Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (1289)
Niin, tuohon aloitukseen kulminoituukin kenestä miehistä puhutaan. Sovinistisioista ja sellaisia ei kai kukaan nainen tarvitse ja halua. Eli markkina-arvo näillä kuspäillä naisten silmissä 0. Hirveä sana ylipäänsä. Markkina-arvo..
Jos pitää tatuointeja huo r a h tavina ja halpoina ja arvottaa naisia tällä tavalla halpana jonkun ulkoisen seikan takia, harjoittaa aktiivista naisvihaa.
Itselläni ei ole taruointeja ja olen nuori nainen. En silti paheksu niitä tai ketään kellä on. Ei vaikuta myöskään pariutumiseeni onko jollain tatuointeja tai ei. En myöskään yleistäisi että kaikki miehet/naiset ovat halpoja ja suttuisia koska esimerkiksi käyttävät verkkahousuja. Aika älyvapaata toimintaa arvottaa ihmisiä tuolla tavalla. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo perustelu nyt on vieläkin omituisempi että tatuointi kannattaisi jättää ottamatta koska on myyntivaltti prostituutiossa. Eh, keskivertonainen ei koskaan kohtaa tilannetta jossa tulisi tarve tai halu myydä itseään.
Nää miehethän juuri niitä maksullisia käyttää eniten ketkä vihaa tatuointeja naisilla :D
Ap: "Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina"
Vaikka tämä tunnetaan erityisesti naisten palstana, tähän ap:n lausumaan on tullut 177 yläpeukkua ja 136 alapeukkua.
Vaikka raivottaret inhoavat jo Laasasen näkemistäkin ja käyttävät vihoisaan rivoa ja ruokotonta kieltä, Laasasen kannatus on silti 41 peukkua korkeampi ja otaksuttavasti yläpeukkulaisistakin ainakin osa on naisia.
Mitä tästä opimme? Naiset ovat fiksuja, suloisia, helliä ja sitkeitä ja mieluummin ilmaisevat kannatuksensa Laasaselle tieteellisten ansioitten mukaisesti, kun taas pieni ja äänekäs raivotarten joukko kihisee polttavassa ideologisen vihan liemessään.
Miehen kannalta rohkenen mainita, että raivottarilla on yhtä kaunis vi**u kuin normaaleillakin naisilla, mutta se käy näin aivan vajaakäyttöiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää, että jotkut tatuoidut ottavat itseensä arvostelun. Sehän on ihan samalla tavalla nou nou kuin vaikkapa tupakointi tai runsas alkoholin käyttö. Tietenkin vastapuoli tekee arvionsa sen mukaan.
Jännää tässä on se, että naisten päätä yritetään kääntää tatuointien suhteen sillä, että miehet ei tykkää. Minulle on ihan sama tykkääkö joku tatuoinneista tai ei, mutta sen pitäisi olla jokaisen oma päätös. Tatuoinneista ei ole toiselle haittaa kuten tupakoinnista ja humalajuomisesta on.
Ei vaan naiset eivät suostu myöntämään selvää tosiasiaa. Naiset voisivat sanoa: "Totta, tatuoinnit alentavat markkina-arvoani, mutta saan tatuoinnista sen verran paljon muuta iloa, että sen ottaminen oli kuitenkin kannattavaa."
Täällähän nimenomaan on sanottu että se sinun pääsi sisäinen markkina-arvo ei kiinnosta, vaan se on jopa positiivinen sivuvaikutus. Minusta on hienoa, että sinun silmissäsi olen epäkiinnostava, koska et ole sellainen mies, josta kiinnostuisin. Vientiä kuitenkin riittää enemmän kuin tarpeeksi.
Miehiä, joiden mielestä ne tatuoinnit eivät haittaa on pilvin pimein.
Miksi sen pitäisi minua haitata, jos epäkiinnostava mies ei minusta kiinnostu? Sehän on vain ja ainoastaan positiivista meille molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todella vaikeaa löytää mistään maailman kolkasta (pl Japani) naista, jolla ei olisi tatuointeja. Jos mies haluaa tatuoimattoman naisen, niin sellaisen löytäminen on melkoinen urakka. Jos siis puhutaan alle 50v ikäisistä naisista.
Miesten on joko mukauduttava tähän tai oltava sitten ilman naista. Tatuoimattoman alle 50v naisen saa suhteeseen vain todella harvat.
Minä olen juuri tuollainen, tatuoimaton alle 50 v. nainen, joka viihtyy sinkkuna paremmin kuin hyvin.
Sama täällä. Tämän ketjun miesten kommenttit kyllä alleviivaavat, miksi miestä ei kannata ottaa. Tuollainen toisen kontrollointi on äärimmäisen vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo perustelu nyt on vieläkin omituisempi että tatuointi kannattaisi jättää ottamatta koska on myyntivaltti prostituutiossa. Eh, keskivertonainen ei koskaan kohtaa tilannetta jossa tulisi tarve tai halu myydä itseään.
Nää miehethän juuri niitä maksullisia käyttää eniten ketkä vihaa tatuointeja naisilla :D
Parasta on se että nämä samat miehet jotka puhuu huorahtavasta lookista tai että tatuoinnit ja silarit ja tekoripset on huorahtavia, yleensä ovat niitä jotka sitten kuitenkin juuri tuollaisiata naisista syttyvätkin. Eikä siinä, huvittavaa vaan kuinka taistelevat vastaan sitä mitä kuitenkin halajavat.
Vierailija kirjoitti:
Ap: "Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina"
Vaikka tämä tunnetaan erityisesti naisten palstana, tähän ap:n lausumaan on tullut 177 yläpeukkua ja 136 alapeukkua.
Vaikka raivottaret inhoavat jo Laasasen näkemistäkin ja käyttävät vihoisaan rivoa ja ruokotonta kieltä, Laasasen kannatus on silti 41 peukkua korkeampi ja otaksuttavasti yläpeukkulaisistakin ainakin osa on naisia.
Mitä tästä opimme? Naiset ovat fiksuja, suloisia, helliä ja sitkeitä ja mieluummin ilmaisevat kannatuksensa Laasaselle tieteellisten ansioitten mukaisesti, kun taas pieni ja äänekäs raivotarten joukko kihisee polttavassa ideologisen vihan liemessään.
Miehen kannalta rohkenen mainita, että raivottarilla on yhtä kaunis vi**u kuin normaaleillakin naisilla, mutta se käy näin aivan vajaakäyttöiseksi.
Kuvitteletko, että peukuilla on jotain merkitystä? Eiköhän tuossa ole joku yksi ja sama pekuttanut useita kertoja. Ei ole vaikeaa. Kertoo, että olet hieman yksinkertainen. Jos minulla olisi viitseliäisyyttä niin laittaisin 1000 peukkua toiselle puolelle, mutta kun ei vain kiinnosta. 😂
Vierailija kirjoitti:
En osaa miesten mielipiteistä sanoa, mutta itse voin rehellisesti myöntää, että en ole kertaakaan palkannut töihin miestä tai naista, jolla on näkyviä tatuointeja. Se nyt vain luo ikävän mielikuvan ihmisestä. Ehkä seuraajani sitten joskus on tässä asiassa eri maata ja meidän työyhteisössä on myös näkyvästi tatuoituja. Mutta toistaiseksi heitä en palkkaa.
N59
Ammattimaisesti toimien palkkaisit osaamisen, et tatuointien mukaan. Itse erottaisin sinut, jos saisin tietää moisesta.
Yrittäjä
Kuvitteletko, että peukuilla on jotain merkitystä? Eiköhän tuossa ole joku yksi ja sama pekuttanut useita kertoja. Ei ole vaikeaa. Kertoo, että olet hieman yksinkertainen. Jos minulla olisi viitseliäisyyttä niin laittaisin 1000 peukkua toiselle puolelle, mutta kun ei vain kiinnosta. 😂
Näinpä. Tietyistä kommenteistakin huomaa, että sama palstavakkari on hakannut itselleen tykkäyksiä. Moni sisältää sanan "mamma". Tui tui, neitsytsetä.
Entinen anoppi ei suostunut päivystyksessä hoidettavaksi kun näki lääkärin tatuoinnin pilkistävän vaatteiden alta. Oli sitten kovin tuohtunut,kun ruuhkaisessa päivystyksessä ei rouvalle irronnut toista lääkäriä.
Ei myöskään suostunut astumaan R-kioskiin kun näki että myyjällä oli pinkit hiukset.
No niin. Ny on peukut tasoissa, ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vain poistumalla yhteiskunnasta voi poistua markkinoilta. Vaikka kuinka haluaisit, et voi sille mitään, miten miehet sinut arvottavat.
Mitä väliä tällä arvottamisella on, kun on tyytyväinen omaan rakkauselämäänsä? Se olisi plussaa, että nuljaskat jättäisivät kadulla rauhaan, mutta ainakaan omalla kohdallani vuosia sitten ottamani kuvat eivät muuttaneet tilannetta suuntaan tai toiseen. Ikä tuo hieman helpotusta tilanteeseen.
Ehkäpä te tatuoinneista häiriintyneet palstamiehet voisitte kirjelmöidä toisille miehille, että lakkaisivat yrittämästä ja rakastamasta meitä tatuoituja naisia? Josko se maailma sillä lailla muuttuisi sille mallille, jolla uhoatte sen olevan?/s
Minulla ei ole tatuointeja ja olen hyvässä työssä,mutta en vain kelpaa koska suosin luonnollista hillittyä tyyliä ja olen ylipainoinen.
Kuten yläasteellakin ne meikatut anorektiset kovistytöt sai kaikki pojat,nykyään tatuoidut ja överiripsiset naiset saavat kaikki miehet. Miehet väittävät ettei kiinnosta samalla,kun kuola valuu suusta.
Ei kannata koskaan antaa kenenkään miehen tai kenenkään muunkaan sanella mitä kannattaa pukea tai ei.
Miten musta tuntuu että kaikki tatuoidut ihmiset ketä tunnen on vakaassa suhteessa tai vähintään hyvin koulutettuja ja mukavia tyyppejä!
Vierailija kirjoitti:
Vain poistumalla yhteiskunnasta voi poistua markkinoilta. Vaikka kuinka haluaisit, et voi sille mitään, miten miehet sinut arvottavat.
Missä ja miten miehet käyvät kertomassa naisille, millä tavalla he ovat jokaisen naisen arvottaneet? Pysäytteletkö sinä naisia kadulla ja kerrot heille arvosanan vai miten teet sen? Onko koskaan yhtäkään naista kiinnostanut?
Vierailija kirjoitti:
No niin. Ny on peukut tasoissa, ole hyvä.
Laitoin muutaman lisää, nyt on sen saman 41 peukkua edellä kuin mitä tämä naisvihaaja piti merkkinä siitä, että on oikeassa. Nyt on sitten oman logiikkansa mukaan väärässä.
Markkina-arvon käyttö sosiologiassa on biologisen ilmiön saattamineen numeeriseksi eli operationaaliseksi. Siten voidaan havaita pariutumisen tai irtoseksin lainalaisuuksia. Operationaalistamisen tuloksena on markkina-arvo, kun toisaalta kaikki naiset asetetaan haluitummuusjärjestykseen ja vastaavasti miehet toiseen jonoon.
Palstan raivottaret ymmärtävät tieteellisen käsittelyn olevan VAATIMUKSIA naisille, kun tosiasiassa se ei naisille aseta mitään vaatimuksia. Tiede ei tutki, miten pitäisi olla, vaan miten on.
Kun raivottarille saatta tulla mieleen karjamarkkinat tai orjamarkkinat, se on heidän omassa päässään oleva konnotaatio, mutta tieteessä sellaista konnotaatiota ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa miesten mielipiteistä sanoa, mutta itse voin rehellisesti myöntää, että en ole kertaakaan palkannut töihin miestä tai naista, jolla on näkyviä tatuointeja. Se nyt vain luo ikävän mielikuvan ihmisestä. Ehkä seuraajani sitten joskus on tässä asiassa eri maata ja meidän työyhteisössä on myös näkyvästi tatuoituja. Mutta toistaiseksi heitä en palkkaa.
N59
Ammattimaisesti toimien palkkaisit osaamisen, et tatuointien mukaan. Itse erottaisin sinut, jos saisin tietää moisesta.
Yrittäjä
Tuo N59 on itsekin yrittäjä, joka hiljaisesti jo hakee jatkajaa yritykselle. Kukapa hänet erottaisi?
Reikä kiinnostaa. Muu osa on pelkkää kannatinta.