HS: Purra ehdottaa: Maahanmuuttajat palkattomiin töihin sosiaalitukien saamiseksi
Kommentit (669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta on että maahanmuuttajia ei saa asettaa eri asemaan eli se mitä riemuitaan muiden kiusaksi, tulee kaikkien kiusaksi. Toivottavasti mahd moni tätä kannattava saa pian potkut ja pääsee kokeilemaan risujen keräämistä ihan itse.
Kova on täällä ainakin ollut uho että "mä en ainakaan suostu en en en suostu en!!!" Sähköpaimenella naamaan ja risusavottaan vaan!
Nyt puhut roskaa. Kyllä saa asettaa. Eihän ei-kansalaiset saa äänestää eli ne on eri asemassa.
Perehdy yhdenvertaisuuslakiin.
Palolaitos ja ensihoito on sitä varten, että ne auttaa nyt kun ihmiset korjaa kaiken itse autoista kodinkoneisiin.
Neuvostoliitossa kokeilivat tuota aikanaan rangaistusvangeilla. Työstä ei tullut koskaan tuottavaa, vaan työteho yksityiseen sektoriin verrattuna oli noin -400%. Vartijoiden palkat maksoivat enemmän mitä vangit pystyivät työllään tuottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta on että maahanmuuttajia ei saa asettaa eri asemaan eli se mitä riemuitaan muiden kiusaksi, tulee kaikkien kiusaksi. Toivottavasti mahd moni tätä kannattava saa pian potkut ja pääsee kokeilemaan risujen keräämistä ihan itse.
Kova on täällä ainakin ollut uho että "mä en ainakaan suostu en en en suostu en!!!" Sähköpaimenella naamaan ja risusavottaan vaan!
Nyt puhut roskaa. Kyllä saa asettaa. Eihän ei-kansalaiset saa äänestää eli ne on eri asemassa.
Miksi se ei sit riko yhdenvertaisuuslakia et ulkomaalaiset ei saa äänestää täällä eduskuntavaaleis?
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa on myös että sekä Purra että Halla-aho on loisinut apurahoilla kirjoittelemassa väkivaltafantasioitaan nettiin.
Jussipussi sai 2 vuotta rahaa, yli 30 000 e, ja ei tehnyt sitä mistä maksettiin. Sama meno Purralla.
Mutta se on sitä parempaa loisimista.
Parempaa loisimista todellakin! Nyt loisii toisten lompakoilla hillotolppaa nuolemassa.
Osa johdoista taisi olla kyllä oikosulussa.
Vierailija kirjoitti:
Neuvostoliitossa kokeilivat tuota aikanaan rangaistusvangeilla. Työstä ei tullut koskaan tuottavaa, vaan työteho yksityiseen sektoriin verrattuna oli noin -400%. Vartijoiden palkat maksoivat enemmän mitä vangit pystyivät työllään tuottamaan.
Jos tuo ois totta niin sillon suomes ei ois kaaderiarmeijaa vaan palkka-armeija.
Vierailija kirjoitti:
Suomessakin "työttömyystöistä" luovuttiin siksi, että se tuli valtiolle niin kalliiksi. Tämä on unohtunut tällä välin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ei sit riko yhdenvertaisuuslakia et ulkomaalaiset ei saa äänestää täällä eduskuntavaaleis?
Perehdy siihen lakiin. Mene vaikka ekaa kertaa elämässäs kirjastoon, lainaa aiheesta kirja ja lue se. Ei taida omat riittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Youtuben avulla pystyy nainenkin korjaamaan mitä vaan. Myös ulkomaalaiset tekee sinne videoita.
Höpöttelet täällä sekavia niinku joku dementoitunu mummeli. "myös ulkomaalaiset tekee videoita youtubeen"
Niin, ulkomaalaiset tekevät myös autonkorjaus videoita youtubeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessakin "työttömyystöistä" luovuttiin siksi, että se tuli valtiolle niin kalliiksi. Tämä on unohtunut tällä välin.
Jotkut ne maksaa mielellään leikatusta palkastaan 80% veroa että voi nautiskella ajatuksesta kuinka toiset joutuu keräämään risuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Mä oon käyttäny varmaan enemmän aikaa kirjojen lukemiseen ku sinä ku sinä oot se työtön ja minä töissä
Vierailija kirjoitti:
Minusta tässä voitaisiin siirtyä malliin, että ne jotka kannattavat vastikkeetonta sosiaaliturvamallia rahoittavat sitä ja ne jotka eivät, maksavat suhteessa vähemmän. Mun on äärimmäisen vaikea nähdä miksi minun pitää olla muiden kirkasotsaisten ideologian rahoittajana tai miksi muiden pitäisi tukea minua jos mulla menee huonosti.
Hyvä idea. Ja ne jotka eivät kannata, eivät saa mitään alennuksia lääkkeistä, sairaanhoidosta ja vastaavista, eivätkä myöskään lapsilisiä, ilmaista koulutusta lapsilleen, työttömyysturvaa jne.
Youtubessa on myös remonttivideoita, jos haluatte tehdä kerrostalon kylpyhuoneremontin itse. Ei tarvitse maksaa ammattimiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ne maksaa mielellään leikatusta palkastaan 80% veroa että voi nautiskella ajatuksesta kuinka toiset joutuu keräämään risuja.
Mielummin mä siitä kyllä itseasiassa maksan ku että se raha annettas tekemättä mitään työttömille. Ettei työttömät pääse liian helpolla.
Oletteko vaihtaneet tapetit youtuben avulla? Tai remontoineet lattian?
Kannatan, paitsi en halua ulkomaalaisille niitä sosiaalietuuksia millään keinolla. Tehkööt töitä ilmaiseksi ja olkoot onnellisia jos ovat tänne päässeet. Ja mieluiten eivät olisi onnellisia niin ymmärtäisivät häipyä täältä. Mokomat turhat, mitättömät saastat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin mä siitä kyllä itseasiassa maksan ku että se raha annettas tekemättä mitään työttömille. Ettei työttömät pääse liian helpolla.
Juu, yksi ole raksalla kylppäriä tekemässä. Tekee miten osaa 😂.
No siis tekisi hyvää kaikille tehdä ilmaiseksi töitä. Kannatan sitä, että otettaisiin palkat pois kaikilta. Jos persut ajavat sitä, että kaikilta palkat pois, niin olen valmis heitä jopa äänestämään. Olisi ihanan tasa-arvoista eikä kukaan voisi enää leveillä 3000 euron palkalla
Youtuben avulla voi tehdä mitä vaan. Ammattimiehiä ei käytetä, koska hallitus leikkasi ansiosidonnaisen. Jos tulee tulipalo niin vakuutus on vuokra-asunnossa kerrostalossa. Ja kyllä palolaitokselta tulee sitten poikia auttamaan.