Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pippa loukkaantuu lehdessä, kun häntä sanottiin salilla hoikaksi

Vierailija
16.02.2026 |

Joku tuli sanomaan, että hän on hoikka. Nyt hän on siitä tuohtunut ja lehdessä on ihan juttu.

Ajatuksia?

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kehuminen tulkittiin negatiiviseksi kommentiksi? 

Mistä sinä teidät oliko kommentti tarkoitettu kehuksi vai ei?

Vierailija
162/167 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin joskus, että ihmiset pääsevät kyllä todella helpolla elämässä. Itseäni jo ihan harrastuksen takia on katsottu ja kommentoitu suurennuslasilla ja kroppa "ei ole ollut minun". Kaikesta on voitu sanoa ja aina on pitänyt parantaa. 

Sitten jollekin Pipalle, joka on LÄÄKÄRI, sanotaan hoikkuudesta, ja hän ottaa itseensä niin, että tekee siitä(kin) asiasta julkisen. 

Jo on aikoihin eletty.

No, mä en harrasta mitään sellaista, jossa kroppaa pitäisi suurennuslasilla tarkastella ja arvostella. Mun keho on mun keho, eikä se kuulu muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei pidä kommentoida epäkohteliaasti missään, se nyt on selvää. Siinä yhteydessä tulee mieleen onko kommentoinnin kohde itse noudattanut samaa mitä muilta vaatii. Ohjelmaformaatti missä hän on päätähtenä perustuu pitkälti sille, että ihmistä arvostellaan julkisesti eli se on osa kulttuuria, joka on epäkohteliasta ja epäkunnioittavaa sekä ruokkii ikävää käytöstapaa.

Mutta pitää muistaa, että ihmiset osallistuu tuohon ohjelmaan ihan omasta vapaasta tahdostaan tietäen, että heitä kritisoidaan julkistesti. Mun mielstä tuo on vähän sama, kun ihminen osallistuisi kauneuskilpailuun tai fitness-kisaan. Molemmissa arvostellaan ulkonäköä.

Vierailija
164/167 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kommentoija oli vaan huolissaan Pipan terveydestä. Juurihan se Pipuli valitteli lehdissä sitä, että maksansa on pskana. Ehkä jatkuvan laihduttamisen vuoksi rääkkää kroppaansa kovaa, ei syö kunnolla  vaan vetää vain jotain lisäaineilla kyllästettyjä proteiinipirtelöitä.

hänellä aina hyv't elintavat- sairastui ja se kuihdutti hänet. hän ei harasta diettejä, osa laatia ruokavalionsa. ikinä puhunutkaan, että laihduttaisi. ja ennen sairautta h'n olik hieman tukeva ja viihtyi siinä kuosissa. 

h'n sanoi just, että niin tervellistä elämää viett'nyt- miten voikin sairastua niin pahoin.

hänen sairaus ei johdu ruuasta tai treenistä. ja tasapainoinen henkilö

Vierailija
165/167 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan normaalia ettei halua kuulla omasta kehosta kommenttia. Siellä hississä tai salilla ei olla siksi että toinen kävijä saisi oikeuden kommentoida. Jokaisella on vartalo. Se ei ole ruokakaupassa arvostelua varten. 

Ruokakaupassa kuntosali?

Vierailija
166/167 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun mukaan on sinut kroppansa kanssa, mutta jos olisi, ei olisi avautunut lehteen. Ilmeisesti tuosta omasta hoikkuudesta kumminkin on epävarma. Ei tietysti tarvii kommentoida päin naamaa mutta on sitä itsekin joskus kuullut kaikenlaista, mutta toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, ja elämä jatkuu..

Vierailija
167/167 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sovi mielestäni ammattietiikkaan kovin hyvin jos lääkärinä esittelee silminnähden hyvin alipainoista  vartaloaan ihailua kerjäävillä kuvilla. Hän näyttää tätä nykyä sairaalta. Oli syy mikä hyvänsä, ihmiset tekevät omat johtopäätöksensä ja epäammattimainen asenne kääntyy häntä itseään vastaan uskottavuuden puutteena. 

Pitäisikö hänen siis sairauden vuoksi laihduttuaan pistää itsensä piiloon? Miksi? Jos jollakin on syöpä ja hän lihoo syöpähoitojen takia, niin pitääkö hänenkin pysyä piilossa?

Hän markkinoi omilla kuvillaan painonpudotusohjeita. Kyllä tässä on jonkinlainen kyseenalainen viba. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä