Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4869)
Ei nähty siellä torstaina eikä perjantaina. Etsin sua katseellani joka tauolla ja nyt mun pää on täynnä negoja siitä, että ahdistuit liikaa ja ajoin sut vahingossa pois.
Tämä on sitten viimeinen kevät ilman sinua! Vttu että vtuttaa! 🤝
Vierailija kirjoitti:
Otin eilen illalla muutaman selfien ja oon kyl aika söpö, ihan vaan kaivattu en tiedä huomannu
Mulla on niin huono näkö, että pitäis nähdä sut paljon lähempää ennen lopullista arviota.
Olet entinen kaivattu, viimein tajusin mikä mulqvisti olet.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sua, mutta en osaa sanoa sitä enkä lähettää viestiä edes kuulumisia kyselläkseni.
Liian kauan kesti hiljaisuus.
Miten kauan sitten kesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin eilen illalla muutaman selfien ja oon kyl aika söpö, ihan vaan kaivattu en tiedä huomannu
Mulla on niin huono näkö, että pitäis nähdä sut paljon lähempää ennen lopullista arviota.
😅 hän on katsellu mua about 10cm päästä mutta toki ilahdun jos haluaa katsella lähempää..
Vierailija kirjoitti:
Mitä tein?
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän me kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan super kevyt
Ai fyysisesti?
Mun kengännumero on noussut 39 -> 40 viime vuosina eli oon sopivan ikänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tein?
Tuskinpa mitään. Mulqvistit ei pal kyselis, ne vaan tekee mitä huvittaa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Olet käskenyt pysymään hevon kuusessa. Olipa kyse väärinkäsityksestä tai ei, on älytöntä ajatella, että ottaisin yhteyttä.
Sinä et ota = Meitä ei tule = Valintasi
Totuus: otit mun turhautumisen aiheuttaman tunnepurkauksen liian tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan super kevyt
Ai fyysisesti?
Kyllä.
Päästiin naisen kanssa sänkykammarin puolelle ja hän hivutti boksereitani niin että käärme vapautui, hän tokaisi: Apua! Sillä 20 cm python oli juhlakunnossa tämän naisen edessä. Hän ei voinut uskoa silmiään että se oli niin iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sua, mutta en osaa sanoa sitä enkä lähettää viestiä edes kuulumisia kyselläkseni.
Mistä hiljaisuus johtuu? Tarvitsee ymmärrystä, että osaa tuostakin tehdä oikeanlaisen tulkinnan ja kysyähän aina voi.
Sitähän minä alunperin häneltä kysyinkin, että onko jokin huonosti kun on niin hiljaa.
Se ei koskaan selvinnyt.
Ja kyllä, tiedän että pitäisi päästää irti ja elää elämää eteenpäin.
Kumppanin löytäminen on liian vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan sitten kesti?
Yli 4 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan super kevyt
Ai fyysisesti?
Kyllä.
Pidän susta kiinni niin et lähde tuulen mukana
Ei olla pedofiileja.