Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä

Vierailija
16.02.2026 |

Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina

Kommentit (959)

Vierailija
721/959 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tästä ketjusta, että vähän aikaa luin siitä, mitä tatuoinnit voivat itseasiassa aiheuttaa pitkäaikaista sairautta, koska joissain väreissä voi olla hyvin pieni, mutta silti olemassa oleva määrä metallia, mikä kuulemma sekoittaa kropan puolustuskykyä ja näin voi aiheuttaa pitkäaikaisen immuunijärjestelmäsairauden. Joillain voi jopa mennä näkö.

Aiheesta kirjoitettiin osittain täällä: https://www.abc.net.au/news/health/2026-02-14/tattoo-eye-inflammation/1…

Oli ihan mielenkiintoista lukea, koska aikaisemmin en ollut tästä lukenut.

Vierailija
722/959 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat panna naista kakkoseen, niin silloin kannattaa ottaa tatuoitu kohde. Been there, done that.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/959 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat panna naista kakkoseen, niin silloin kannattaa ottaa tatuoitu kohde. Been there, done that.

Juu, juu 🥱

Vierailija
724/959 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen tarvitse kostua rakastellessa. Tulee vaan sotkua 

Vierailija
725/959 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Eihän ne välttämättä oo näkyvillä 😄

no, jos töhryt ovat sisäelimissä, niin eivät ne sitten kovin pahastai häiritse.

muuten ovat kyllä erittäin rumia.

Vierailija
726/959 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään osa miehen kehossa ei viehätä, oli tatuointeja tai ei. Sori siitä! Kaikki miehissä aiheuttaa niin vakavan oksennusreaktion.

Ilman miestä sinäkään et olisi syntynyt. Kaikki mälli on miehestä peräisin vaikka olisit saanut alkusi luonnonvastaisella keinosiemennyksellä. Puolet sinusta itsestäsi on miehen geeneistä eli yrjöttää varmaan sekin sitten.

Vierailija
727/959 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään osa miehen kehossa ei viehätä, oli tatuointeja tai ei. Sori siitä! Kaikki miehissä aiheuttaa niin vakavan oksennusreaktion.

Ilman miestä sinäkään et olisi syntynyt. Kaikki mälli on miehestä peräisin vaikka olisit saanut alkusi luonnonvastaisella keinosiemennyksellä. Puolet sinusta itsestäsi on miehen geeneistä eli yrjöttää varmaan sekin sitten.

Saattoihan se olla pyhä henkikin.

Vierailija
728/959 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä laske:

Klitoriskiihotin-lävistys

Kielinappi

Hiustenpidennykset

Tekoripset muovista 3cm

Kynnet kuin kotkalla tai munahaukalla

Vierailija
729/959 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu nainen on kuin hylätty rakennus - pinta täynnä töhryjä ja kulumaa, vähän kuin koittaa niin helposti pääsee sisälle, mutta suojausta kannattaa käyttää ettei tule tautia tai infektiota.

Vierailija
730/959 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit on vähän kuin huulitäytteet. Yhtä harvalla hyvännäköisiä.

Just niin! Ankkahuulet ovat myös l utkamaisia.

Vierailija
731/959 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut antaa helposti!

Vierailija
732/959 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisilta lähinnä nähnyt, että sanovat ettei heitä kiinnosta mikä heidän tasonsa olisi kun ei vain kiinnosta miehet jos ei sattumalta löydy hyvää, se siitä. Selittää varmasti myös miksi miehistä ylitarjontaa, naisista pulaa aina äpeissä ja seuranhaussa muutenkin."

Väärin, kun ajatellaan biologian kannalta. Epäsuhde johtuu viimekädessä siitä, että naiselle on evolutiivisesti edullisinta pariutua alfamiehen kanssa ja jättää muut ilman.

Nykyäänkin huomattava osa lapsista on eri isän, kuin naiset ilmoittavat rekisteriin. Ääripäät ovat Englannin alaluokan naiset, joiden lapset ovat 30 %:esti vieraan isän siittämiä ja Sveitsin yläluokka, jonka lapsista 2 % on vieraan isän. 

Englannin alaluokan naiset harrastavat irtoseksiä itseään laadukkaampien miesten kanssa, Sveitsin yläluokan naisten miehet ovat korkeinta tasoa, joten naisille ei ole mahdollista löytää parempaa tasoa.

Suomessa vieraiden miesten siittämien lasten määrä ARVIOIDAAN noin 5 %:ksi.

Lienee syytä korostaa, että naisten halu paritella iteään laadukkaamman miehen kanssa on evoluution synnyttämä, joten he toimivat juuri edullisimmalla tavalla. Siinä ei ole mitään moitittavaa. 

Vierailija
733/959 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tuli mieleen tästä ketjusta, että vähän aikaa luin siitä, mitä tatuoinnit voivat itseasiassa aiheuttaa pitkäaikaista sairautta, koska joissain väreissä voi olla hyvin pieni, mutta silti olemassa oleva määrä metallia, mikä kuulemma sekoittaa kropan puolustuskykyä ja näin voi aiheuttaa pitkäaikaisen immuunijärjestelmäsairauden. Joillain voi jopa mennä näkö. Aiheesta kirjoitettiin osittain täällä: https://www.abc.net.au/news/health/2026-02-14/tattoo-eye-inflammation/1… Oli ihan mielenkiintoista lukea, koska aikaisemmin en ollut tästä lukenut.

Ennen vuotta 2022 (EU:ssa tuli määräykset) tatuointiväreissä käytettiin jopa aineita, jotka olivat automaaleissa kiellettyjä ympäristösyistä. Eli värit saattoivat sisältää ihan mitä tahansa myrkkyjä. Ja ihmiset ottivat niitä ihonsa sisään, mistä pikkuhiljaa päätyivät imusolmukkeisiin värjäten ne. 

Vierailija
734/959 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoidut antaa helposti!

Sittenhän ne on naisia sun makuun 😁👍

Vierailija
735/959 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti naiset eivät ajattele jatkuvasti miehiä. Itseäni ei kiinnosta mitä Henry Laasanen ja vauva-palsta incelit ajattelevat minusta. Kroppani ei ole heidän. Se on yksin minun ja vain kumppanillani lupa sitä koskea. 

Miksei naisista ole kivaa että miehet ajattelevat teitä koko ajan? Vaikka sit sitä pillua.

Vierailija
736/959 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tatuoitu mies, mutta en voi sietää tatuoituja naisia. Eivät näytä yhtään viehättävältä. Tiedän, että olen varmaan vähän kummallinen tässä asiassa. Onneksi löytyy vielä joitain tatuoimattomia naisia, vaikka ovatkin nykyään vähemmistössä. Itse seurustelen sellaisen kanssa. 

Vierailija
737/959 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tatuoitu mies, mutta en voi sietää tatuoituja naisia. Eivät näytä yhtään viehättävältä. Tiedän, että olen varmaan vähän kummallinen tässä asiassa. Onneksi löytyy vielä joitain tatuoimattomia naisia, vaikka ovatkin nykyään vähemmistössä. Itse seurustelen sellaisen kanssa. 

Eli olet itsesi mielestä vastenmielinen ja ruma?

Vierailija
738/959 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"40vuotiaana ja tatuoituna voin sanoa,että aina on miehillä seissyt kanssani.  Uskallan väittää,että siinä vaiheessa kun nainen on alasti ei miehelle tatuoinnit tai mahamakkarat merkitse mitään,kun on  toosankuvat  silmissä🤣."

Vaikka erehdyt käyttämään naisen ihanan kauniista v**usta pejoratiivista sanaa toosa, olet sikäli oikeassa että miehen silmissä se on kauneinta ja kiihottavinta, mitä voi nähdä. 

Nainen ei keskimärin lainkaan tunne samanlaista lumoutumista nähdessään miehen ky**än. Suhtautumisen ero johtuu siitä, että miehelle on edullisinta paritella mahdollisimman monen naisen kanssa, naiselle taas paritella alfamiehen kanssa. Nainen arvioi miehia monipuolisemmin. 

Vierailija
739/959 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet itsesi mielestä vastenmielinen ja ruma?

Se jääköön muiden päätettäväksi. Varmaan joidenkin mielestä olen, itseni mielestä en. Oma mielipiteeni tatuoidusta naisesta on edelleen sama: eivät ole viehättäviä ja jokainen tatuointi naisen iholla laskee ulkonäön tasoa.  

Vierailija
740/959 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se jääköön muiden päätettäväksi. Varmaan joidenkin mielestä olen, itseni mielestä en. Oma mielipiteeni tatuoidusta naisesta on edelleen sama: eivät ole viehättäviä ja jokainen tatuointi naisen iholla laskee ulkonäön tasoa. "

Olet trolli, sun tapa käyttää vastausluukkua väärin todisti sen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän