Ennustusta
Kerro ikäsi ja kuvaile ulkonäköäsi, kysy kysymys niin vastaan. Eikä mitään ympäripyöreitä tyyliin " kerro rakkausasioista" tai " miten työasiat" tms. Selkeä kysymys kiitos.
Kommentit (27)
Siniharmaat silmät. Ja kysymys kuuluu: Mitä lapsuuden tuttuni minusta ajattelee??
Eli siis olen 30 ja risat, normaali kokoinen, tumma hiuksinen. Eroanko?
Vierailija:
30v, pitkä vaaleahko nainenOnko kuopuksella sama vamma kuin esikoisella?
Nuoremmalla lapsellanne ei ole mitään suurta hätää, kaikki menee kuitenkin hyvin.
Olen 31v nainen. Tummat hiukset ja viherävän-ruskeat silmät. Normaalivartaloinen.
Kohtaanko vielä kahden kesken tuon tumman miehen menneisyydestäni?
ilmassa on seikkailua, aivankuin kyllästymistä siihen arkeen johon tähän saakka olet ollut jokseenkin tyytyväinen. Näen flirttiä teidän välillänn,e pitkiä katseita mutta se ei etene mihinkään vakavaaan suureen rakkauteen koskaan. Ei hän taida sekssinkään olla suostuvainen vaikka niin antaa ymmärtää. Hän ei halua sekoittaa asioita, kun ette ole ihan kaksin tässä sopassa.
Kiitos vastauksestasi. Erbin pareesista ei kuitenkaan ole kysymys.
Vierailija:
Vierailija:
30v, pitkä vaaleahko nainenOnko kuopuksella sama vamma kuin esikoisella?
Nuoremmalla lapsellanne ei ole mitään suurta hätää, kaikki menee kuitenkin hyvin.
Tosin, sinä voit tehdä aivan kuten itse haluat. Jos haluat erota, niin silloin sinä eroat. Jotenkin saan kuvan että haluat vielä pitää kiinni suhteestanne ja miehestäsi. Olet valmis vielä jaksamaan ja kestämään, vaikka tunnetkin olevasi jo melko uupunut kaikkeen.
miten työ ja terveys asiat
kumpiko tuleva lapsen lapsi on :)??
Jos sanon että pari viikkoa vielä, niin olet kauhuissasi ;)) Joten en sano mitään. Ei mene kauaa, usko pois.
Vierailija:
Olen 31v nainen. Tummat hiukset ja viherävän-ruskeat silmät. Normaalivartaloinen.Kohtaanko vielä kahden kesken tuon tumman miehen menneisyydestäni?
Tummanruskeat hiukset, silmät siniset, vartaloni päärynä mallia. Onko vuotta nuorempi mies minut unohtanut täysin? Näenkö häntä enää koskaan?
Millaisena ihmisenä näet minut ja vahvuuteni?
Kun näen tässä nuoren hoikan naisen, jolla vaaleat pitkät hiukset? Hän näyttää onnelliselta.. miehesi kanssa?
Älä säikähdä, en tosiaan ole sitten aina 100 prosenttisesti oikeassa. Voin erehtyä henkilöstä.
Hei
mitä näet minulle ja perheelleni. Raha-asiat huolettaa eniten, näetkö pakosta johtuvaa muuttoa?
Entä miten pärjään uudessa työssäni, mikä alkaa kesällä
nainen. Montako lasta näet meille? Yksi poika on jo.
Hei ennustaja.
Kysyisin perheenlisäys asioita, näkyykö sellaista.
Näetkö minulle ja perheelleni asumista ulkomailla, mistä kovasti haaveiln.
30v, pitkä vaaleahko nainen
Onko kuopuksella sama vamma kuin esikoisella?