Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustusta

Vierailija
01.05.2007 |

Kerro ikäsi ja kuvaile ulkonäköäsi, kysy kysymys niin vastaan. Eikä mitään ympäripyöreitä tyyliin " kerro rakkausasioista" tai " miten työasiat" tms. Selkeä kysymys kiitos.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalivartalon omaava 30 vuotias nainen. Hiukset puolipitkät ja silmät siniset. Kuinka pitkään olen nykyisessä työpaikassani töissä?

Vierailija
22/27 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika jännä. Olen vuosia sitten ollut vaalea ja silloin ex-mieheni kanssa. Nyt olosuhteiden pakosta olemme eronneet mutta haikailemme molemmat entisiä aikoja. Pystytkö kertomaan lisää...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! En odottanutkaan sulta " käskyä" mitä tehdä... Oikeassa kyllä olet/olit, että väsynyt tähän tilanteeseen olen. Kun saisi jostain rohkeuden. Ja vähän rahaa...

Vierailija
24/27 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ilmassa on seikkailua, aivankuin kyllästymistä siihen arkeen johon tähän saakka olet ollut jokseenkin tyytyväinen. Näen flirttiä teidän välillänn,e pitkiä katseita mutta se ei etene mihinkään vakavaaan suureen rakkauteen koskaan. Ei hän taida sekssinkään olla suostuvainen vaikka niin antaa ymmärtää. Hän ei halua sekoittaa asioita, kun ette ole ihan kaksin tässä sopassa.

Olemme kumpikin varattuja sekä minä että tämä lapsuuden tuttuni ja molemmilla on myös lapsia. Muutamia vuosia sitten päädyimme kerran sänkyyn kun kummallakin meni huonosti parisuhteessa. Aika oikeassa olit sillä hän ei halua ottaa mitään riskejä että menettää vaimonsa ja lapsensa vaikka kiinnostus olisi, enkä myöskään minä itse halua asettaa parisuhdettani vaaraan.

Vierailija
25/27 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko sen työpaikan?

Vierailija
26/27 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Olen tumma 35+ ikäinen äiti. Syntyykö lapsi meneillään olevasta hedelmöityshoidosta? Olisin kovin kiitollinen rehellisestä vastauksesta!

Ä2

Vierailija
27/27 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen, vaaleanruskeat lyhyet hiukset, pienehkö ja urheilullinen vartalo 31v.- kestääkö liittomme mieheni kanssa? tuleeko lisää lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi