Saatteko miehiltänne äitienpäivälahjan??
Kommentit (12)
edes sitä kakkua
neljältä lapselta saan jotain koulussa tehtyä :)
Ostaa lapsen (1,5v) puolesta kakun ja jonkun lahjan. Ainakin viime vuonna kävi niin.
aromaterapia ja ruukkuruusu...on tilauksessa tänä vuonna:) ja PMPM:n levy...
Jotenkin hassua, kun mies ei ole kuitenkaan oma lapsi. Itse saan kyllä aina mieheltä kukkia, kakun ja lahjan. Kasvohoitolahjakortti, kirja, kosmetiikkaa tms.
ap
Xandris:
Miksi kysyt?
Olen sitten kai ainoa maapallolla joka ei saa koskaan lahjoja :(
Vierailija:
Olen sitten kai ainoa maapallolla joka ei saa koskaan lahjoja :(
Mies toimii lähinnä lompakkona kun tytär 6v valitsee kukan minulle.
Kutsutaan heitä jopa presidentinlinnaan ja jaetaan mitaleita...
Joten miksipä siis mies ei arvostaisi vaimoaan äidin roolin hoitamisesta.
Vierailija:
Jotenkin hassua, kun mies ei ole kuitenkaan oma lapsi. Itse saan kyllä aina mieheltä kukkia, kakun ja lahjan. Kasvohoitolahjakortti, kirja, kosmetiikkaa tms.ap
Xandris:
Miksi kysyt?
isänpäivänä. En ole koskaan ymmärtänyt näitä " enhän minä ole mieheni äiti" -kitisijöitä, jotka varmaan vaan lohduttelevat itseään, kun ovat lisääntyneet moukkamaisten miesten kanssa.
Xandris:
Kutsutaan heitä jopa presidentinlinnaan ja jaetaan mitaleita...Joten miksipä siis mies ei arvostaisi vaimoaan äidin roolin hoitamisesta.
Vierailija:
Jotenkin hassua, kun mies ei ole kuitenkaan oma lapsi. Itse saan kyllä aina mieheltä kukkia, kakun ja lahjan. Kasvohoitolahjakortti, kirja, kosmetiikkaa tms.ap
Xandris:
Miksi kysyt?
Lapsemme on nyt 3-vuotias.
Oma isäni on aina ostannut äidilleni kukkia äitienpäivänä. Ostaa siis vieläkin, vaikka kaikki heidän lapsensa ovat jo aikuisia. Isä perustelee, että äitini on aina ollut niin hyvä äiti heidän lapsilleen, että häntä tulee muistaa äitienpäivänä. Minusta kauniisti ajateltu :)
joku tarpeellinen vaate. en siedä mitään ruukkuruusua....