Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (718)
Kertokaa toki yksikään hyvä syy sille miksi pitäisi kiinnostaa miesten mielipiteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet nuoret miehet jopa tykkäävät kun naisella on tatskoja. Ja loppujenlopuksi ei naisia kiinnosta mitä miehet haluavat :D kyllä pillu niille silti maistuu. Oli piirretty tai ei.
Totta, mutta siitä huolimatta tatskat alentavat markkina-arvoa, mikä oli alkuperäinen väite.
Ai jos nuoret miehet tykkäävät tatuoinneista, niin siitä huolimatta ne "alentavat markkina-arvoa", koska SINÄ et tykkää niistä? :D
Kyllä nuoret miehet vonkaavat tatuoituja varmaan enemmänkin kuin tatuoimattomia.
Eikä se suinkaan johdu siitä että erityisesti arvostaisivat.
Laasanen on kyllä fiksu, hän tajuaa naiseuden paremmin kuin heikoin kolmasosa naisista itsekään tajuaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa toki yksikään hyvä syy sille miksi pitäisi kiinnostaa miesten mielipiteet?
Ei pidäkään - ihan vapaaehtoista se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko tatskat paremmin butchille vai femmelle?
Kummillekin, yhtä hotteja ovat. T.lesbo
Toiset meistä oikeasti tykkää naisista, te ''heteromiehet'' selkeästi ette.
Miksi ylipäätänsä osallistut keskusteluun joka koskee miesten (mahdollisia) mielipiteitä?
Koska haluan? Ja ykskään turhamainen sontamuna ei sitä minulta voi kieltää.
Moneenko keskusteluun olet itse mennyt päällepäsmäröimään vain siksi koska olet mies ja luulet olevasi älykkäämpi kuin muut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet nuoret miehet jopa tykkäävät kun naisella on tatskoja. Ja loppujenlopuksi ei naisia kiinnosta mitä miehet haluavat :D kyllä pillu niille silti maistuu. Oli piirretty tai ei.
Totta, mutta siitä huolimatta tatskat alentavat markkina-arvoa, mikä oli alkuperäinen väite.
Ai jos nuoret miehet tykkäävät tatuoinneista, niin siitä huolimatta ne "alentavat markkina-arvoa", koska SINÄ et tykkää niistä? :D
Kyllä nuoret miehet vonkaavat tatuoituja varmaan enemmänkin kuin tatuoimattomia.
Koska miehet eivät osaa arvostaa muita ihmisiä. Kenelle tämä on muka joku uutinen? Normaalit ihmiset tietävät sen että munatelineet ovat elukoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätänsä osallistut keskusteluun joka koskee miesten (mahdollisia) mielipiteitä?
Moneenko keskusteluun olet itse mennyt päällepäsmäröimään vain siksi koska olet mies ja luulet olevasi älykkäämpi kuin muut?
Kiva että olet kiinnostunut miesten mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tällainen yleistys voi olla mahdollista? Ei tatuoinnit laske naisen arvoa millään tavalla minun silmissäni T:M45
Useat tatuointeja vastustavista kommentoijista eivät ilmeisesti katsoneet sitä alun videota, jossa Laasanen kertoi, että erään tutkimuksen mukaan 37% :lle miehiä tatuoidut naiset ovat ongelma. Enemmistölle miehistä siis eivät ole. Tämä vähemmistö sitten meuhkaa täällä, että heidän näkemys edustaa kaikkien miesten näkemystä. Jopa "koko maailman miesten näkemys on tämä", on mainittu. Heh. T.nainen
Ja jostain syystä Laasasella (kuten tämäntyyppisillä kommentoijilla usein) on kuvitelma, että naiset haluaisivat epätoivoisesti optimoida viehättävyytensä jokaiselle miehelle ja ottaisivat tatuointeja vain koska eivät tiedä, että tietty osa miehistä ei pidä niistä. Tosiasiassa se jäljelle jäävä 63 % miehistä on ihan riittävästi ja oikeastaan liikaakin. Ei naiselle ole mikään itseisarvo, että mahdollisimman moni mies olisi kiinnostunut naisesta. Jotkut naiset välittävät ulkonäöstään enemmän, jotkut vähemmän, mutta valtaosalle ulkonäöstä välittämisen pointti ei ole saada kaikki vastaan tulevat miehet kiinnostumaan naisesta.
Tatuoinneista saattaa vieläpä olla etua, jos ne karkottavat ei-yhteensopivia miehiä ja vetävät puoleensa yhteensopivia - ei tarvitse haaskata aikaa tunnustelemalla kemioita jonkin esim. yltiösovinnaisen tyypin kanssa, jota ei loppupeleissä olisi kestänyt muutenkaan. Hän poistaa itse itsensä kosijalistalta jo nähdessään tatskat. Kätevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tatuointeja mutta en kyllä välitä markkina-arvostanikaan. En ole mikään hevonen tai muukaan omaisuus vaan ihminen. Sellaista miestä en ottaisi joka ajattelee naisista niin että heillä on joku ulkonäöstä tuleva arvo..
Et siis välitä mitä elinkumppanisi ulkonäöstäsi ajattelee?
Jos kyseessä on elinkumppani, niin hän ei olisi valinnut tatuoitua elinkumppania, ellei pitäisi tatuoinneista. Eli siitä asiasta ei tarvitse olla huolissaan.
Ei mene ihan noin.
Kyllä kaikissa on myös vähemmän hyviä ominaisuuksia.
Kuitenkaan tatuointi ei selvästikään ole niin "paha" ominaisuus, että sillä olisi kumppanille oikeasti väliä. Koska muuten hän tosiaan ei olisi valinnut tatuoitua kumppania. On täysin absurdia kuvitella, että tatuoidun ihmisen pitäisi jotenkin pelätä kumppanin ajattelevan negatiivisesti tatuoinneista. Se nega tulee ulkopuolisilta, joiden mielipiteet taas eivät ole tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt tatuoinnit nostavatkin markkina-arvoa, mutta vain komeiden nuorukaisten silmissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva että olet kiinnostunut miesten mielipiteistä.
Siis oliko tuo nyt köyhä yritys sarkasmiin? Et muuta osannut vastata kuin näsäviisastella? No, ette te sontamunat muuhun kykenekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tällainen yleistys voi olla mahdollista? Ei tatuoinnit laske naisen arvoa millään tavalla minun silmissäni T:M45
Useat tatuointeja vastustavista kommentoijista eivät ilmeisesti katsoneet sitä alun videota, jossa Laasanen kertoi, että erään tutkimuksen mukaan 37% :lle miehiä tatuoidut naiset ovat ongelma. Enemmistölle miehistä siis eivät ole. Tämä vähemmistö sitten meuhkaa täällä, että heidän näkemys edustaa kaikkien miesten näkemystä. Jopa "koko maailman miesten näkemys on tämä", on mainittu. Heh. T.nainen
Ja jostain syystä Laasasella (kuten tämäntyyppisillä kommentoijilla usein) on kuvitelma, että naiset haluaisivat epätoivoisesti optimoida viehättävyytensä jokaiselle miehelle ja ottaisivat tatuointeja vain koska eivät tiedä, että tietty osa miehistä ei pidä niistä. Tosiasiassa
Kiitos, kommentoit juuri sen mitä olisin halunnut sanoa!
Vierailija kirjoitti:
Totta. Itse olen vetänyt aina tinderissä vasemmalle tatuoidut naiset. Hirveimpiä tatuointeja ovat pääkallot ja muut örkit rintskehässä, vatsassa, käsissä tai reisissä.
Okei eli joku kallo-aiheinen tatska tulille 👀
Ehkä tälleen voisi kolmekymppisenä villiintyä ja ottaa nenärenkaan myös. Ja oliko että hiukset lyhyiksi ja shokkiväri? Muitakin vinkkejä otetaan vastaan että millä miehet pysyy kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Naiset saa tehdä mitä haluaa, mutta ei pitäisi yllättyä jos miehet eivät pidä tatuoinneista. Eihän naisetkaan pidä miehistä joilla on rumia tatuointeja. Veikkaan että esim iso kasvotatuointi on monelle naiselle turn off.
Sori mutta jokainen saa yllättyä aivan mistä nyt sattuu yllättymään. Sinä et päätä hyväksyttäviä yllättymisen syitä.
Se, mitä ei saa tehdä, on vaatia toista elämään niin kuin sinä haluat. Jos et pidä tatuoiduista naisista niin pysy heistä erossa ja anna heidän elää niin kuin haluavat ja lopeta muiden määräily. Ja älä myöskään määräile muita mistä he saavat yllättyä ja mistä eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun-off woman best-off are..
- tatuoinnit but erit. unensieppari tai lepakko tissien välissä.
- lävärit but erit. nenärengas, häpäri lävärit.
- sateenkaarivärit hiuksissa.
- höpinät kehopositiivisyydestä.
Suurin turn-off miehessä: miessukupuoli.
Ok lesbo. Sinun mielipidettäsi ei kysytty.
Aw, luuletko tosiaan että lesbo* on joku haukkumasana? Se on kuule kohteliaisuus.
Kertoo paljon ajatusmaailmastasi jos jokin seksuaalinen suuntautuminen on jokin kohteliaisuus. En pidä haukkumasanana enkä kohteliaisuutena. Mutta jos koko miessukupuoli on sinusta turn off niin kyllä se aika les
Olen eri, mutta miksi en saisi sanoa että miehet ovat mulle turn-off? Totta kai se on lesboa v'tun idiootti. Olisitko yhtä lailla ''haukkumassa'' håmåksi jos joku haukkuisi tällä palstalla sitä miten naiset ovat turn-off? Enpä usko.
Vierailija kirjoitti:
Itse en miehenä tykkää katsoa naisen selkää, jossa kinkkimenusta kopioitu ankkaa ja kiinalaisia sieniä kirjoitusmerkit. Vaikuttaa kyllä vahvasti mielenkiintooni kuten naamalävistykset ja neonväriset hiukset.
Se on aivan ok. Pysyt sellaisista naisista erossa ja lopetat valittamisen ja muiden haukkumisen. Elät onnellisena sitten joko yksin tai jonkun sinulle sopivamman naisen kanssa. Ketään ei oikeasti kiinnosta. 😄
En itse välitä tatuoinneista itselläni, tavallaan olisi sellainen idea tai pari mitä olen aina miettinyt, mutta pelkään että en olisikaan tyytyväinen. Muilla sen sijaan pidän kyllä tietynlaisista tatskoista.
Mutta se kun on tatuoimaton ja pitkähiuksinen ja meikitön niin se houkuttaa tietynlaisia miehiä joille tulee minun habituksen perusteella väärä mielikuva, että olisin viaton ja suloinen -ja valmis neitseellisenä palvomaan juuri heitä. Deittaillessa lähinnä tähän törmää, yksi nimenomaan puhui Laasasesta ihan tosissaan että hänellä hyviä pointteja, muuten en varmaan edes osaisi yhdistää mikä ukko tuo on :D
Yleensäkin turn off jos mollataan tietynlaisia naisia. Samoille miehille kun huomauttaa että miehissäkin olisi kaikkea vikaa (enkä nyt tosiaan tarkoita mitään "yäk tämä mies ei viehätä minua" vaan että hylätään omat lapset, ollaan väkivaltaisia, painostetaan seksiin) niin ei kiinnosta heitä. Sen sijaan on valtava yhteiskunnallinen ongelma että naiset saavat itse valita ketä panevat ja miltä näyttävät. Se on se The Ongelma.
"Ainoastaan nolot ipad pennut kehtaa jostain ''markkina-arvosta'' jauhaa. Ihan hävettää lukea kun pennut pokkana jauhavat jostain netistä opitusta markkina-arvosta."
Markkina-arvo on sekä taloustieteessä että sosiologiassa käytetty ilmaus, terminus technicus. Sosiologiassa se tarkoittaa pariutumisen yhteydessa vallitsevaa vetovoimaa. Se on myös biologiassa havaittu ilmiö, mutta sosiologiassa se on operationaalistettu pisteyttämällä.
Netissä sitä pääasiassa käytetään epävakaalla tavalla. Useat jopa väittävät, ettei sellaista muka olisi.
Ei mene ihan noin.
Kyllä kaikissa on myös vähemmän hyviä ominaisuuksia.