Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4824)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista olla lempeä, urhea sydänparkani on aika herkkä.
Minun sydämelläni ei ole tietenkään mitään väliä. Sulle saa tehdä ihan mitä huvittaa.
Yritän kyllä olla lempeä, etkö näe..
En totisesti. Hevon kuuseen toimittaminen ei ole sitä.
Vierailija kirjoitti:
Voit tehdä aikasi kuluksi excelin, kumman aloitteesta ja toteutuksesta aina nähtiin.
Sitten mieti, voiko sellainen toimia, ettei toinen tee mitään tai priorisoi suhdetta.
Kuulostaa siltä, että toinen ei ole niin kiinnostunut. Tee itsellesi palvelus ja jatka matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni. Toivottavasti ei käy niin kuin pelkään.
Tässä on ollut kaksi vaihtoehtoa: joko pysyn määräämässäsi paikassa eli kaipailen tai sitten lopetan. Kumpaa pelkäät? Kumpikaan ei ole sitä, mitä minä olisin toivonut, mutta minun toiveillani ei ole ollut missään vaiheessa mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Pelko on rakkauden puutetta.
Miksi sitten kaipaat? Hyvin vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Voit tehdä aikasi kuluksi excelin, kumman aloitteesta ja toteutuksesta aina nähtiin.
Sitten mieti, voiko sellainen toimia, ettei toinen tee mitään tai priorisoi suhdetta.
Ei liity sinuun.
Poistatus ettei vain jää todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Poistatus ettei vain jää todisteita.
I see. 🌌
Myönsit juuri, että olet käskenyt pysymään hevon kuusessa ja että olet kaivattuni ja jos oikein olen ymmärtänyt, olet kaivannut täällä. Juokset itse perässäni ja käsket minun pysyä poissa. Mikä järki tässä touhussasi on?
Vierailija kirjoitti:
Yritä unohtaa. 😓
Yritän. En vain ymmärrä, miksi tätä piti jatkaa näin kauan ilman mitään todellista.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu saattaisi vetää päätöksen, ettei toista hirveästi kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen excelin tehnyt jo aikaa sitten.
Ikävä sua, mutta en osaa sanoa sitä enkä lähettää viestiä edes kuulumisia kyselläkseni.
Liian kauan kesti hiljaisuus.
Oikeen munarikasta pääsiäistä kaikille ihanille naisille💚
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sua, mutta en osaa sanoa sitä enkä lähettää viestiä edes kuulumisia kyselläkseni.
Liian kauan kesti hiljaisuus.
Häpeän köyhyyttä. Lähetä viestit jollekin toiselle.
Emilylle kivoja virpomisia. Jos tuut mun ovelle, niin satanen vilahtaa mobilepaylla. Ainiin, en ole lähimaillakaan kotiani, mutta periaatteessa näin.
Alkaako kaivattunne kengännumero 2:sella?
Aurinkoista päivää kaivatulleni !