Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (20774)

Vierailija
5981/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vasta eilen saatettua uuen päiväkirjain ajantasalle päivämääräin mukaan, enää puuttuu sisällön siirto väliaikaisilta irtolappusilta itse pääkirjaan. Laiskottaa. Pitäisi maksella laskuja ja tarkata omakannan tietoja sekä tarkata kunnallisia vuokra-asuntoja entisellä kotipaikkakunnallain. Juon kohta kaakaon, mielelläin tarjoisin siullekin. Toivottavasti siulla on ollut kiva pääsiäinen, toivottavasti voimme vielä joskus viettää juhlan yhessä. Hyvää yötä naiselle lounaaseen.

Vierailija
5982/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaatimatonkin ihminen tietää että saa sanoa asioita vaikka joku paheksuisikin sitä.

 

Vaatimattomuus on vain sitä ettei vaadi mitään ja suhtautuu hyvin, sopeutuu hyvin. Tyytyy helposti vähempään. 

 

Jokainen on tietysti muuten persoonana omanlaisensa.

Ei pidä tyytyä helposti, varsinkaan vähempään. Jos tyytyy, jää niin usein pelkkä luu kouraan. Ei missään nimessä kannatettavaa yksilön hyvän elämän kannalta. Onni on, että osaa vaatia ja saa sille vastinetta. 

En tarkoittanut tuollaista vaatimattomuutta. Puhun normaalista ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5983/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaatimatonkin ihminen tietää että saa sanoa asioita vaikka joku paheksuisikin sitä.

 

Vaatimattomuus on vain sitä ettei vaadi mitään ja suhtautuu hyvin, sopeutuu hyvin. Tyytyy helposti vähempään. 

 

Jokainen on tietysti muuten persoonana omanlaisensa.

Miten ikinä se, että alisuorittaa eikä ikinä vaadi mitään, on jonkun mielestä hyvä ominaisuus? 😳

Ei vaatimattomuus tarkoita alisuorittamista! Ei helvetti...

Vierailija
5984/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan jutteluamme. Hyvää yötä.

Kuin myös, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin.

Vierailija
5985/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitkö arvet? 

Kyllä. Uteliaisuus heräsi.

Vierailija
5986/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan jutteluamme. Hyvää yötä.

Niin minäkin. Kauniita unia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5987/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään ja vain ärsyttää vaatimattomuus sekä toisena ääripäänä itsensä sekä elämänsä jatkuva esittely. Miten nämä kaksi hullua ominaisuutta esiintyykin niin vahvasti nykyajan kulttuurissamme. 

Vierailija
5988/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastettava ihminen? Siitä tulee mieleen mun lemppari ihminen. Sellainen, jonka lämpö tuntuu oikeasti. Jonka katse murtaa kovan pinnan ja korjaa haavat sisältä. Aika harvinainen tapaus, vai mitä?

Meillä on varmaan sama kaivattu 😉

En yhtään ihmettelisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5989/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Sinua 🤍

Vierailija
5990/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimattomuuteen kasvatettiin ennen. Sillä oli huonot puolensa, mutta jalat maassa -ajattelu on silti oikein hyväksi kenelle tahansa. Leijuminen taas ei. Vaatimattomuus ei poista omanarvontuntoa ja itsetietoisuutta omasta kyvykkyydestä. Eri asia on, kuinka paljon siitä pitää meteliä. Teot puhukoot puolestaan. Osaan iloita onnistumisistani ihan ääneenkin. Eri asia sitten, jos nousisi pissi päähän. Sitä vaaraa tosin ei mulla ole. t. Se, joka listan laittoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5991/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Ilta oli syksyinen, mutta linnut lauloivat kevään lauluja. 

Vierailija
5992/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

plääh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5993/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaatimatonkin ihminen tietää että saa sanoa asioita vaikka joku paheksuisikin sitä.

 

Vaatimattomuus on vain sitä ettei vaadi mitään ja suhtautuu hyvin, sopeutuu hyvin. Tyytyy helposti vähempään. 

 

Jokainen on tietysti muuten persoonana omanlaisensa.

Ei pidä tyytyä helposti, varsinkaan vähempään. Jos tyytyy, jää niin usein pelkkä luu kouraan. Ei missään nimessä kannatettavaa yksilön hyvän elämän kannalta. Onni on, että osaa vaatia ja saa sille vastinetta. 

En tarkoittanut tuollaista vaatimattomuutta. Puhun normaalista ihmisestä.

No miksi sitten kirjoittelit noi ominaisuudet edelle jos et tarkoittanutkaan niitä? 😅🤣

Vierailija
5994/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaatimatonkin ihminen tietää että saa sanoa asioita vaikka joku paheksuisikin sitä.

 

Vaatimattomuus on vain sitä ettei vaadi mitään ja suhtautuu hyvin, sopeutuu hyvin. Tyytyy helposti vähempään. 

 

Jokainen on tietysti muuten persoonana omanlaisensa.

Miten ikinä se, että alisuorittaa eikä ikinä vaadi mitään, on jonkun mielestä hyvä ominaisuus? 😳

Ei vaatimattomuus tarkoita alisuorittamista! Ei helvetti...

Luitko mitä aloittaja kirjoitti? Ihan täsmällisesti siihen tossa vastattiin. Että ei helvetti itselles

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5995/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaatimatonkin ihminen tietää että saa sanoa asioita vaikka joku paheksuisikin sitä.

 

Vaatimattomuus on vain sitä ettei vaadi mitään ja suhtautuu hyvin, sopeutuu hyvin. Tyytyy helposti vähempään. 

 

Jokainen on tietysti muuten persoonana omanlaisensa.

Miten ikinä se, että alisuorittaa eikä ikinä vaadi mitään, on jonkun mielestä hyvä ominaisuus? 😳

En tarkoittanut sellaista vaatimattomuutta.

No miksi sitten kirjoitit niin:

 

Vaatimattomuus on vain sitä ettei vaadi mitään ja suhtautuu hyvin, sopeutuu hyvin. Tyytyy helposti vähempään. 

Miksi kukaan haluaisi tuollaisen ihmisen? Haluatko että on vaatimaton sinunkin suhteesi?

😅

Tykkäät jankata. Ei ihme, että olet täällä jankkauksen puutarhassa. Ja täällä pysyt. Jankjank

Sivumiete

Vierailija
5996/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan jutteluamme. Hyvää yötä.

Voitais hankkia sellainen jutteluamme. Kylvettää sielut ja ruumiit samalla yhdessä.

Vierailija
5997/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä tästä, että kaikki viestintä ei ole kontrollissani.

Se minkä totuus tuhoaa, joutaakin tuhoutua.

Totuuden kiistämisestä ei nyt ollut kyse. Päinvastoin.

Vierailija
5998/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenteet ovat ongelmalliset, ei ihmiset.

Vierailija
5999/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaatimatonkin ihminen tietää että saa sanoa asioita vaikka joku paheksuisikin sitä.

 

Vaatimattomuus on vain sitä ettei vaadi mitään ja suhtautuu hyvin, sopeutuu hyvin. Tyytyy helposti vähempään. 

 

Jokainen on tietysti muuten persoonana omanlaisensa.

Miten ikinä se, että alisuorittaa eikä ikinä vaadi mitään, on jonkun mielestä hyvä ominaisuus? 😳

Ei vaatimattomuus tarkoita alisuorittamista! Ei helvetti...

Luitko mitä aloittaja kirjoitti? Ihan täsmällisesti siihen tossa vastattiin. Että ei helvetti itselles

Niin tyhmä olet.

Vierailija
6000/20774 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään ja vain ärsyttää vaatimattomuus sekä toisena ääripäänä itsensä sekä elämänsä jatkuva esittely. Miten nämä kaksi hullua ominaisuutta esiintyykin niin vahvasti nykyajan kulttuurissamme. 

Humblebrag on mun ykkösinhokki ja sellainen vanhan ajan uhriutuva vaatimattomuus toisena. 

En minä mitään tarvi, ei minun takia tarvi, en kai minä nyt mitään osaa jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan