Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20767)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hommaankin sormuksen ja lähetän sen kaivatun työpaikalle, isossa läpinäkyvässä kotelossa.😌
Hah vois itekki ihan läpällä ja anonyymisti 🤔😏
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kumpi on isompi, kaivatun muna vai sinun klitta?
Tipuitko sä pienenä pää edellä johonkin?
Vierailija kirjoitti:
Tai siis mun mielestä me kyl ollaan suhteessa, jopa kihloissa.😌
Todellisuuden taju rakoilee?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hommaankin sormuksen ja lähetän sen kaivatun työpaikalle, isossa läpinäkyvässä kotelossa.😌
Mut miten vastataan "kyllä!"? Pitääkö lähettää postikortilla.
Kaivattuni, sait jälleen kaltaiseni raavaankin miehen jälleen liikutuksen tilaan olemalla oma suloinen itsesi.
Oho se kommentti jopa ilmoitettiin ja poistettiin. :D
Vierailija kirjoitti:
Tai siis mun mielestä me kyl ollaan suhteessa, jopa kihloissa.😌
Tää ei oo multa. nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siis mun mielestä me kyl ollaan suhteessa, jopa kihloissa.😌
Tää ei oo multa. nn
Se olikin multa.
Vierailija kirjoitti:
Tai siis mun mielestä me kyl ollaan suhteessa, jopa kihloissa.😌
Oooiii söpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hommaankin sormuksen ja lähetän sen kaivatun työpaikalle, isossa läpinäkyvässä kotelossa.😌
Mut miten vastataan "kyllä!"? Pitääkö lähettää postikortilla.
En mä kysele, laitat varmaan sormeen niin homma selvä. Voit lähettää kuvan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siis mun mielestä me kyl ollaan suhteessa, jopa kihloissa.😌
Todellisuuden taju rakoilee?
Kaivattu kosi mua ennen kuin edes tiesi kuka oon. Tosi juttu.😄
Voisin jakaa elämänä sinun kanssasi, tehdä sinut onnelliseksi. Mitä ikinä pyydät, olen vierelläsi. Lupaan tehdä kaikkeni vuoksesi, seistä vierelläsi ainiain, käsivarsillani voit levätä, minä kannattelen sinua läpi harmaitten päivien, siihen voit luottaa. Kuivaan kyneleesi, silitän hellästi poskeasi, vasten minua voit nojata kuin vahvaan peruskalliion joka ei petä. Voit kertoa minulle syvimmätkin huolesi. Älä huoli, olen aina tuki ja turvasi jota vasten voit painautua.
Rakkaudella rehti, rehellinen ja tunnollinen mies
Vierailija kirjoitti:
Voisin jakaa elämänä sinun kanssasi, tehdä sinut onnelliseksi. Mitä ikinä pyydät, olen vierelläsi. Lupaan tehdä kaikkeni vuoksesi, seistä vierelläsi ainiain, käsivarsillani voit levätä, minä kannattelen sinua läpi harmaitten päivien, siihen voit luottaa. Kuivaan kyneleesi, silitän hellästi poskeasi, vasten minua voit nojata kuin vahvaan peruskalliion joka ei petä. Voit kertoa minulle syvimmätkin huolesi. Älä huoli, olen aina tuki ja turvasi jota vasten voit painautua.
Rakkaudella rehti, rehellinen ja tunnollinen mies
Arto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kumpi on isompi, kaivatun muna vai sinun klitta?
Tipuitko sä pienenä pää edellä johonkin?
Jättiklitta-Kristalla meni tunteisiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ehkä pettämismyönteisin foorumi :D
Itse ainakin olen pettämismyönteinen.
Miksi haluaisit satuttaa ihmistä, jota rakastat? Eikö sua haittaisi, että sua petettäisiin?
Kaikki suhteet ovat rakkausuhteita?
Ootko yhdeksän v 🤣
Täällä olisi rakas M-nainen syli- ja kainalopaikka aina sulle. Olisin sun tulevan kahvikupin kanssa ovella vastassa, suutelisin ja pyytäisin saada kannettua sut sänkyyn lepäämään ja toisin sängyn viereen kahvia, juomaa ja purtavaa ennen kuin kömpisin sun viereen. Silittelisin ja hyväilisin sua ja nautittaisi kun oltaisiin kiinni toisissamme. Vain sinä, aina.
Yhdessä peiton alle ettosille.