Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4869)
Vierailija kirjoitti:
Poistatus ettei vain jää todisteita.
Poistatus sen takia että trollit sotkii toisten viestejä
Vierailija kirjoitti:
Otin eilen illalla muutaman selfien ja oon kyl aika söpö, ihan vaan kaivattu en tiedä huomannu
*en tiedä ootko huomannu
Kiva tietää, että sullakin on joku yhteys P-Karjalaan.😌
onneksi on se psykologi siltä varalta jos-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivatulla on varmaan useampi kaivattu ja sit se erehtyy luulemaan mun viestejä välillä jonkun toisen ihmisen viesteiksi. Huokaus ja kyynel perään.
Voi sinua, ei ne viestit täällä muuta kenenkään täysjärkisen irl :ssa olevaa mielipidettä kyseisistä ihmisistä.
Ei niin. Sivusta eri.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivatulla on varmaan useampi kaivattu ja sit se erehtyy luulemaan mun viestejä välillä jonkun toisen ihmisen viesteiksi. Huokaus ja kyynel perään.
Ei kannata negatiivisesti aliarvioida kaivattua.
Ketjussa on painostava tunnelma🤔
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni. Toivottavasti ei käy niin kuin pelkään.
Kuten?
Koko jengi huusi, kerää jätkä luusi ellei täällä rokki soi.
Jos ihannetyyppisi on mallia ballerina, älä ala suhteeseen saimaan norpan kanssa. Tulee petetty olo, kun tajuaa olevansa vain joku mihin tyydytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata negatiivisesti aliarvioida kaivattua.
Ketjussa on painostava tunnelma🤔
Arvioin tässä vaan omaa asemaani kaivatun silmissä.
Höpöhöpö, mikään ei epäonnistunut😘
Kaivattu oli mallia ballerina kun tavattiin mut ei mun tunteet nyt kiloihin perustu
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu oli mallia ballerina kun tavattiin mut ei mun tunteet nyt kiloihin perustu
Siis en tiedä painoaan tällä hetkellä
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan mahdoton.
Mahdottoman kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihannetyyppisi on mallia ballerina, älä ala suhteeseen saimaan norpan kanssa. Tulee petetty olo, kun tajuaa olevansa vain joku mihin tyydytään.
Tyydyithän itsekin, jos norpan otit?
Vierailija kirjoitti:
Matka keijusta tonnikeijuksi 🧚🧚
Vierailija kirjoitti:
Joo olin aika kevynen
Suorastaan rimpula, oisin voink heittää olalle ja viedä mukanani.
Otin eilen illalla muutaman selfien ja oon kyl aika söpö, ihan vaan kaivattu en tiedä huomannu