Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5966)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole sanottavaa, voi olla hiljaa.
Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloinkin voi valita olla hiljaa.
Haukut, lämpöiset tunteet ym. voi lähtettää myös viestillä suoraan tai sanoa kasvokkain. Kaipausketjussa haukkuminen on hieman erikoinen tapa toimia.
Älä sit toimi niin.
Vierailija kirjoitti:
Koska mennään kävelylle?
Muutama vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuuteen voi olla monta syytä. Puhumalla, tutustumalla ja lähetymällä asiat selviää. Ellei sitten olw itse ollut niin tökerö ja ylittänyt rajat ilkeydellä.
Miksi olit sit niin tökerö?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tätä voimakasta vetovoiman tunnetta, erityistä. Kaipaan sun katsetta, lähellä oloa ja miehekästä olemusta. 😘🔥 viisautta.
Saat kaivata. Aina ei saa mitä haluaa. Saisitkohan omalta mieheltäsi?
Vierailija kirjoitti:
Meidän ihmisten ongelma nykypäivänä on se että me uskomme liikaa siihen mitä joku sanoo ja ajattelee somessa. Meiltä yhteiskunnassa katoaa auktoriteettiusko vanhempiin, kokeneempiin ja viisaampiin ja arvostus vanhempia kohtaan. Ihmisten käyttäytymismallit juurtuu luihin ja ytimiin tavanomaisiksi vailla järkeä ja ajatusta, vailla seurausta, vailla moraalia. Liika liberaalius jota naisvaltainen edustajisto mm vapaankasvatuksen kautta suosii, on väärä tie. Naiset ovat perfektionisteja ja laumasieluja jotka uupuvat itse sen taakan alle johon he naiivisti uskovat. On oltava rajat jotta ihmiset kokevat olonsa turvalliseksi, kasvavat ja kehittyvät niissä puitteissa jotka ovat vanheellisia toki mutta toimiviksi ja hyviksi havaittuja.
Ihan ok kunnes aloit halveerata naisia. Hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalat menee veteläksi kun nään sinut.
She gets me, she gets me weak in the knees. Niinku laulussa laulettiin.
Mä yritin löytää sen laulun sanat tekstinä mutta en löytänyt mistään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän ihmisten ongelma nykypäivänä on se että me uskomme liikaa siihen mitä joku sanoo ja ajattelee somessa. Meiltä yhteiskunnassa katoaa auktoriteettiusko vanhempiin, kokeneempiin ja viisaampiin ja arvostus vanhempia kohtaan. Ihmisten käyttäytymismallit juurtuu luihin ja ytimiin tavanomaisiksi vailla järkeä ja ajatusta, vailla seurausta, vailla moraalia. Liika liberaalius jota naisvaltainen edustajisto mm vapaankasvatuksen kautta suosii, on väärä tie. Naiset ovat perfektionisteja ja laumasieluja jotka uupuvat itse sen taakan alle johon he naiivisti uskovat. On oltava rajat jotta ihmiset kokevat olonsa turvalliseksi, kasvavat ja kehittyvät niissä puitteissa jotka ovat vanheellisia toki mutta toimiviksi ja hyviksi havaittuja.
Ihan ok kunnes aloit halveerata naisia. Hanki elämä.
Jeeepp.. historia ja ihan nykypäiväkin on täynnä kaikenlaisia haitallisia ja vaarallisia ideologioita, jotka ovat aivopesseet ja imaisseet mukaansa laumasieluisia miehiä tekemään toisille pahaa.
Naurettavat, toistaitoiset ja älyllisesti vajavaiset ihmisyksilöt kuvittelevat naisten olevan joku (ainoa) laumasieluisuuteen taipuvainen ihmisjoukko........
Näin just unta, että melkein onnistuin. 🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Koska ilkeilit mulle täällä, en kaipaa sua enää irl. Sitä saa mitä tilaa.
Ilkeilitkö itse irl? Vai jopa erehdytit?
Vierailija kirjoitti:
Kaipauksen starter pack osa 2:
1. Sinulle on sanottu selvin sanoin että sinusta ei olla kiinnostuneita. Mahdollisesti estetty viestintävälineissä, mutta et vaan tajua.
2. Vänkää ja kaipaa mammapalstan kaipausketjussa.
Kumpikaan niistä ei selkeästi sanonut mulle, että ei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikävä Sinua.
Ei se muuksi muutu
Eikä sen tarvitsekaan
Sinä olet minussa
Sielussa ja sydämessä
Mukana aina
Vaikket tahtoisikaan
Minä tahdon.
Surullinen olen siitä,
että sinut kadotin
Että ei ole yhteyttä
Vaikka minussa oletkin.
Tämä kaunista ja herkkää. Olet kaunis sisältä.
Miksiköhän kadotit? Varmasti oli joku syy! Jos noin paljon tykkäsit niin olisit toiminut niin, ettet kadottaisi häntä. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ilkeilit mulle irl, olen kaivannut sinua täällä ja oikeassa elämässä siitä huolimatta.
Miksi?
Koska rakastuin, ja rakkaus on sokea.
Ei ole mitään järkeä rakastua ilkeilijään.
Ei ole järkeä rakastua keneenkään. Se vie voimat.
En toivo sinulle munarikasta pääsiäistä, mutta hyvää pääsiäistä kuitenkin 😍
nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeilitkö itse irl? Vai jopa erehdytit?
En tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väittäisin, että molemminpuolisessa aidossa rakkaudessa väreilee sellainen kunnioituksen ja hellyyden ilmapiiri. Voi kyllä tulla satutetuksi, mutta kummankaan motiivi ei ole satuttaa toista.
Näinpä. Hän ei minua kunnioitakaan.
Ja viikon marttyyripalkinnon saa tämä 🏆🥇💐🥂
Äläs nyt. Tuo on todella yleistä.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kylmä totuus että pelkkä kirjoittelu täällä ei edistä mitään.
Aika hassua olis, jos edistäis 😄
Miksei jos vedenpitävä tunniste 😉
Ainut vedenpitävä tunniste on wa-profiilikuva, oikea viestiääni, ja violettia vilkuttava puhelin 😄
Voihan se olla feikkitili tai varastetut tiedot. Pankkitunnukset on riittävä tunniste, eli esim. tilisiirto voi toimia varmenteena. Toki nekin voi olla varastettu tai kiristetty toista lähettämään, että ei siihenkään ihan täysin voi aina luottaa. Oikeastaan täysin varmaa ei voi ollakaan. Henkilöllä voi olla jopa väärä identiteetti tai sekaantunut vauvat synnärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla kirjoittaa tänne mitään kun sotkeutuu muihin. e
Kirjoita irl kaipaamallesi henkilölle. Asia ratkaistu.
Olet pelottava.
Minä en usko sinua.