Kestäisittekö Holiday Clubin kahden tunnin esittelyä halvemman hinnan vuoksi?
Sähköpostiin tuli tarjous 99 euroa kolmelle yölle, mutta pitää vastineeksi kuunnella kahden tunnin myyntipuhe. Pitääkö olla just tuo kaksi tuntia vai voiko lähteä aiemmin? Tarjoavatko muuten jotain virvokkeita sen aikana? Onko joku osallistunut?
Kommentit (21)
Tietysti kestäisin. Tyhmä kysymys. Ja seuraava kysymys oli vielä typerämpi.
Sisko kävi tuollaisessa, sai kolmen päivän mökkiloman ilmaiseksi Kuusamossa.
Vierailija kirjoitti:
Sisko kävi tuollaisessa, sai kolmen päivän mökkiloman ilmaiseksi Kuusamossa.
Oho!
Älä mene yksin. Sinulle halutaan myydä kalliita lomaosakkeita, googlaa lisätietoja.
Joo, olemme käyneet. Mutta pitää olla aika päättäväinen, että pääsee kahdessa tunnissa ulos. Epäilemme myös, että pöydän alla oli mikki. Niin tarkasti myyjä tarttui niihin asioihin, joista keskustelimme hänen käydessä takahuoneessa.
Olen ollut pari kertaa, en menisi enää.
Todella todella ahdistavat pari tuntia. Onneksi alkoi lapset juoksemaan ympyrää, ei olisi muuten päästy pois silloinkaan.
Ahdistavaa pakkomyyntiä. Kahden tunnin jälkeenkin vielä yritetään painostaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä mene yksin. Sinulle halutaan myydä kalliita lomaosakkeita, googlaa lisätietoja.
Miksei voi mennä yksin?
Vierailija kirjoitti:
Joo, olemme käyneet. Mutta pitää olla aika päättäväinen, että pääsee kahdessa tunnissa ulos. Epäilemme myös, että pöydän alla oli mikki. Niin tarkasti myyjä tarttui niihin asioihin, joista keskustelimme hänen käydessä takahuoneessa.
Esittely kestää 2 tuntia, miksei sieltä pääsisi sen jälkeen ulos?
Olen käynyt useamman kerran. Pitää vaan olla todella tiukkana niin päästävät jopa aiemmin pois.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt useamman kerran. Pitää vaan olla todella tiukkana niin päästävät jopa aiemmin pois.
Tarjoavatko kahvileivät ja/tai virvokkeet?
Joo en, ahdistavampaa kuin ilmainen tarjous vesikouruista tai vakuutusten myynti kotona.
Olen käynyt esittelyssä n. 10 kertaa. Juon kahvia ja syön kekseja esittelyn ajan. Esittelyn tietyssä vaiheessa pyydän tarjouksen, kiitän ja poistun paikalta ostamatta mitään. Mikä siinä ahdistaa?
Ei ole tarvis, on varaa maksaa juuri siitä majoituksesta mistä tykkään.
Me ollaan käyty kolme kertaa ja seuraavaa kertaa jo suunnitellaan talveksi. Esittely on kestänyt 1,5-2 h, ei kertaakaan ole pakkomyyty vaan hyvässä hengessä päästy aina pois ostamatta. Todellakin kannattaa käydä noilla tutustumislomilla! Se pari tuntia ei ole paljoa pois kolmen vuorokauden lomasta, kun alle satasella saa nelihenkisen perheen hotellimajoituksen sekä buffetaamiaiset, ja kylpylässä saa käydä niin paljon kuin jaksaa! Työtäänhän ne esittelijät vaan tekee.
Käydään mieheni kanssa puolen vuoden välein. Ihan jees, pitää vaan olla määrätietoinen ettei osta mitään..
Jollekin muullekin tullut varmaan tuo tarjous? 99 kolmelta yöltä tosi edullinen, edes hostelli ei noin halpa ja vielä aamiaiset saa.