Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (1289)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästään miesten silmissä, vaan tietyillä ammattialoilla näkyvät tatuoinnit ovat suoranainen este rekrytoinneille.
Duunarihommissa varmaan ok, mutta pankki- ja lakialalla ihan turha hakea töitä jos haastattelutilanteessa tatuointi vilahtaa.
Huvittavaa tämä pelottelu, kun viime aikoina mediassa esillä ollut kokovartalotatuoitu henkilö on nimenomaan oikeustieteilijä.
Tämä Tero K. on kuriositeetti ja mainitaan nimenomaan varoittavana esimerkkinä.
Voihan se pelottelu olla sinulle huvittavaa kun et eläissäsi astele pankin, pankkiiriliikkeen, asianajotoimiston tai konsulttifirman rekrytointiin. Hyllyttäjillä, lähihoitajilla, OF-sisällöntuottajilla, some-influenssereilla ja reality-tv-kilpailijoilla on ihan kokonaan eri työmarkkinat.
Mä luulen, että moni nainen ottaa tatuointeja juuri siksi, ettei tarvitsisi olla miesten kanssa tekemisissä. Kyllä naiset tietää, että ne karkoittaa osan miehistä suoraan pois.
Tietenkin laskee. Jonkun toisen talon/asunnon/auton jne. töhertely on rikos, ja sen asian arvo laskee ihmisten silmissä ja ihan konkreettisestikin, koitappa myydä jotain spray töhrittyä autoa
Maksullisten naisten ilmoituksissa nykyään korostetaan erikseen sitä, jos joku EI ole tatuoitu. Sellaiselle naisille riittää kysyntää valtavasti markkinoilla. Melkein kaikilla maksullisilla on tatskoja jossain kohtaa kehoa ja se vähentää heidän markkina-arvoa.
Kello on jo yksitoista, milloinkahan narttua hokeva rekkis alkaa kirjoittelemaan viiltäviä analyysejään??
Vierailija kirjoitti:
Maksullisten naisten ilmoituksissa nykyään korostetaan erikseen sitä, jos joku EI ole tatuoitu. Sellaiselle naisille riittää kysyntää valtavasti markkinoilla. Melkein kaikilla maksullisilla on tatskoja jossain kohtaa kehoa ja se vähentää heidän markkina-arvoa.
Miksi sinä seuraat maksullisten naisten ilmoituksia?
Noh. Olen akateemisessa johdon ja hallinnon tehtävässä toimiva nainen. Klassinen tyyli. Korkeintaan kaksi helix-lävistystä toisessa korvassa kielii, että saattaa tuota olla vähän vaatteiden alla särmääkin.
Minulla on yläselkä, toinen olkavarsi, jalkapöytä ja rintojen alla oleva alue tatuoitu isoilla kuvilla. Naisellista ja kaunista. Itselle tärkeää.
Töissä kukaan ei arvaisi. Tai muutenkaan. En ole hankkinut kuvia toisille esitelläkseni. Minulle on tärkeää, että ne nimenomaan pysyvät piilossa jos niin haluan.
Muutama vuosi sitten erottuani ja alettuani tapailemaan en ottanut tatuointeja puheeksi itse. Minusta sillä ei ole väliä onko kumppanillani niitä vai ei.
Pari tyyppiä ilmoitti treffeillä, että tautoinnit naisella on nou-nou. Silloin kiitin, että asiasta kertoi. Ja totesin, että siinä tapauksessa on viisaampi jättää tutustumiset sikseen. Siinä vaiheessa alkio venkoilu, että "Mitä ja missä, periaatteessa siis pienet kuvat ei haittaa" jne. No. Ei ole pientä. Ja ylipäätään, että tuommoisen mielipiteen päästi suustaan osoitti, ettei ole mun tyyppi.
Ja sitten tyypit, joiden kanssa päästy vaatteiden vähentämiseen asti. Laidasta lukien ovat tykänneet. Yllättyneetkin.
Tämän koko keskustelun voi tiivistää siihen että keskivertonaista ei haittaa yhtään jos mies ei halua tatuoitua naista. Preferenssejä saa ja pitää olla. Kaikesta päätellen vaikuttaa enemmän siltä että joitakin miehiä harmittaa jos unelmiensa naisella onkin tatuointi. Silloin ongelma on miehen, ei sen naisen joka tatuoinnin on ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen asiakas. Miksipä muuten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen asiakas. Miksipä muuten?
Hyvä tietää. Seksistä maksavien miesten markkina-arvo on miinusmerkkinen.
Jännää, että jotkut tatuoidut ottavat itseensä arvostelun. Sehän on ihan samalla tavalla nou nou kuin vaikkapa tupakointi tai runsas alkoholin käyttö. Tietenkin vastapuoli tekee arvionsa sen mukaan.
Tuo perustelu nyt on vieläkin omituisempi että tatuointi kannattaisi jättää ottamatta koska on myyntivaltti prostituutiossa. Eh, keskivertonainen ei koskaan kohtaa tilannetta jossa tulisi tarve tai halu myydä itseään.
No ei ne miestenkään tatskat mitenkään hyvän näköisiä ole, saatikka nosta heidän statustaan.
AP saanut pakit tatuoidulta naiselta😢
Vierailija kirjoitti:
Jännää, että jotkut tatuoidut ottavat itseensä arvostelun. Sehän on ihan samalla tavalla nou nou kuin vaikkapa tupakointi tai runsas alkoholin käyttö. Tietenkin vastapuoli tekee arvionsa sen mukaan.
Jännää tässä on se, että naisten päätä yritetään kääntää tatuointien suhteen sillä, että miehet ei tykkää. Minulle on ihan sama tykkääkö joku tatuoinneista tai ei, mutta sen pitäisi olla jokaisen oma päätös. Tatuoinneista ei ole toiselle haittaa kuten tupakoinnista ja humalajuomisesta on.
Vierailija kirjoitti:
Tämän koko keskustelun voi tiivistää siihen että keskivertonaista ei haittaa yhtään jos mies ei halua tatuoitua naista. Preferenssejä saa ja pitää olla. Kaikesta päätellen vaikuttaa enemmän siltä että joitakin miehiä harmittaa jos unelmiensa naisella onkin tatuointi. Silloin ongelma on miehen, ei sen naisen joka tatuoinnin on ottanut.
Eli naiset ovat 40 sivun verran selittäneet suu vaahdossa, että "eivät välitä yhtään, mitä miehet ajattelevat tatuioinneista". Ja siinä sivussa haukkuvat tatuoituja naisia välttevät miehet pahimman laatuisiksi inceleiksi ja marrkina-arvoltaan pohjasakaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää tässä on se, että naisten päätä yritetään kääntää tatuointien suhteen sillä, että miehet ei tykkää. Minulle on ihan sama tykkääkö joku tatuoinneista tai ei, mutta sen pitäisi olla jokaisen oma päätös. Tatuoinneista ei ole toiselle haittaa kuten tupakoinnista ja humalajuomisesta on.
Ei vaan naiset eivät suostu myöntämään selvää tosiasiaa. Naiset voisivat sanoa: "Totta, tatuoinnit alentavat markkina-arvoani, mutta saan tatuoinnista sen verran paljon muuta iloa, että sen ottaminen oli kuitenkin kannattavaa."
En osaa miesten mielipiteistä sanoa, mutta itse voin rehellisesti myöntää, että en ole kertaakaan palkannut töihin miestä tai naista, jolla on näkyviä tatuointeja. Se nyt vain luo ikävän mielikuvan ihmisestä. Ehkä seuraajani sitten joskus on tässä asiassa eri maata ja meidän työyhteisössä on myös näkyvästi tatuoituja. Mutta toistaiseksi heitä en palkkaa.
N59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset ovat 40 sivun verran selittäneet suu vaahdossa, että "eivät välitä yhtään, mitä miehet ajattelevat tatuioinneista". Ja siinä sivussa haukkuvat tatuoituja naisia välttevät miehet pahimman laatuisiksi inceleiksi ja marrkina-arvoltaan pohjasakaksi.
Taidetaan lukea eri keskustelua :D Naiset ovat 40 sivun ajan yrittäneet vääntää ratakiskosta että naisilla on oikeus päättää omasta ulkonäöstään riippumatta siitä mitä joku mies on mieltä. Ja että miten red flag on mies joka kokee oikeudekseen vaatia mitä vieraat naiset tekevät vartalolleen, sellaisetkin joihin ei ikimaailmassa tule törmäämään.
Mun pikkusisko suuttui, kun kerroin rehellisen mielipiteeni hänen pohjetatskastaan. Sanoin, että monivärinen kuvio on kamalan näköinen ja että hän pilasi sillä jalkansa. En voi mitään, että se näyttää omissa silmissäni rehellisesti joltain päiväkotilapsen vesiväri töherrykseltä.