Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (718)
Thaimaan Pattaylla tatuoinnit eivät laske mitään arvoa. Asiakkaita riittää. Länsimaalaiset ukot rakentavat taloja näille tatuoiduille baaritytöille.
Vierailija kirjoitti:
"Ainoastaan nolot ipad pennut kehtaa jostain ''markkina-arvosta'' jauhaa. Ihan hävettää lukea kun pennut pokkana jauhavat jostain netistä opitusta markkina-arvosta."
Markkina-arvo on sekä taloustieteessä että sosiologiassa käytetty ilmaus, terminus technicus. Sosiologiassa se tarkoittaa pariutumisen yhteydessa vallitsevaa vetovoimaa. Se on myös biologiassa havaittu ilmiö, mutta sosiologiassa se on operationaalistettu pisteyttämällä.
Netissä sitä pääasiassa käytetään epävakaalla tavalla. Useat jopa väittävät, ettei sellaista muka olisi.
On se kiva että itse tuhlasin aikaa yliopistossa istumiseen kun joku penikka olisi voinut minua vauva-palstalla opettaa ja valistaa...xD
Vierailija kirjoitti:
"Ainoastaan nolot ipad pennut kehtaa jostain ''markkina-arvosta'' jauhaa. Ihan hävettää lukea kun pennut pokkana jauhavat jostain netistä opitusta markkina-arvosta."
Markkina-arvo on sekä taloustieteessä että sosiologiassa käytetty ilmaus, terminus technicus. Sosiologiassa se tarkoittaa pariutumisen yhteydessa vallitsevaa vetovoimaa. Se on myös biologiassa havaittu ilmiö, mutta sosiologiassa se on operationaalistettu pisteyttämällä.
Netissä sitä pääasiassa käytetään epävakaalla tavalla. Useat jopa väittävät, ettei sellaista muka olisi.
Koska sitä ei ole olemassa, siinä määrin mitä te ipad pennut väitätte.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tatuointeja mutta en kyllä välitä markkina-arvostanikaan. En ole mikään hevonen tai muukaan omaisuus vaan ihminen. Sellaista miestä en ottaisi joka ajattelee naisista niin että heillä on joku ulkonäöstä tuleva arvo..
Et siis välitä mitä elinkumppanisi ulkonäöstäsi ajattelee?
Minä en valitsisi sellaista miestä, joka olisi kanssani ulkonäön vuoksi, tai jota se ylenpalttisesti kiinnostaisi. Olen lopun kyllästynyt ulkonäön vuoksi kuolaaviin miehiin, nykyiseni on kanssani aivan muista syistä.
Eli ei, en kauheana mieti mieheni mieltymyksiä ulkonäköni suhteen. Hän pitää minua eroottisena ja kauniina, ja hyvänä puolisona muiden syiden vuoksi.
Etkö käsitä että miehillä ei seiso ruman, esim tatuoidun naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tatuointeja mutta en kyllä välitä markkina-arvostanikaan. En ole mikään hevonen tai muukaan omaisuus vaan ihminen. Sellaista miestä en ottaisi joka ajattelee naisista niin että heillä on joku ulkonäöstä tuleva arvo..
haluatko että mies josta olet kiinnostunut on myös kiinnostunut sinusta?
Tästä markkina-arvosta on kyse. Sana on huono, mutta siinä on kyse kuinka todennäköisesti sinun haluamasi mies on myös sinusta kiinnostunut.
Tuo nainen varmastikaan ei tatuoinneista raivoavasta ukosta kiinnostu.
Raivottaret ovat muuttaneet koko markkina-arvo -käsitteen toiseksi. Oikeasti sillä ei ole mitään tekemista naisten oman arvion kanssa, vaan se on MIESTEN käsitys eri naisista. Samoin miesten markkina-arvo on NAISTEN käsitys eri miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en valitsisi sellaista miestä, joka olisi kanssani ulkonäön vuoksi, tai jota se ylenpalttisesti kiinnostaisi. Olen lopun kyllästynyt ulkonäön vuoksi kuolaaviin miehiin, nykyiseni on kanssani aivan muista syistä.
Eli ei, en kauheana mieti mieheni mieltymyksiä ulkonäköni suhteen. Hän pitää minua eroottisena ja kauniina, ja hyvänä puolisona muiden syiden vuoksi.
Etkö käsitä että miehillä ei se
Etkö käsitä että nainen ei kostu ruman ja läskin minimunan kanssa?
eri
En usko että miesten uhoaminen palstoilla saa naisia jättämään väliin muutaman hyvän pienen tatuoinnin. Jos on harkittu vuosia. Myönnetään että typerät ottavat söherötatuointeja, liian isoja ja laatu heikko. Joku taiteellinen kyky pitää olla harkitsevalla tai edes tekijällä. Huonoja tatuointeja turha ottaa. Se että vedät lapsesi nimen ja perhosen iholle, ei ole persoonallista.
Vierailija kirjoitti:
Raivottaret ovat muuttaneet koko markkina-arvo -käsitteen toiseksi. Oikeasti sillä ei ole mitään tekemista naisten oman arvion kanssa, vaan se on MIESTEN käsitys eri naisista. Samoin miesten markkina-arvo on NAISTEN käsitys eri miehistä.
Siis oletko yksinkertainen vai mistä tämä johtuu että jo useat naiset ovat kertoneet sulle sen ettei heitä kiinnosta MIESTEN mielipide?
Thaimaan baaritytöt ovat suosittuja tatuointeineen, suomimiesten käydessä lomalla.
Ei kaikkien miesten tarvitse tykätä tatuoiduista naisista eikä kaikkien naisten tarvitse tykätä lyhyistä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla se näyttää olevan palstavajakkien mielijohteiden kokoelma, jolla ei ole mitään tekemistä reaalimaailmassa toteutuvien parisuhteiden kanssa. Eikä pidä ollakaan, ei ihminen ole tavara eikä markkinoilla, silloin kuin ihmisoikeuksia ja lakia kunnioitetaan.
Ukoille kelpaa Thaimaassa tatuoitu baarityttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun ongelmani, vaan onneni jos sinulla ei seiso. Omallani on oikein jämäkkä seisokki kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kiihottuisi sinusta. Entä sitten? Ei kiinnosta sun seisokit 😄
Sosiologian markkina-arvoa ei mitata rahalla, niin kuin taloustieteessä, vaan niin naisten omaansa kuin mietenkin omaan riittää paremmuusjärjestykseen asettaminen. Tällainen järjestykseen asettaminen on usein alitajuista eli tiedostamatonta.
Alkoipa kuvottaa ajatus tuon ulin seisokkiongelmista. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Sosiologian markkina-arvoa ei mitata rahalla, niin kuin taloustieteessä, vaan niin naisten omaansa kuin mietenkin omaan riittää paremmuusjärjestykseen asettaminen. Tällainen järjestykseen asettaminen on usein alitajuista eli tiedostamatonta.
Minä asetan sinut, ap:n ja tuon videon ukon alimpaan kastiin.
Näin lesbonaisena voin todeta sen että ainoastaan heteromiehet vihaavat naisia näin paljon. Edes håmåmiehet eivät vihaa ja halveksu naisia yhtä paljon kuin ns. heterot. Lord have mercy...