Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6067)
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään ja vain ärsyttää vaatimattomuus sekä toisena ääripäänä itsensä sekä elämänsä jatkuva esittely. Miten nämä kaksi hullua ominaisuutta esiintyykin niin vahvasti nykyajan kulttuurissamme.
Humblebrag on mun ykkösinhokki ja sellainen vanhan ajan uhriutuva vaatimattomuus toisena.
En minä mitään tarvi, ei minun takia tarvi, en kai minä nyt mitään osaa jne
Vierailija kirjoitti:
Voisimmepa jo viimein kohdata. Naiselle kaipaavalta mieheltä.
Voitais.
Näin arvet elämässä joskus niitäkin tulee
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään ja vain ärsyttää vaatimattomuus sekä toisena ääripäänä itsensä sekä elämänsä jatkuva esittely. Miten nämä kaksi hullua ominaisuutta esiintyykin niin vahvasti nykyajan kulttuurissamme.
Älä oleta, että ne ovat kaivatultasi. Et voi tietää kuka siellä on.
Kukaan ei kaipaa jankkaajaa, jonka maailma on täysin mustavalkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä oleta, että ne ovat kaivatultasi. Et voi tietää kuka siellä on.
Nimenomaan, olemme anonyymillä ketjulla.
Tuhnupierut käryää peiton alla 🤭
I'm still on the chess board trying to sort this mess out. I'm not ascending cold turkey like a ...headless chicken. Not this time. Hah, you bet I won't.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä asiat tekevät ihmisestä rakastettavan?
Tissit ja pini
Iso mulkku ja kiinteät pakara- ja rintalihakset
🥹
Vierailija kirjoitti:
Vaatimattomuusko muka esiintyy vahvasti nykyajan kulttuurissamme??
Täksi päiväksi unohdin ketjun, kun ollut vieraita jne. Mutta nyt muistin, että bebeni varmasti odottaa päivittäistä ällökaipaustani. Pusut ja halit, oot rakas yhä, enkä vieläkään tiedä miksi 😘😘
Vierailija kirjoitti:
Käärinkö mä nyt tuon punaisen maton ja laitan pois?
Parisuhteessa haluaisin olla erityinen, mutta haluaisin myös tasavertaisuutta. Olisi silti pitänyt myöntää jo nuorena, että toivoisi, että pidettäisiin kuin kukkaa kämmenellä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ärsytä kumpikaan noista. Siinäpä olkoot.
Mun kaivattu ei ainakaan ole vaatimaton ja hyvä niin! Aivan turhaa olisi vähätellä omaa erinomaisuutta. Terveelle itsetunnolle 10+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaatimatonkin ihminen tietää että saa sanoa asioita vaikka joku paheksuisikin sitä.
Vaatimattomuus on vain sitä ettei vaadi mitään ja suhtautuu hyvin, sopeutuu hyvin. Tyytyy helposti vähempään.
Jokainen on tietysti muuten persoonana omanlaisensa.
Miten ikinä se, että alisuorittaa eikä ikinä vaadi mitään, on jonkun mielestä hyvä ominaisuus? 😳
En tarkoittanut sellaista vaatimattomuutta.
No miksi sitten kirjoitit niin:
Vaatimattomuus on vain sitä ettei vaadi mitään ja suhtautuu hyvin, sopeutuu hyvin. Tyytyy helposti vähempään.
Miksi kukaan haluaisi tuollaisen ihmisen? Haluatko että on vaatimaton sinunkin suhteesi?
😅
Et ole tähänkään päivään mennessä voittanut minua sanailussa tässä ketjussa. Ei kannata olla ihan niin vaatimaton.
Niin tyhmä olet.