Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (718)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tatuointeja mutta en kyllä välitä markkina-arvostanikaan. En ole mikään hevonen tai muukaan omaisuus vaan ihminen. Sellaista miestä en ottaisi joka ajattelee naisista niin että heillä on joku ulkonäöstä tuleva arvo..
Et siis välitä mitä elinkumppanisi ulkonäöstäsi ajattelee?
Minä en valitsisi sellaista miestä, joka olisi kanssani ulkonäön vuoksi, tai jota se ylenpalttisesti kiinnostaisi. Olen lopun kyllästynyt ulkonäön vuoksi kuolaaviin miehiin, nykyiseni on kanssani aivan muista syistä.
Eli ei, en kauheana mieti mieheni mieltymyksiä ulkonäköni suhteen. Hän pitää minua eroottisena ja kauniina, ja hyvänä puolisona muiden syiden vuoksi.
Etkö käsitä että miehillä ei se
Hyvin vaikuttaa seisovan. Älä yleistä omia erektio-ongelmiasi muihin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tatuointeja mutta en kyllä välitä markkina-arvostanikaan. En ole mikään hevonen tai muukaan omaisuus vaan ihminen. Sellaista miestä en ottaisi joka ajattelee naisista niin että heillä on joku ulkonäöstä tuleva arvo..
Et siis välitä mitä elinkumppanisi ulkonäöstäsi ajattelee?
Minä en valitsisi sellaista miestä, joka olisi kanssani ulkonäön vuoksi, tai jota se ylenpalttisesti kiinnostaisi. Olen lopun kyllästynyt ulkonäön vuoksi kuolaaviin miehiin, nykyiseni on kanssani aivan muista syistä.
Eli ei, en kauheana mieti mieheni mieltymyksiä ulkonäköni suhteen. Hän pitää minua eroottisena ja kauniina, ja hyvänä puolisona muiden syiden vuoksi.
Etkö käsitä että miehillä ei se
Ja naiset eivät pidä sinun lerppakullistasi.
Arvoitus vaikuttaa ratkenneen. Tällä kommentoijalla on erektio-ongelmia ja sen sijaan että hakeutuisi ensin lääkäriin ja sieltä seksuaaliterapeutille, syyllistää sen sijaan naisia heikosta seisokistaan.
Mikään osa miehen kehossa ei viehätä, oli tatuointeja tai ei. Sori siitä! Kaikki miehissä aiheuttaa niin vakavan oksennusreaktion.
Oikeasti naiset eivät ajattele jatkuvasti miehiä. Itseäni ei kiinnosta mitä Henry Laasanen ja vauva-palsta incelit ajattelevat minusta. Kroppani ei ole heidän. Se on yksin minun ja vain kumppanillani lupa sitä koskea.
Otsikosta jo arvasin että täällä käy mammat kuumana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Itse olen vetänyt aina tinderissä vasemmalle tatuoidut naiset. Hirveimpiä tatuointeja ovat pääkallot ja muut örkit rintskehässä, vatsassa, käsissä tai reisissä.
Okei eli joku kallo-aiheinen tatska tulille 👀
Ehkä tälleen voisi kolmekymppisenä villiintyä ja ottaa nenärenkaan myös. Ja oliko että hiukset lyhyiksi ja shokkiväri? Muitakin vinkkejä otetaan vastaan että millä miehet pysyy kaukana.
Leikkasin pitkät vaaleat hiukseni siiliksi opintojeni loppuvaiheessa lähes 20 v sitten. Välitön seuraus oli, että päihtyneet setämiehet ja deekut lakkasivat huutelemasta perääni. Aloin sen sijaan saada kadullakin kohteliaita treffipyyntöjä ikäisiltäni miehiltä.
Palstaulien ja konservatiivi-neitsytsetien sössötyksille ei kannata antaa mitään arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet nuoret miehet jopa tykkäävät kun naisella on tatskoja. Ja loppujenlopuksi ei naisia kiinnosta mitä miehet haluavat :D kyllä pillu niille silti maistuu. Oli piirretty tai ei.
Totta, mutta siitä huolimatta tatskat alentavat markkina-arvoa, mikä oli alkuperäinen väite.
Ai jos nuoret miehet tykkäävät tatuoinneista, niin siitä huolimatta ne "alentavat markkina-arvoa", koska SINÄ et tykkää niistä? :D
Kyllä nuoret miehet vonkaavat tatuoituja varmaan enemmänkin kuin tatuoimattomia.
Eikä se suinkaan johdu siitä että erityisesti arvostaisivat.
Eli nyt tatuoinnit nostavatkin markkina-arvoa, mutta vain komeiden nuorukaisten silmissä...
No lähinnä pillunkipeiden nuorukaisten estottomuutta ne lisää.
Vierailija kirjoitti:
Incel täällä on riehunut. Muut ovat lähinnä kertoneet hänelle, että eivät ole hänen lähentelyistään kiinnostuneita.
"Siis oletko yksinkertainen vai mistä tämä johtuu että jo useat naiset ovat kertoneet sulle sen ettei heitä kiinnosta MIESTEN mielipide?"
En ole missään vaiheessa väittänyt, että raivottaria kiinnostaisi miesten mielipide. Kiinnostipa tai ei, olen vain pyrkinyt tuomaan esiin, mitä yliopistossa opetetaan, että sosiologinen naisten markkina-arvo on miesten ja miesten markkina-arvo on naisten mielipide.
Tatuoinnit on vähän kuin huulitäytteet. Yhtä harvalla hyvännäköisiä.
Siis kenelle taikka mihin tarkoitukseen tämä keskustelu on itseasiassa tarkoitettu?
Julistamaan, että osa miehistä ei pidä tatuoinneista naisilla? - naiset ovat varmasti huomanneet tämän jo tosielämässä, ja tuskin etsiytyvät miesten seuraan väkipakolla.
Julistamaan, että tatuoitujen tulisi poistattaa tatuointinsa? - kamalan vaivalloista, varsinkin kun niitä tatuoinattomiakin löytyy.
Varoituksena nuorille? - no he varmasti ottavat ne tatuointinsa, aivan kuten edellinenkin sukupolvi, jos niistä itse pitävät ja niin haluavat tehdä.
Singnaloimaan muille miehille, että: "Hei, minäkään en tykkää tatuoinneista naisilla!" "No kappas vaan, että on muitakin, jotka eivät pidä." - heidän on varmasti järkevintä sitten keskittyä sellaisiin naisiin joista tykkäävät.
Siis mikä tässä on se pointti?
Julistaa, että osa miehistä ei pidä tatuoinneista naisilla - no mitä sitten? Osa ihmisistä ei vain pidä tatuoinneista. SE EI OLE SUKUPUOLIKYSYMYS. Jos kuulut heihin, niin kai sinun täytyy sen kanssa jotenkin opetella elämään, että näkökentässäsi saattaa tatuointi joskus vilahtaa, ja opetella olemaan ottamatta sitä henkilökohtaisena loukkauksena. Suurin osa ihmisten tatuoinneista näy. Ne jotka näkyvät, niin kantajansa on todennäköisesti tietoinen, että kaikki eivät jaa hänen estetiikan tajuaan, sitä hänelle erikseen kertomatta.
Itselläni ei ole tatuointeja, enkä suuresti niistä pidä. En kuitenkaan muista missä olisin joutunut tuomaaan kantaani esille siitä siten, että joku tatuoitu olisi pyrkinyt väkipakolla kanssani seurustelusuhteeseen. -N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel täällä on riehunut. Muut ovat lähinnä kertoneet hänelle, että eivät ole hänen lähentelyistään kiinnostuneita.
Aika väsähtänyt kommentti.
Etkö käsitä että miehillä ei seiso ruman, esim tatuoidun naisen kanssa?
Käsitän hyvin, että kiukuttelusi johtuu siitä, ettei sinulla seiso 🥺
Eri
Vierailija kirjoitti:
"Siis oletko yksinkertainen vai mistä tämä johtuu että jo useat naiset ovat kertoneet sulle sen ettei heitä kiinnosta MIESTEN mielipide?"
En ole missään vaiheessa väittänyt, että raivottaria kiinnostaisi miesten mielipide. Kiinnostipa tai ei, olen vain pyrkinyt tuomaan esiin, mitä yliopistossa opetetaan, että sosiologinen naisten markkina-arvo on miesten ja miesten markkina-arvo on naisten mielipide.
Höpön löpön.
Aika moni näitä näyttää myös katuvan. Toivottavasti nuoret miettivät tarkkaan.
Kadun ikinä ottamiani tatuointeja
https://www.reddit.com/r/TattooRemoval/comments/11jrns9/i_regret_ever_g…
Sara Forsberg katuu tatuointejaan
https://www.is.fi/viihde/art-2000010049779.html
Mielestäni tämä on oikeasti mielenkiintoinen kommentti. Etenkin kun olen täällä nähnyt vain sitä, että joku mies ajoittain vänkää miten ei saa omantasoisiaan tai edes huonoja rumia hyhhyh-naisia 🤔 Vaikka sehän vain tarkoittaa että hänen tasonsa on ei mitään, hups.
Naisilta lähinnä nähnyt, että sanovat ettei heitä kiinnosta mikä heidän tasonsa olisi kun ei vain kiinnosta miehet jos ei sattumalta löydy hyvää, se siitä. Selittää varmasti myös miksi miehistä ylitarjontaa, naisista pulaa aina äpeissä ja seuranhaussa muutenkin.
Itse esimerkiksi olin yksin ja torjuin miehiä, kunnes tarpeeksi kiinnostava kirjaimellisesti haki kotoa ja hänellä oli tarpeeksi tarjottavaa 🤷
Jos ei tarjolla ole hyvää niin varsinkin kun ei lapsihaaveita, miksi edes etsisin? Viihdyin hyvin yksin.