Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5224)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaivattuni ei koskaan vaihda minun takiani työpaikkaa. 😢 Se olisi kamalaa. Olen valmis pysymään pois näköpiiristä, eikä se olisi edes mikään ongelma käytännössä.
Hienosti olet pysynytkin. Vaihdan silti työpaikkaa, koska sattuu liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä jolla on reipas muna. Haluaisitko sotkea sillä jo ikääntyneen ämpärin. Myös lollottimet löytyy. Voimme treffata Keskisen kellokaupassa parin tunnin varoajalla. Pesen ämpärin huolellisesti.
👴🏼
💪🏻 🤌🏻🚬
🦵🏻🍆🦶🏻
Moro nimeni on Pentti ja ikää 59. Haluan varmistaa, että ei kai tämä ole joku sellainen lehdissä välillä puhuttu huijaus. Kiinnostaisi kovin.
Onko siellä hotellihuoneessa joku karpaasi joka lopulta tyhjentää taskut jos tulee paikalle? Jos ei niin saatte rajusti vitjata vitjapallini tyhjiksi.
Ei sinulle. Olet jo iäkäs. Toiveissa reipas tuore muna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaivattuni ei koskaan vaihda minun takiani työpaikkaa. 😢 Se olisi kamalaa. Olen valmis pysymään pois näköpiiristä, eikä se olisi edes mikään ongelma käytännössä.
Kiusaamisen vuoksi, en ihastumisen.
Kiusaaminen on ihmiskunnan syöpä ja kiusaajat on luusereita. Sellaisten läheltä onkin luultavasti hyvä päästä pois. 💛
Onpas täällä paljon ämmiä ja ässiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä enää tätä ja näitä juttuja, pelasta mut kaivattu täältä
Nimi ja osoite..?
Tiedät molemmat
Juujuu, tiedän monta osoitetta ja nimeä. Ehkäpä menen sen komeimman miehen oven taakse "noku siellä Vauvassa luki et sut pitää pelastaa!"
Vierailija kirjoitti:
Ei mitkään jutut multa hetkeen ;)
Hah jäit kiinni;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah jäit kiinni;D
Kuvittele pois
Vierailija kirjoitti:
Ne vetää narusta pässiä...
Onko näitä työpaikan vaihtajia nyt useampi vai trollaako joku. Yksi sanoo lähtevänsä kiusaamisen vuoksi ja toinen kaivatun vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä jolla on reipas muna. Haluaisitko sotkea sillä jo ikääntyneen ämpärin. Myös lollottimet löytyy. Voimme treffata Keskisen kellokaupassa parin tunnin varoajalla. Pesen ämpärin huolellisesti.
Ikä?
Olet enintään 25v. Minä vähintään tuplaten vanhempi. S;
Just tämän takia ei ole enää mitään saumoja vaikuttaa tiettyihin piireihin. Mitähän tässä enää tekisi? Sivusta pohtien
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne vetää narusta pässiä...
Eikä anna kenenkään hässiä.
``Jos on sydän lämmin rinnassa sun
Niin ehkä kertoo se toiveistani mun
Jos vielä muistaa voit niityn entisen
Niin saavut jälleen kuin uni suloinen
Taas kanssas alkaa mä saan rakkauden...``
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä?
Olet enintään 25v. Minä vähintään tuplaten vanhempi. S;
Just tämän takia ei ole enää mitään saumoja vaikuttaa tiettyihin piireihin. Mitähän tässä enää tekisi? Sivusta pohtien
Vedä käteen?
Vierailija kirjoitti:
Täällä olis yks Mietaan Jussin näköinen ja kokoinen karpaasi. Kelpaisko?
Vierailija kirjoitti:
Kesällä pitää miettiä vakavasti, onko näiden opintojen jatkamisessa järkeä.
Mitä opiskelet?
Vierailija kirjoitti:
T-naiselle hyvää pääsiäistä.
S
Unelmoin susta 💓
T. T-nainen
Kyberbarbielle makoisaa pääsiäistä!
Ei riitä, että on vähän älykäs tai vähän enemmänkin. Pitäisi olla niin pirun nopea pienestä pitäen.