Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20774)
Susta jäi tosi kauniit muistot, kiitos niistä.
Ja pohjaton ikävä.
Olet niin rakas.
En tunne sinua enkä usko että olen kirjoitellut kanssasi aikaisemmin, näin hölmöjä epäloogisuuksia meinaan ei edes tässä ketjussa saa useinkaan lukea 🙃
Älä esitä, vaadi itseltäsi reilusti enemmän. 🙃
Onko pääsiäinen merkityksellinen?
Sinua voi kaivata, siinä kaikki. Sen ymmärtämiseen ei vaadita paljon, mutta sekin on liikaa minulle. Hyvää yötä, kultu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä! nn
Hyvää yötä. WW->w
Vierailija kirjoitti:
Onko pääsiäinen merkityksellinen?
Pitkälti puolikuntoisena parannellessa mennyt, pariin menoon vain hetkeksi päässyt. Joten ei oikein nyt ns. pärissyt tämä pääsiäinen.
Tiedän, minunlaisia ei montaa löydy 😌
Anteeksi. Anteeksi!
Anna anteeksi J.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu ei ainakaan ole vaatimaton ja hyvä niin! Aivan turhaa olisi vähätellä omaa erinomaisuutta. Terveelle itsetunnolle 10+
Ei itsensä ja erinomaisuutensa esiin tuomisella tai tuomattomuudella ole välttämättä juurikaan tekemistä hyvän itsetunnon kanssa
Kyllä vähättely kielii mulle pienistä itsetunto-ongelmista. Mut jankuta sinä, minä iloitsen kun kaivattu osaa olla ylpeä omasta osaamisestaan.
Mieluummin juttelisin livenä, mutta tähän on tyytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Onko pääsiäinen merkityksellinen?
Meille kyllä..
Hyvää yötä kaunottarelle 30km ja kuntarajain paremmalle puolelle, ikävä vaivaa ja kaiho kaihertaa. Nuku hyvin, huomiseen.
Voisinpa katsoa syvälle silmiisi..
Samoja juttuja, joita olen tänne sulle laittanut. Enkä edes tiedä vielä, tuleeko siitä mitään, koska en ole tarpeeksi hyvä tuossa hommassa.
Sama täällä.