Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (20768)

Vierailija
4881/20768 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Rakas. 😘🧡

Vierailija
4882/20768 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaa toivoa etten koskaan kohtaa sinua

Miksi näin ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4883/20768 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoiset ja komeat miehet, ei kuitenkaan läskit. Ah että voi olla kiihottavia. Kuolaan tuollaisia komistuksia ja heti nähdessä tulee mieleen kielletyt jutut. 

Vierailija
4884/20768 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaa toivoa etten koskaan kohtaa sinua

Mutapainihaave aktivoitu. 

Vierailija
4885/20768 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ttk

Vierailija
4886/20768 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa pääsiäistä toisen kulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4887/20768 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin.

Olet lainannut Presidenttiä.

Tismalleen. Siksi lainausmerkit.

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin.

 

En nähnyt niitä.sivu

Vierailija
4888/20768 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi rakas M-nainen syli- ja kainalopaikka aina sulle. Olisin sun tulevan kahvikupin kanssa ovella vastassa, suutelisin ja pyytäisin saada kannettua sut sänkyyn lepäämään ja toisin sängyn viereen kahvia, juomaa ja purtavaa ennen kuin kömpisin sun viereen. Silittelisin ja hyväilisin sua ja nautittaisi kun oltaisiin kiinni toisissamme. Vain sinä, aina.

Kuulostaa kauhealta. Kuka edes syö sängyssä ja nukkuu sitten murusissa ja kahviläiskissä🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4889/20768 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi rakas M-nainen syli- ja kainalopaikka aina sulle. Olisin sun tulevan kahvikupin kanssa ovella vastassa, suutelisin ja pyytäisin saada kannettua sut sänkyyn lepäämään ja toisin sängyn viereen kahvia, juomaa ja purtavaa ennen kuin kömpisin sun viereen. Silittelisin ja hyväilisin sua ja nautittaisi kun oltaisiin kiinni toisissamme. Vain sinä, aina.

Kuulostaa kauhealta. Kuka edes syö sängyssä ja nukkuu sitten murusissa ja kahviläiskissä🤮

Älä hienostele.

sivusta

Vierailija
4890/20768 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytytän hämärässä pääsiäistulet.  Kunpa niistä pystyisi lähettämään savumerkkejä kaivatulle, kun tuulen suuntakin on oikia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4891/20768 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunoita ei kannata pestä auringonpaisteessa.

Vierailija
4892/20768 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi rakas M-nainen syli- ja kainalopaikka aina sulle. Olisin sun tulevan kahvikupin kanssa ovella vastassa, suutelisin ja pyytäisin saada kannettua sut sänkyyn lepäämään ja toisin sängyn viereen kahvia, juomaa ja purtavaa ennen kuin kömpisin sun viereen. Silittelisin ja hyväilisin sua ja nautittaisi kun oltaisiin kiinni toisissamme. Vain sinä, aina.

Kuulostaa kauhealta. Kuka edes syö sängyssä ja nukkuu sitten murusissa ja kahviläiskissä🤮

Möhömahanen karvanaama varpisti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4893/20768 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ellemme elä vaikeita aikoja, emme voi puhua siitä, että olemme edenneet."

Vierailija
4894/20768 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaa toivoa etten koskaan kohtaa sinua

Kuin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4895/20768 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaa toivoa etten koskaan kohtaa sinua

Kappas. Minun exäkö se on löytänyt paikalle 😁 

Vierailija
4896/20768 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaa toivoa etten koskaan kohtaa sinua

Kappas. Minun exäkö se on löytänyt paikalle 😁 

Ei, sen täytyy olla mun. Oli just noin ilkeä. Onneksi en pelkää haamuja 😁

Vierailija
4897/20768 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei villikisu. Tahtoisin kesyttää sinut💚

Vierailija
4898/20768 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu oli mallia ballerina kun tavattiin mut ei mun tunteet nyt kiloihin perustu

Mä ja mun kaivattu oltiin mallia tankki kun tavattiin, mut nyt ollaan molemmat hoikennuttu tahoillamme.

Vierailija
4899/20768 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu oli mallia ballerina kun tavattiin mut ei mun tunteet nyt kiloihin perustu

Matka keijusta tonnikeijuksi 🧚🧚‍

Kolmenkympin jälkeen miehillä käy usein noin

Vierailija
4900/20768 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sua, mutta en osaa sanoa sitä enkä lähettää viestiä edes kuulumisia kyselläkseni.

Liian kauan kesti hiljaisuus.

Mistä hiljaisuus johtuu?  Tarvitsee ymmärrystä, että osaa tuostakin tehdä oikeanlaisen tulkinnan ja kysyähän aina voi. 

Sitähän minä alunperin häneltä kysyinkin, että onko jokin huonosti kun on niin hiljaa.

 

Se ei koskaan selvinnyt.

 

Ja kyllä, tiedän että pitäisi päästää irti ja elää elämää eteenpäin.

 

Kumppanin löytäminen on liian vaikeaa.

Onko kaikki hyvin? kysymykseen kuuluukin vastata jotain yleismaailmallista.

 

Haluatko nähdä? Juteltaisiinko? Tavattaisko?

Oletko suuttunut mulle jostain?

Haluatko nähdä? Näihin joutuu vastaamaan oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme