Vantaalaisäiti ei pääse uimahalliin lapsen kanssa
Mitä ihmettä nyt taas. Onko uimahallikäynti joku välttämätön kansalaisoikeus joka tilanteessa vai mites ois, jos äiti odottaisi, kunnes lapsi on kypsynyt riittävästi, että osaa käyttäytyä yksin miesten puolella? Miten näistä erityislapsista on tullut näin erityisiä..? Saati lasten vanhemmista: pakko päästä uimaan, pakko saada poika naisten puolelle.
https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000011823660.html
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Tee edes toimiva linkki.
Näille pitäisi järjestää joskus esim. saattajauimavuoroja.Sääntö on ihan hyvä,että vain tietynikäiset pääsee toisen sukupuolen koppeihin.Uusiin uimahalleihin voisi rakentaa pari perhekoppia,jonne voisi mennä sitten kuka tahansa muunsukupuolinenkin jos koppi vapaa.
Monta ratkaisua tarjottiin jo. Kaksi muuta uimahallia tai miespuolinen saattaja. Mikä tässä on nyt ongelma tuolla äidillä? "Pari astetta vilkkaampi", niinpä tietysti.
Menee sellaiseen halliin, jossa voi vuokrata yksityisen puku-/pesutilan. Tai odottaa että lumet sulaa ja pääsee luonnonvesiin uimaan.
Mitä nyt taas! Voi hyvää päivää. En jaksa... Jenni ja Jennin erityistarpeet!
Mä kävin tyttäreni kanssa vuoden päivät uimassa 30km tai 60km päässä kun oma uimahalli oli remontissa. Niin joutui käymään muutkin jotka uida halusivat. Eli ei muuta kuin toiseen uimahalliin ja sitte aloitetaan se sääntöjen opettelu jos sitä ei tähän asti ole jostain syystä pystytty tekemään.
Oma tytär on muuten niin pahasti adhd sekä lievästi autistinen aspergerpiirtein että hän odottelee eläkepäätöstä kun asiat vain ei kertakaikkiaan onnistu. Silti hänen ei kertaakaan tarvinnut 7 v eteenpäin mennä miesten puolelle vaan pärjäsi yksin sen ajan naisten puolella kun isänsä kanssa uimassa kävi.
Kyllä ne nykyajankin lapset oppivat säännöt elleivät ole täysin kehitysvammaisia.
Sinne vaan Digi- ja väestötietovirastoon lappua, että poika onkin juridisesti tyttö niin loppuu se muiden ininä ja vantaan on pakko päästää poika tyttöjen pukuhuoneeseen, muuten tulee haaste.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin tyttäreni kanssa vuoden päivät uimassa 30km tai 60km päässä kun oma uimahalli oli remontissa. Niin joutui käymään muutkin jotka uida halusivat. Eli ei muuta kuin toiseen uimahalliin ja sitte aloitetaan se sääntöjen opettelu jos sitä ei tähän asti ole jostain syystä pystytty tekemään.
Oma tytär on muuten niin pahasti adhd sekä lievästi autistinen aspergerpiirtein että hän odottelee eläkepäätöstä kun asiat vain ei kertakaikkiaan onnistu. Silti hänen ei kertaakaan tarvinnut 7 v eteenpäin mennä miesten puolelle vaan pärjäsi yksin sen ajan naisten puolella kun isänsä kanssa uimassa kävi.
Kyllä ne nykyajankin lapset oppivat säännöt elleivät ole täysin kehitysvammaisia.
No 7v adhd tyttö naisten puolella todennäköisemmin saa muilta naisilta apua ja ohjeistusta kuin 7v adhd poika miehiltä miesten puolella.
Ei jeesus. Minä minä minä minä. Sitä samanikäistä tyttöä pukkarissa ei lohduta että se ikätoveri samalla puolella on ylivilkas.
Vierailija kirjoitti:
Missä lapsen isä?
Paskalla ja lukee tein hölmöjä viestejä 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Missä lapsen isä?
Syrjäytymässä joissain päihderemmissä.
Vierailija kirjoitti:
Sinne vaan Digi- ja väestötietovirastoon lappua, että poika onkin juridisesti tyttö niin loppuu se muiden ininä ja vantaan on pakko päästää poika tyttöjen pukuhuoneeseen, muuten tulee haaste.
Todellinen älykkö pääsi taas sivaltamaan. Upeaa jälkeä.
Uimahallit ovat pikku hiljaa muuttumassa käyttökelvottomiksi kaiken wokepaskan ym. takia. Poikien pitää päästä tyttöjen puolelle ja trans-aikuisten kummalle puolelle huvittaa, ähmättien pitää saada mennä uikkareissa saunaan ja kaavuissa altaaseen, ylivilkkaiden pitää saada perseillä. Pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Missä lapsen isä?
Jospa se on töissä illat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä lapsen isä?
Jospa se on töissä illat.
Kaikki illat?
Vierailija kirjoitti:
Missä lapsen isä?
Jenni näyttäisi olevan kihloissa Vesan kanssa jo vuodesta 2017.
Mut ransut olis päässy, olis äiti sanonut että Miro on tänään Mira.
Mikä hemmetin Shangri-La se naisten pukkari oikein on, että sinne pitää jokaisen änkeä?