuntuu niin vaikealta yrittää unohtaa ihminen jota joutuu edelleen näkemään ja joka tulee uniinkin. Mutta realiteetti on se ettei hän halua olla kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Maailma lainasi kaikkein kauneintaan..
Oliko sittenkään, kun et omaksi halunnut?
Kivaa päivää sulle. Mulla on nyt vähän liikaa kaikkea, mutta toivottavasti muutaman viikon päästä helpottaa ja sit on hyvä syy juhlia.
Hyvää huomenta kaivatulleni !