HS: Purra ehdottaa: Maahanmuuttajat palkattomiin töihin sosiaalitukien saamiseksi
Kommentit (669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tässä voitaisiin siirtyä malliin, että ne jotka kannattavat vastikkeetonta sosiaaliturvamallia rahoittavat sitä ja ne jotka eivät, maksavat suhteessa vähemmän. Mun on äärimmäisen vaikea nähdä miksi minun pitää olla muiden kirkasotsaisten ideologian rahoittajana tai miksi muiden pitäisi tukea minua jos mulla menee huonosti.
Samalla voidaan siirtyä malliin, jossa 5%/BKT:sta "turvallisuuteen"-kannattajat voivat maksaa täysimääräisesti Usan pyssyt ja Israelin lingot. Itse en halua rahoittaa sentilläkään näitä sotarikollisia, eikä velkarahaa saa luonnollisestikaan käyttää.
Periaatteessa ymmärrän pointtisi ja pystyn pinnistelemällä pitämään pohdintaasi loogisena.
Asiassa on kuitenkin kaksi eroa.
1) Kansainvälistä hyväntekeväisyyttä te
Pinnistele enemmän, epäloogista kuraa, jossa ei ole siteeksikään faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä työtä riittäisi, jos kaikki ei olisi yksityistetty. Kunnat säästäisivät valtavasti omalla työvoimalla vs. Ostopalveluina.
Mitä helvettiä. Mietipä tuleeko sulle halvemmaks ostaa vaan autonhuolto kerran vuodessa vai palkata itelles ympärivuotinen mekaanikko
Lue kirja Konsulttidemokratia
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdään talvella, kun ei voi kerätä risuja? Siirretään lunta paikasta A paikkaan B ja seuraavana päivänä paikasta B paikkaan A. Eestaas, eestaas väki voimakas!
Ei työ tekemällä lopu. Risusavottaakin löytyy miljoonia hehtaareja.
Vierailija kirjoitti:
Me vaihdettiin itse kytkin autoon youtuben ohjeilla ja uusi kytkin kolariautosta.
"Me" eli miehes vaihto. Sä et osaa lisätä ees lasinpesunestettä autoon lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työvelvoite hyvä, mutta ilman palkkaa ei kenenkään pidä joutua töihin. Kuulostaa vähän orja meinigille. Tuollainen vain lisää eriarvoisuutta, mutta sehön taitaa ollakin persujen tarkoitus.
Sinä et näe sosiaalietuuksia rahana vaikka ne rahoitetaan meidän kaikkien muiden työssäkäyvien ja yrittäjien hiellä ja verellä tienaamista rahoista?
Itse olet saatana vienyt toisen ihmisen työpaikan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdään talvella, kun ei voi kerätä risuja? Siirretään lunta paikasta A paikkaan B ja seuraavana päivänä paikasta B paikkaan A. Eestaas, eestaas väki voimakas!
Ei työ tekemällä lopu. Risusavottaakin löytyy miljoonia hehtaareja.
Työ pitää ihmisen terveenä.
Kesällä keikkahommiin lupiineja ja muita vieraslajeja poistamaan, siitä maksetaankin
Tehokurssi kielenopiskeluun olisi parempi idea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me vaihdettiin itse kytkin autoon youtuben ohjeilla ja uusi kytkin kolariautosta.
Kyllä minä korjaan autoa. Korjasin myös itse pesukoneen. Otin takalevyn irti ja kiristin hihnan. Nyt kun hallitus on leikannut niin kaikki korjataan itse.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkäaikaistyötön suomalainen ja haluaisin meillekin valtion järjestämää työtä, sairauksia toki on paljon että sopivaa työtä voi olla vaikea keksiä. Eläkkeelle ei pääse alle 60 vuotiaana
Aiemmin mainittu vessapaperinojentajan pesti voisi sopia sinullekin. Voi välillä istua jakkaralla, välillä seistä. Ei vaadi kohtuuttomasti älynlahjoja. Aivan täydellinen työ sinulle itseasiassa.
Purra on hoitanut tehtävänsä niin huonosti, ettei tarvitsisi maksaa edes toimeentulotuen verran palkkiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä korjaan autoa. Korjasin myös itse pesukoneen. Otin takalevyn irti ja kiristin hihnan. Nyt kun hallitus on leikannut niin kaikki korjataan itse.
Et osaa. Te naiset ette osaa tehdä oikein mitään.
Laitan valaisimenkin kattoon itse. Pitää vaan youtubesta tarkistella vihreät ja punaiset johdot.
Parasta on että maahanmuuttajia ei saa asettaa eri asemaan eli se mitä riemuitaan muiden kiusaksi, tulee kaikkien kiusaksi. Toivottavasti mahd moni tätä kannattava saa pian potkut ja pääsee kokeilemaan risujen keräämistä ihan itse.
Kova on täällä ainakin ollut uho että "mä en ainakaan suostu en en en suostu en!!!" Sähköpaimenella naamaan ja risusavottaan vaan!
Youtuben avulla pystyy nainenkin korjaamaan mitä vaan. Myös ulkomaalaiset tekee sinne videoita.
Vierailija kirjoitti:
Parasta on että maahanmuuttajia ei saa asettaa eri asemaan eli se mitä riemuitaan muiden kiusaksi, tulee kaikkien kiusaksi. Toivottavasti mahd moni tätä kannattava saa pian potkut ja pääsee kokeilemaan risujen keräämistä ihan itse.
Kova on täällä ainakin ollut uho että "mä en ainakaan suostu en en en suostu en!!!" Sähköpaimenella naamaan ja risusavottaan vaan!
Nyt puhut roskaa. Kyllä saa asettaa. Eihän ei-kansalaiset saa äänestää eli ne on eri asemassa.
Huvittavaa on myös että sekä Purra että Halla-aho on loisinut apurahoilla kirjoittelemassa väkivaltafantasioitaan nettiin.
Jussipussi sai 2 vuotta rahaa, yli 30 000 e, ja ei tehnyt sitä mistä maksettiin. Sama meno Purralla.
Mutta se on sitä parempaa loisimista.
Vierailija kirjoitti:
Youtuben avulla pystyy nainenkin korjaamaan mitä vaan. Myös ulkomaalaiset tekee sinne videoita.
Höpöttelet täällä sekavia niinku joku dementoitunu mummeli. "myös ulkomaalaiset tekee videoita youtubeen"
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa on myös että sekä Purra että Halla-aho on loisinut apurahoilla kirjoittelemassa väkivaltafantasioitaan nettiin.
Jussipussi sai 2 vuotta rahaa, yli 30 000 e, ja ei tehnyt sitä mistä maksettiin. Sama meno Purralla.
Mutta se on sitä parempaa loisimista.
Säki oisit voinu tehdä väikkäriä, mutta et kouluttautunu ammattikoulua pidemmälle ku lukio oli sulle liian vaikea.
Siinäpähän painat sitten yötä päivää itse töitä näiden tumpeloiden mokia korjaillessa.
Tosin olet työtön provo, etkä yrittäjä.