Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (21609)
Emilialle pusut! <3: nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi enää mitenkään yliajatella mun kiinnostusta miksikään muuksi. Yksittäiset jutut voisit, mutta et kokonaiskuvaa.
Kuka kenelle?
Minä sille, jonka näin torstaina, maanantaina ja toivottavasti vielä ennen viikonloppua.
GALLUB: onko kaivattusi peräaukko ruskea vai vihreä?
Tarvitsemme vain kohtaamisen kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Olettepas te sekoja. Menen juomaan lasillisen valkkaria, sitten menen päikkäreille ja siitä suihkuun.
Kuulostaa mukavalta illalta. Itse ajattelin hakea muutaman oluen ja painella ulos sateeseen siemailemaan niitä ja palstailemaan, sitten käyn suihkussa ja samalla kun hankaan penistä, ajattelen kaivattua, jolloin vahvan erektion ansiosta heppi on helppo puhdistaa. Erektiosta eroon pääsy tietysti vaatii omat helpottavat toimensa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vai jälkeen nuolemisen?!!!
Vierailija kirjoitti:
Kuiskaa: laita se meseviesti! Et uskalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen vai jälkeen nuolemisen?!!!
Saat valita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän löydät naisen, jota kohtaat sulla on tunteita ja hänellä sua kohtaan, mutta olet valmis vain seksiin?
En ole sanonut niin. Mutta tämän ketjun siipeensä saaneilla mammoilla on ihmeellinen joko/tai asenne seksiin ja rakkauteen.
On äärimmäisen normaali ajatus toivoa kahden ihmisen välistä rakkaussuhdetta. Sitten on toisenlaisia ajatuksia, mutta kukin päättää itse, mihin ryhtyy. Ketään ei voi pakottaa hyväksymään omaa malliaan.
Vierailija kirjoitti:
Helpommin sanottu kuin tehty.
Vierailija kirjoitti:
Emilian ryppyreijjälle kielari! 😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole semmosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hv. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole semmosta.
No sitten jää kohtaamiset jonnekin toiseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hv. T. Ap
Avaa saksesi niin nuuhkaisen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole semmosta.
No sitten jää kohtaamiset jonnekin toiseen elämään.
Enpä usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän löydät naisen, jota kohtaat sulla on tunteita ja hänellä sua kohtaan, mutta olet valmis vain seksiin?
En ole sanonut niin. Mutta tämän ketjun siipeensä saaneilla mammoilla on ihmeellinen joko/tai asenne seksiin ja rakkauteen.
On äärimmäisen normaali ajatus toivoa kahden ihmisen välistä rakkaussuhdetta. Sitten on toisenlaisia ajatuksia, mutta kukin päättää itse, mihin ryhtyy. Ketään ei voi pakottaa hyväksymään omaa malliaan.
Ei olisi tarvinnut toistaa sanojani eri muodossa.
Tulee aina jotenkin outo olo kun näkee lapsuusajan tuttuja niin aikuismaisina. Itse kun välillä tuntuu et olen yhtä epävarma kuin teininä.
Naisena, jätän sellaisen miehen, vaikka olisikin tunteita molemmin puolin. Haluan enemmän kuin seksiä, oli se sitten minkä tahansa nimikkeen alla. Enkä voi asialle mitään, sillä minähän itse elän omissa tunteissani, enkä yksinkertaisesti halua pelkkää seksiä. Piste.