Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20768)
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa toivoa etten koskaan kohtaa sinua
Miksi näin ?
Isokokoiset ja komeat miehet, ei kuitenkaan läskit. Ah että voi olla kiihottavia. Kuolaan tuollaisia komistuksia ja heti nähdessä tulee mieleen kielletyt jutut.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa toivoa etten koskaan kohtaa sinua
Mutapainihaave aktivoitu.
Mukavaa pääsiäistä toisen kulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin.
Olet lainannut Presidenttiä.
Tismalleen. Siksi lainausmerkit.
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin.
En nähnyt niitä.sivu
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi rakas M-nainen syli- ja kainalopaikka aina sulle. Olisin sun tulevan kahvikupin kanssa ovella vastassa, suutelisin ja pyytäisin saada kannettua sut sänkyyn lepäämään ja toisin sängyn viereen kahvia, juomaa ja purtavaa ennen kuin kömpisin sun viereen. Silittelisin ja hyväilisin sua ja nautittaisi kun oltaisiin kiinni toisissamme. Vain sinä, aina.
Kuulostaa kauhealta. Kuka edes syö sängyssä ja nukkuu sitten murusissa ja kahviläiskissä🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi rakas M-nainen syli- ja kainalopaikka aina sulle. Olisin sun tulevan kahvikupin kanssa ovella vastassa, suutelisin ja pyytäisin saada kannettua sut sänkyyn lepäämään ja toisin sängyn viereen kahvia, juomaa ja purtavaa ennen kuin kömpisin sun viereen. Silittelisin ja hyväilisin sua ja nautittaisi kun oltaisiin kiinni toisissamme. Vain sinä, aina.
Kuulostaa kauhealta. Kuka edes syö sängyssä ja nukkuu sitten murusissa ja kahviläiskissä🤮
Älä hienostele.
sivusta
Sytytän hämärässä pääsiäistulet. Kunpa niistä pystyisi lähettämään savumerkkejä kaivatulle, kun tuulen suuntakin on oikia.
Ikkunoita ei kannata pestä auringonpaisteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi rakas M-nainen syli- ja kainalopaikka aina sulle. Olisin sun tulevan kahvikupin kanssa ovella vastassa, suutelisin ja pyytäisin saada kannettua sut sänkyyn lepäämään ja toisin sängyn viereen kahvia, juomaa ja purtavaa ennen kuin kömpisin sun viereen. Silittelisin ja hyväilisin sua ja nautittaisi kun oltaisiin kiinni toisissamme. Vain sinä, aina.
Kuulostaa kauhealta. Kuka edes syö sängyssä ja nukkuu sitten murusissa ja kahviläiskissä🤮
Möhömahanen karvanaama varpisti!
"Ellemme elä vaikeita aikoja, emme voi puhua siitä, että olemme edenneet."
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa toivoa etten koskaan kohtaa sinua
Kuin?
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa toivoa etten koskaan kohtaa sinua
Kappas. Minun exäkö se on löytänyt paikalle 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa toivoa etten koskaan kohtaa sinua
Kappas. Minun exäkö se on löytänyt paikalle 😁
Ei, sen täytyy olla mun. Oli just noin ilkeä. Onneksi en pelkää haamuja 😁
Hei villikisu. Tahtoisin kesyttää sinut💚
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu oli mallia ballerina kun tavattiin mut ei mun tunteet nyt kiloihin perustu
Mä ja mun kaivattu oltiin mallia tankki kun tavattiin, mut nyt ollaan molemmat hoikennuttu tahoillamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu oli mallia ballerina kun tavattiin mut ei mun tunteet nyt kiloihin perustu
Matka keijusta tonnikeijuksi 🧚🧚
Kolmenkympin jälkeen miehillä käy usein noin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sua, mutta en osaa sanoa sitä enkä lähettää viestiä edes kuulumisia kyselläkseni.
Liian kauan kesti hiljaisuus.
Mistä hiljaisuus johtuu? Tarvitsee ymmärrystä, että osaa tuostakin tehdä oikeanlaisen tulkinnan ja kysyähän aina voi.
Sitähän minä alunperin häneltä kysyinkin, että onko jokin huonosti kun on niin hiljaa.
Se ei koskaan selvinnyt.
Ja kyllä, tiedän että pitäisi päästää irti ja elää elämää eteenpäin.
Kumppanin löytäminen on liian vaikeaa.
Onko kaikki hyvin? kysymykseen kuuluukin vastata jotain yleismaailmallista.
Haluatko nähdä? Juteltaisiinko? Tavattaisko?
Oletko suuttunut mulle jostain?
Haluatko nähdä? Näihin joutuu vastaamaan oikeasti.
T. Rakas. 😘🧡