Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (6085)
Vierailija kirjoitti:
Mitä käy rakkaudelle, kun ei saa vastarakkautta? Alkaako se näyttämään rumalta?
Ihminen riutuu.
Vierailija kirjoitti:
Väittäisin, että molemminpuolisessa aidossa rakkaudessa väreilee sellainen kunnioituksen ja hellyyden ilmapiiri. Voi kyllä tulla satutetuksi, mutta kummankaan motiivi ei ole satuttaa toista.
Olen kanssasi samaa mieltä.
Kaipauksen starter pack:
1. Itke mammapalstan kaipausketjussa.
2. Jos näet kaipauksesi kohteen irl, juokse pakoon. Älä ainakaan ole reipas ja juttele hänelle. Älä myöskään laita viestiä vaikka yhteystiedot olisikin.
3. Toista kohta 1 ja ihmettele miksei mitään tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta on taas ketju lukittu. Mitään ei taaskaan opittu.
Terveiset sulle jota kaipaan ja joka petti minut.Miksi kaipaat henkilöä joka perti sinut??
Et ole vissiin koskaan ollut rakastunut.
Kaipauksen starter pack osa 2:
1. Sinulle on sanottu selvin sanoin että sinusta ei olla kiinnostuneita. Mahdollisesti estetty viestintävälineissä, mutta et vaan tajua.
2. Vänkää ja kaipaa mammapalstan kaipausketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset sulle jota kaipaan ja joka petti minut.Miksi kaipaat henkilöä joka perti sinut??
Mun rakkaus loppuu sikailuun. Näin se vaan on. Jos petät luottamuksen, menee maku.
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon ratkaisisi se, että näkisi kuka siellä toisessa päässä kirjoittelee.
Oh, kaikki rakastuis muhun.😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin hammasharja, olisit pitänyt mua kädessä. Jos olisin tuoli, olisit istunut mun sylissä. Jos olisin peili, katselisin sua joka päivä silmiin. Jos olisin kahvikuppi, tietäisin miltä sun huulet tuntuu. Jos olisi peitto, tietäisin miltä tuntuu kietoutua suhun. Jos olisin kännykkä, katselisit mua tuntitolkulla joka päivä. … -palstarunoilijan väsyneestä mielestä
Jos olisin sinä, korjaisin väärinkäsitykset.
Onko ideoita mistä alottaa ja voisitko auttaa? Jos tää ois mulle.
Vierailija kirjoitti:
Kaipauksen starter pack:
1. Itke mammapalstan kaipausketjussa.
2. Jos näet kaipauksesi kohteen irl, juokse pakoon. Älä ainakaan ole reipas ja juttele hänelle. Älä myöskään laita viestiä vaikka yhteystiedot olisikin.
3. Toista kohta 1 ja ihmettele miksei mitään tapahdu.
En tottele tätä 😎
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon ratkaisisi se, että näkisi kuka siellä toisessa päässä kirjoittelee.
Näkeehän sen profiilikuvasta 😃
Pitääki taas käydä kurkkaamas 😍
Vierailija kirjoitti:
Kaipauksen starter pack osa 2:
1. Sinulle on sanottu selvin sanoin että sinusta ei olla kiinnostuneita. Mahdollisesti estetty viestintävälineissä, mutta et vaan tajua.
2. Vänkää ja kaipaa mammapalstan kaipausketjussa.
😔 Mun elämää.
Vierailija kirjoitti:
Koska ilkeilit mulle täällä, en kaipaa sua enää irl. Sitä saa mitä tilaa.
Tervejärkinen ihminen ei ilkeile, ei täällä, eikä missään. Ei se ole mitään kaipausta. Herää vähän.
Se on kylmä totuus että pelkkä kirjoittelu täällä ei edistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin hammasharja, olisit pitänyt mua kädessä. Jos olisin tuoli, olisit istunut mun sylissä. Jos olisin peili, katselisin sua joka päivä silmiin. Jos olisin kahvikuppi, tietäisin miltä sun huulet tuntuu. Jos olisi peitto, tietäisin miltä tuntuu kietoutua suhun. Jos olisin kännykkä, katselisit mua tuntitolkulla joka päivä. … -palstarunoilijan väsyneestä mielestä
Jos olisin sinä, korjaisin väärinkäsitykset.
Onko ideoita mistä alottaa ja voisitko auttaa? Jos tää ois mulle.
Laittaisit wa viestiä. Auttaisin sua vastaamalla. -sivu
Arvostus tulee olla molempiin suuntiin. Ei voi vain vaatia itselleen. Ihmissuhteissa tarvitaan ymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
Se on kylmä totuus että pelkkä kirjoittelu täällä ei edistä mitään.
Tutkittua tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun rakkaus loppuu sikailuun. Näin se vaan on. Jos petät luottamuksen, menee maku.
Onnea sinulle
Tämmöinen tapa kommunikoida on vitsaus, josta jokaisen tulisi pyrkiä eroon.