Miten suhtaudut jos eksä ehdottaa tapaamista?
Ja tekee samalla selväksi että kyseessä ei ole mikään suhteen lämmittelyritys, vaan vain halu tavata mukava ihminen menneisyydestä ja vaihtaa kuulumisia?
Minulla ei ole hirveästi ystäviä, mutta kuitenkin pari eksää joiden kanssa olin läheinen ja luonteet sopivat tosi hyvin yhteen, naurettiin paljon jne. Haluaisin ottaa yhteyttä ihan vain sen vuoksi että pidin heistä ja haluaisin viettää ystävänä aikaa, mitään romanttisia tunteita ei enää ole. Pelkään kuitenkin että he pitävät minua säälittävänä tai outona jos otan yhteyttä. Mielestäni jotenkin surullista että eron vuoksi pitää menettää se rakas ihminen kokonaan.
Kommentit (163)
Kun menneisyys kolkuttaa ovelle, en tule löytämään mitään uutta sen takaa.
Miksi avata?
Exä otti yhteyttä pitkän ajan jälkeen. Kirjoittelimme ja vaihdoimme kuulumisia.
Näimme muutaman kerran. Aluksi oli "romanttinen viba", mutta tajusin kuitenkin, että fyysisyys on täysin eri kuin vastuu ja valitettavasti hänellä vastuuta ei ole. Suhde kaatui samaan ongelmaan kuin ennenkin ja alkuperäinen syy selkeytyi uudelleen tapaamisen jälkeen. Ymmärsin, miksi muutuin alakuloiseksi hänen käytöksestään.
Vauvaakin halusi kuskata äidilleen, isoäidilleen, tyttöystävälleen (salaa) ja pitää itsellään mahdollisimman paljon häiritäkseen äitiyttä maksimaalisesti. Otan osaa kaikkien puolesta, jotka tulevaisuudessa joutuvat hänen tai tuon rääkätyn lapsen kohteiksi. Edelleen tulee välillä flashbackeja vauvan kärsimyksestä, kun mies hymyillen tätä "hoiteli".