Pippa loukkaantuu lehdessä, kun häntä sanottiin salilla hoikaksi
Joku tuli sanomaan, että hän on hoikka. Nyt hän on siitä tuohtunut ja lehdessä on ihan juttu.
Ajatuksia?
Kommentit (163)
Kaffebulla kirjoitti:
Tuo Pippa näyttää minusta syömishäiriöiseltä. On tosi kuiva eikä näytä ihan terveeltä. Kaulassa iho roikkuu kun kehossa ei ole yhtään rasvaa. Olet mitä syöt -ohjelmassa selitti miten oma keho on itsetunnon perusta. Voi Pippa raukka. Ei kukaan oikeasti tunne-elämältään terve ihminen perusta tervettä itsetuntoa kehoon ja ulkonäköön. Ainoastaan tosi pinnalliset ihmiset. Keho menee kaiken lihan tietä. Myös hänellä. Onko aikuiseksi kasvaminen jäänyt tapahtumatta?
Nyt kyllä tuotit pettymyksen. Sinulla on joskus hyviä mielipiteitä, mutta nyt vaikutat itse vallan lapsenmieliseltä.
"Keho on itsetunnon perusta" tarkoittaa sitä, että se kuinka elimistöä kohtelet heijastuu itsetuntoon ja itsetunto heijastuu kehoon. Miten syöt, nukut ja liikut? Elimistö on kaiken a ja o, koska se on sinun sielusi kuljetuslaite. Ilman sitä et olisi täällä ollenkaan ja jos pidät siitä huolta, niin voit olla pidempään ja terveempänä. Se ei tarkoita mitään pinnallisia seikkoja, vaan terveyttä. Sinä itse olet liittänyt tuohon asiaan pinnallisuuden omasta keskenkasvuisuudestasi johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Pippa laihdutti, hoikistui ja vanheni naamaltaan 20v. Enemmän itseäni vtuttaisi jos pärstästä huomauteltaisiin.
Eikö hän laihtunut sairauden takia? Näin muistelen hänen kertoneen aiemmin.
Saako nauraa? Aikuiset ihmiset somessa. Tämänkin vauva av palstan voisi lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Maksatulehdus aiheuttaa ruikahaluttomuutta ja juuri syömättömyys laihduttaa, ei itse tauti.
Ei, vaan maksasairaus aiheuttaa sen myös, että ruoka ei imeydy kunnolla. Eli on ns. läpipasko.
Hänhän siis loukkaantui tästä somekommentista: "Olet mitä syöt vai heroin chic, muotia taas laihempi"
Se, että joku salilla kommentoi hoikaksi, oli toissijainen juttu ja vain todisti lisää sitä, että toisten vartaloita kommentoidaan usein.
Tuntuu, ettei tällä palstalla lehtijuttujen pääpointit tahdo avautua.
Vierailija kirjoitti:
Taas jälleen kerran muistutus miksi koko some pitäisi lakkauttaa.
Some on vain väline joka mahdollistaa huomionhaluisille ihmisille koko planeetan kattavan yleisön. Sääli vain että se yleisö voi myös osallistua performanssiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksatulehdus aiheuttaa ruikahaluttomuutta ja juuri syömättömyys laihduttaa, ei itse tauti.
Ei, vaan maksasairaus aiheuttaa sen myös, että ruoka ei imeydy kunnolla. Eli on ns. läpipasko.
Näin juuri. Loppuvaiheen alkoholistit on siksi todella laihoja. Vaikka lopettaisi juomisen, niin ei liho enää jos maksa on vaurioitunut. Siksi joutuu syömään paljon kaikenlaisia ravintolisiä. Ei me voida tietää onko Pipan maksasairaus jo vakavakin. Antakaa kehorauha.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Tuo Pippa näyttää minusta syömishäiriöiseltä. On tosi kuiva eikä näytä ihan terveeltä. Kaulassa iho roikkuu kun kehossa ei ole yhtään rasvaa. Olet mitä syöt -ohjelmassa selitti miten oma keho on itsetunnon perusta. Voi Pippa raukka. Ei kukaan oikeasti tunne-elämältään terve ihminen perusta tervettä itsetuntoa kehoon ja ulkonäköön. Ainoastaan tosi pinnalliset ihmiset. Keho menee kaiken lihan tietä. Myös hänellä. Onko aikuiseksi kasvaminen jäänyt tapahtumatta?
Nyt kyllä tuotit pettymyksen. Sinulla on joskus hyviä mielipiteitä, mutta nyt vaikutat itse vallan lapsenmieliseltä.
"Keho on itsetunnon perusta" tarkoittaa sitä, että se kuinka elimistöä kohtelet heijastuu itsetuntoon ja itsetunto heijastuu kehoon. Miten syöt, nukut ja liikut? Elimistö on kaiken a ja o, koska se on sinun sielusi kuljetuslaite. Ilman sitä et olisi tääll
Ei kaffepullalla ole koskaan mitään järkevää sanottavaa. Turhaan kuluttaa ilmaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas jälleen kerran muistutus miksi koko some pitäisi lakkauttaa.
Some on vain väline joka mahdollistaa huomionhaluisille ihmisille koko planeetan kattavan yleisön. Sääli vain että se yleisö voi myös osallistua performanssiin.
Voi tietenkin, mutta kyllä se kertoo aina myös ihmisestä joka siihen osallistuu ja miten hän siihen osallistuu.
Katsoin uusimman Olet mitä syöt-jakson missä ihanan positiivinen, kauniskasvoinen ja terveen normaalipainoinen Hanna Myllymaa, joka on asiantuntijana ja terapeuttina mm. Ensitreffit alttarilla-ohjelmassa.
En pitänyt Pipan tyylistä miten silmäili naista päästä varpaisiin tympeän ja aliarvioivan oloisesti, siinä kun istuivat ulkona luonnossa puiston penkillä juttelemassa.
Loppuvaiheessa kun tapasivat dieettikauden lopuksi, valovoimaisella Hannalla kaunis mekko, kantoi itsensä ylväästi ja upeasti. Pipalla oli käsivarret paljaana punaisessa mekossaan ja yllätyin miten hoikan ihmisen käsivarsien ja hauiksien nahka ikään kuin roikkui kyynärpäidensä yli, lihaksettoman ja elottoman näköisenä, mummomaisena suorastaan. Eikö hän laihduttanut itse todella paljon Tanssi tähtien kanssa-ohjelmaan? Onko hän tyytymätön itseensä, kun nähnyt tuon viimeisen jakson, ja siksi avautuu taas julkisuuteen?
Pippa tarttis kunnolla parrua.
T.Jami
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippa laihdutti, hoikistui ja vanheni naamaltaan 20v. Enemmän itseäni vtuttaisi jos pärstästä huomauteltaisiin.
Eikö hän laihtunut sairauden takia? Näin muistelen hänen kertoneen aiemmin.
sairastui vakavasti, mutta ihme että ei ole palautunut ennalleen- tai nyt sitten viihtyykin tuossa hieman anorektisessä roolissaa. on hieman kurjan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Esimerkiksi varhainen kylläisyyden tunne, pahoinvointi ja ruokahaluttomuus voivat vähentää syömistä. Pitkälle edennyt maksasairaus voi heikentää ravinnon imeytymistä, jolloin elimistö ei pysty hyödyntämään kaikkea syötyä ruokaa."
https://muma.fi/etusivu/maksa/elamaa-maksasairauden-kanssa/maksasairaus…
Vierailija kirjoitti:
Sanoi salin henkilökunnalle, että seinälle pitäisi laittaa muistutus, että toisten kehoa ei saa kommentoida.
Tai muistutus, että toisten mielipiteitä ei saa kommentoida. Mutta mikä tahansa julkisuus on julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Hänhän siis loukkaantui tästä somekommentista: "Olet mitä syöt vai heroin chic, muotia taas laihempi"
Se, että joku salilla kommentoi hoikaksi, oli toissijainen juttu ja vain todisti lisää sitä, että toisten vartaloita kommentoidaan usein.
Tuntuu, ettei tällä palstalla lehtijuttujen pääpointit tahdo avautua.
Salilla ei saa kommentoida ihmisten painoa, mutta täällä saa kommentoida ihmisten kommentteja? AI niin, eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Jos Pippaa haittaa nykyinen painonsa niin siitä vaan kyljystä naamariin. Eipähän enää hoikaksi haukuta vaan kehutaan normaalipainoiseksi.
Pippa tarkoitti niin oman kehon kuin kaikkien muidenkin kehojen kommentointia. Miksi pitää kenenkään vartaloa, olipa miehen tai naisen, nuoren tai lapsen, kenen tahansa painon tai ulkonäön julkisesti arvostella? Kehorauha kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin uusimman Olet mitä syöt-jakson missä ihanan positiivinen, kauniskasvoinen ja terveen normaalipainoinen Hanna Myllymaa, joka on asiantuntijana ja terapeuttina mm. Ensitreffit alttarilla-ohjelmassa.
En pitänyt Pipan tyylistä miten silmäili naista päästä varpaisiin tympeän ja aliarvioivan oloisesti, siinä kun istuivat ulkona luonnossa puiston penkillä juttelemassa.
Loppuvaiheessa kun tapasivat dieettikauden lopuksi, valovoimaisella Hannalla kaunis mekko, kantoi itsensä ylväästi ja upeasti. Pipalla oli käsivarret paljaana punaisessa mekossaan ja yllätyin miten hoikan ihmisen käsivarsien ja hauiksien nahka ikään kuin roikkui kyynärpäidensä yli, lihaksettoman ja elottoman näköisenä, mummomaisena suorastaan. Eikö hän laihduttanut itse todella paljon Tanssi tähtien kanssa-ohjelmaan? Onko hän tyytymätön itseensä, kun nähnyt tuon viimeisen jakson, ja siksi avautuu taas julkisuuteen?
Hän laihtui sairauden takia ja on tämän kertonut julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kehuminen tulkittiin negatiiviseksi kommentiksi?
Vain lihava voi luulla, että laihaksi sanominen on kehumista. Se loukkaa tosi paljon.
Eikä loukkaa!
Oletko siis aina ollut hoikka ja toivoisit, että ihmisten siitä kommentointi voisi jo vihdoin loppua? Et voi tietää mitä joku kokee.
Olen aina ollut hoikka, ja jos joku on jotain sanonut, en ole välittänyt. Miksi välittäisin?
Tämä on taas niin tätä someääliämäistä nykykautta!
-Mennään someen ja mediaan tyrkylle.
-Saadaan palautetta, negatiivistakin, vaikka kuvitellaan että kaikki vain ihailee ja antaa tykkäyksiä.
-Uhriudutaan marttyyrinä että kun Juuri Minua Kiusataan ja Minusta Kommentoidaan ja byäääh ja kaikki media seis että Juuri Minä saan nyt valittaa tästä asiasta kun Minua kohdeltu epäoikeudenmukaisesti, minkä jälkeen odotetaan positiivista komppausta ja lisää kävijöitä, mielistelijöitä ja tykkääjiä, ja tavalliset julkisuutta janoavat lampaat seuraa perässä tykkäämässä ja mielistelemässä, saadakseen omat naamansa esiin suositumpien ihmisten someissa ja seuraajien toivossa!
Po. ruokahaluttomuutta