Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (20767)

Vierailija
4841/20767 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entäs sit ku on kahvit juotu?

Yhdessä peiton alle ettosille.

Vierailija
4842/20767 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hommaankin sormuksen ja lähetän sen kaivatun työpaikalle, isossa läpinäkyvässä kotelossa.😌

Hah vois itekki ihan läpällä ja anonyymisti 🤔😏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4843/20767 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Kumpi on isompi, kaivatun muna vai sinun klitta?

Tipuitko sä pienenä pää edellä johonkin?

Vierailija
4844/20767 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai siis mun mielestä me kyl ollaan suhteessa, jopa kihloissa.😌

Todellisuuden taju rakoilee?

Vierailija
4845/20767 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hommaankin sormuksen ja lähetän sen kaivatun työpaikalle, isossa läpinäkyvässä kotelossa.😌

Mut miten vastataan "kyllä!"? Pitääkö lähettää postikortilla.

Vierailija
4846/20767 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattuni, sait jälleen kaltaiseni raavaankin miehen jälleen liikutuksen tilaan olemalla oma suloinen itsesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4847/20767 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho se kommentti jopa ilmoitettiin ja poistettiin. :D

Vierailija
4848/20767 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erokahvit on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4849/20767 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai siis mun mielestä me kyl ollaan suhteessa, jopa kihloissa.😌

Tää ei oo multa. nn

Vierailija
4850/20767 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis mun mielestä me kyl ollaan suhteessa, jopa kihloissa.😌

Tää ei oo multa. nn

Se olikin multa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4851/20767 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai siis mun mielestä me kyl ollaan suhteessa, jopa kihloissa.😌

Oooiii söpöä.

Vierailija
4852/20767 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hommaankin sormuksen ja lähetän sen kaivatun työpaikalle, isossa läpinäkyvässä kotelossa.😌

Mut miten vastataan "kyllä!"? Pitääkö lähettää postikortilla.

En mä kysele, laitat varmaan sormeen niin homma selvä. Voit lähettää kuvan sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4853/20767 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis mun mielestä me kyl ollaan suhteessa, jopa kihloissa.😌

Todellisuuden taju rakoilee?

Kaivattu kosi mua ennen kuin edes tiesi kuka oon. Tosi juttu.😄

Vierailija
4854/20767 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolaisin hänet kunnolla 😏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4855/20767 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤗😘👩

Vierailija
4856/20767 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jakaa elämänä sinun kanssasi, tehdä sinut onnelliseksi. Mitä ikinä pyydät, olen vierelläsi. Lupaan tehdä kaikkeni vuoksesi, seistä vierelläsi ainiain, käsivarsillani voit levätä, minä kannattelen sinua läpi harmaitten päivien, siihen voit luottaa. Kuivaan kyneleesi, silitän hellästi poskeasi, vasten minua voit nojata kuin vahvaan peruskalliion joka ei petä. Voit kertoa minulle syvimmätkin huolesi. Älä huoli, olen aina tuki ja turvasi jota vasten voit painautua. 

Rakkaudella rehti, rehellinen ja tunnollinen mies

Vierailija
4857/20767 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin jakaa elämänä sinun kanssasi, tehdä sinut onnelliseksi. Mitä ikinä pyydät, olen vierelläsi. Lupaan tehdä kaikkeni vuoksesi, seistä vierelläsi ainiain, käsivarsillani voit levätä, minä kannattelen sinua läpi harmaitten päivien, siihen voit luottaa. Kuivaan kyneleesi, silitän hellästi poskeasi, vasten minua voit nojata kuin vahvaan peruskalliion joka ei petä. Voit kertoa minulle syvimmätkin huolesi. Älä huoli, olen aina tuki ja turvasi jota vasten voit painautua. 

Rakkaudella rehti, rehellinen ja tunnollinen mies

Arto? 

Vierailija
4858/20767 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Kumpi on isompi, kaivatun muna vai sinun klitta?

Tipuitko sä pienenä pää edellä johonkin?

Jättiklitta-Kristalla meni tunteisiin :D

Vierailija
4859/20767 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ehkä pettämismyönteisin foorumi :D

Itse ainakin olen pettämismyönteinen.

Miksi haluaisit satuttaa ihmistä, jota rakastat? Eikö sua haittaisi, että sua petettäisiin?

Kaikki suhteet ovat rakkausuhteita?

Ootko yhdeksän v 🤣

Vierailija
4860/20767 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi rakas M-nainen syli- ja kainalopaikka aina sulle. Olisin sun tulevan kahvikupin kanssa ovella vastassa, suutelisin ja pyytäisin saada kannettua sut sänkyyn lepäämään ja toisin sängyn viereen kahvia, juomaa ja purtavaa ennen kuin kömpisin sun viereen. Silittelisin ja hyväilisin sua ja nautittaisi kun oltaisiin kiinni toisissamme. Vain sinä, aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän