Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joille dettisovelluksessa työn kysyminen on turn off, niin mitä teette työksenne?

Vierailija
19.02.2026 |

Itselleni ainakin ammatti ja työ kertoo ihmisestä tosi paljon ja haluan tietysti siitä tietää tutustuessa. Ammatin perusteella tietää myös siitä, ollaanko yhtään samalaisia vai täysin erilaisia

Kommentit (57)

1/57 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkeläinen 👴🏻👍🏻

Vierailija
2/57 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän, missä vaiheessa sitä kysytään. Jos sitä tivataan heti alkuun niin on todellakin turn off, kertoo siitä että henkilö on erittäin pinnallinen. Olen tutkija. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän, missä vaiheessa sitä kysytään. Jos sitä tivataan heti alkuun niin on todellakin turn off, kertoo siitä että henkilö on erittäin pinnallinen. Olen tutkija. 

Häpeätkö jotenkin tutkijan uraasi? 

Vierailija
4/57 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni Tinderissä ja yksi keskeinen syy siihen että hän vaikutti kiinnostavalta oli juuri se että hän ei kysynyt multa mitään tuollaisia tylsien ihmisten harrastamia haastattelukysymyksiä. Puhuttiin aluksi mm. historiasta, luonnosta ja taiteesta. Olen valtiolla asiantuntijatehtävissä. Pidän omasta työstä länkyttämistä pikkusieluisen ihmisen piirteenä. 

Vierailija
5/57 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen DI ja saadakseen naista ei siihen tarvita mitään appeja, kun kerron ammattini niin naiset ovat heti polvillaan kirjaimellisesti :-)

Vierailija
6/57 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin mieheni Tinderissä ja yksi keskeinen syy siihen että hän vaikutti kiinnostavalta oli juuri se että hän ei kysynyt multa mitään tuollaisia tylsien ihmisten harrastamia haastattelukysymyksiä. Puhuttiin aluksi mm. historiasta, luonnosta ja taiteesta. Olen valtiolla asiantuntijatehtävissä. Pidän omasta työstä länkyttämistä pikkusieluisen ihmisen piirteenä. 

Häpeätkö jotenkin ammattiasi? Mikä mies on ammatiltaan ja missä kohtaa se tuli ilmi?

Vierailija
7/57 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulta saa ammattia kysyä mutta siutä en erityisesti pidä, että minun oletetaan ja uskotaan olevan sen vuoksi, jotain. Ja ei en ole esim juomari vaikka varatuomari olenkin ja palkkani on....no kun tämä tuöttömyys päättyy, niin katsotaan sitten. 

Vierailija
8/57 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyin aika alussa, koska en halua reissutyötä tai vuorotyötä tekevää kumppania. Hankaloittaa arkea liikaa. Monien kanssa keskustelu loppui työn kysymiseen. Kunnes sitten tapasin nykyisen mieheni, joka on insinööri. Tehdään yhdessä etätöitä milloin missäkin.

Vierailija
9/57 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet veronmaksajien rahoilla elävä loinen

Vierailija
10/57 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulta saa ammattia kysyä mutta siutä en erityisesti pidä, että minun oletetaan ja uskotaan olevan sen vuoksi, jotain. Ja ei en ole esim juomari vaikka varatuomari olenkin ja palkkani on....no kun tämä tuöttömyys päättyy, niin katsotaan sitten. 

Etkö muka pysty tekemään työtäsi esim yrittäjänä?

Vierailija
11/57 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa kirjoitti:

Olen eläkeläinen 👴🏻👍🏻

🥰

Vierailija
12/57 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillututkija nimittäin 

-sama

Vierailija
13/57 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan työkseni asiattomaksi kaikki vasemmistoa kritisoivat viestit vauva-palstalla. Kela maksaa palkkani.

Vierailija
14/57 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa. Eikö ole noloa pyytää miestä työpaikan juhliin, jos hänellä ei ole hienoa titteliä, kuten DI

Vierailija
15/57 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Di mieluummin kuin duunari. Luultavasti enemmän kotona. Tienestit ihan eri tasolla. Arvostan matemaattista älyä. Siksi kysyn 🥰

Vierailija
16/57 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

insinööri

deittailen vapaa-ajalla, en työajalla, joten en halua myöskään puhua työstä

Vierailija
17/57 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun kun joku sanoo olevansa DI. -eri-

Vierailija
18/57 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysy naisten ammattia koska se on mielestäni vulgaaria. Sen sijaan kysyn palkkaa.

Köyhät saavat kiinnostukseni nousemaan koska tykkää anaalista ja kokemukseni mukaan sitä saa helpommin niiltä joilla on berse jo valmiiksi auki.

Vierailija
19/57 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 10 vuotta ollu tinskussa ja sen oon huomannut et jos nainen heti ens alkuun kysyy työpaikasta niin hän on onnenonkija ja tällöin juttu ei johda mihinkään. En vastaa mitään vaan poistan heti mätsin ja siirryn seuraavaan. Turha tuhlata aikaa onnenonkijoihin

Vierailija
20/57 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Olen DI ja saadakseen naista ei siihen tarvita mitään appeja, kun kerron ammattini niin naiset ovat heti polvillaan kirjaimellisesti :-)

Antaa se hyvän vaikutuksen, kun kuulee miehen olevan DI

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme