Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla on oikeasti hyvä mies?

Vierailija
01.05.2007 |

On aina perheen kanssa kotona, fiksu, kannustava, epäitsekäs, luotettava, ihana sängyssä, huumorintajuinen, aina tukena, kasvattava ja osallistuva isä. Yhdessä 18 vuotta ja edelleen menee hyvin. Olen onnellinen joka päivä ihanasta miehestäni.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muuten mutta on tosi harvoin kotona. Töissä kun on välillä pitkiä aikoja ympäri maailmaa.

Vierailija
2/13 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin ymmälläni, kun seuraa täälläkin usein käytyjä keskusteluja, joissa miehet tekevät yhtä ja toista. Kiitän todella onneani ja olen iloinen siitä, mitä olen saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kaikkea mainitsemaasi (ja paljon muuta), tosin ei kyllä AINA kotona perheen kanssa. Sitä en haluaisikaan, enkä ole minäkään aina kotona. Tahdomme ehdottomasti harrastaa, käydä ulkona ja jopa matkustaa niin yhdessä perheenä, kahdestaan pariskuntana kuin erikseen ystäviemmekin kanssa. Meitä on niin moneksi...

Mutta siis joo, ihana mies löytyy. Ja paljon rakkautta ja rakastumisen tunnetta joka päivä...Yhdessä 4,5 vuotta.

Vierailija
4/13 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin työnsä puolesta tekee pitkää päivää (kuten tässä maassa kaikki koulutetut), mutta kun tulee kotiin on läsnä, leikkii lasten kanssa, keskustelee, ja on kaikin puolin hyvä mies.

Kotityöt kyllä jäävät minulle, lisäksi mies kaipaisi hieman enemmän liikuntaa, vähemmän keksejä =). Mutta kukaan ei ole täydellinen.

Olen onnellinen tässä avioliitossani!

Kesällä vietämme 12-vuotishääpäiväämme.

Vierailija
5/13 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tosin työnsä puolesta tekee pitkää päivää (kuten tässä maassa kaikki koulutetut), mutta kun tulee kotiin on läsnä, leikkii lasten kanssa, keskustelee, ja on kaikin puolin hyvä mies.

Kotityöt kyllä jäävät minulle, lisäksi mies kaipaisi hieman enemmän liikuntaa, vähemmän keksejä =). Mutta kukaan ei ole täydellinen.

Olen onnellinen tässä avioliitossani!

Kesällä vietämme 12-vuotishääpäiväämme.

Vierailija
6/13 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään suurempaa vikaa ollut kuin tunnekylmyys mutta tää toinen on unelmien täyttymys:) Ei maailman komein mutta saa mut tuntemaan itseni prinsessaksi joka päivä! Arvostava, kannustava, rakastava - siinä ne tärkeimmät. Loistava isä myös edellisen elämän lapsilleni.

Vierailija
7/13 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on vankka selkäranka ja sydän oikealla paikalla.

Vierailija
8/13 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On aina perheen kanssa kotona, fiksu, kannustava, epäitsekäs, luotettava, ihana sängyssä, huumorintajuinen, aina tukena, kasvattava ja osallistuva isä.

Tätä palstaa kun lukee ja kaikilla tuntuu olevan ihan luuseripaska mies niin saa olla tosi onnellinen että mulla on hyvä mies. Kohta 11v yhdessä ja aivan ihana mies edelleen :)

Vierailija
9/13 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa uskomattamalta...

Omani on 1950-luvulla syntynyt ja perinteinen- ei pysty teidän kertomiinne suorituksiin...

Ehkä kasvatus vaikuttaa ja malli minkä miehet ovat omilta isiltään saaneet?

Vierailija
10/13 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm. -76

Vierailija
11/13 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuullostaa uskomattamalta...

Omani on 1950-luvulla syntynyt ja perinteinen- ei pysty teidän kertomiinne suorituksiin...

Ehkä kasvatus vaikuttaa ja malli minkä miehet ovat omilta isiltään saaneet?

Mieheni on syntynyt 70-luvulla.

Sehän on päivänselvää, että 70- ja 80-luvuilla syntyneet ovat aivan toisenlaisia isiä kuin edellinen sukupolvi. Mutta toki monenlaisia vanhempia on jokaisessa sukupolvessa.

Minun mieheni ei ole saanut hyvää isänmallia omalta isältään, päinvastoin. Hän oli lapsena kaltoinkohdeltu, eli välinpitämättömien ja juoppojen vanhempien kanssa. Hän ei halua omille lapsilleen samanlaista turvatonta ja irtonaista lapsuutta, eikä itselleen epämääräistä perhe-elämää. Mieheni on hirveän empaattinen ja järkevä aviopuoliso ja isä. Hän osaa ajatella, miltä toisesta tuntuu.

16

Vierailija
12/13 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava puoliso, isä ja ystävä. Huolehtii itsestään, tutuista ja tuntemattomista. Erittäin menestynyt myös työelämässä. Synt. 73-.

Vierailija
13/13 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittää perheestään, jaamme kotityöt ja -vastuun, molemmilla myös omia menoja tasapuolisesti kuten myös kahdenkeskistä aikaa ja lapset hoidossa, molemmat haluamme satsata sekä parisuhteeseen että perheeseen ja olemme hyvin onnellisia. Samanlaiset arvot ja huumori yhdistävät, vaikka olemme esim aivan erilaisilla aloilla töissä. Yhdessä 15 vuotta ja hyvin menee!

Mies on 70-luvulla syntynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä