Löydänkö Pattayalta hyvän vaimon?
kun menen sinne ensi kuussa 2 viikoksi ja sieltä 2 kkdeksi vietnmiin ja koko kesä 3 kk japanissa ja sieltä matka jatkuu
Kommentit (85)
Et. Ne katsoo että inceli persu kumminkin olet.
Miten aiot homman hoitaa, kahdessa viikossa pitäisi saada pattajalta jonkun mukaan 5kk:ksi Vietnamiin ja Japaniin?
Jokaisen miehen pitäisi kerran eläissään käydä Pattayalla, tajuaa mitä elämä voi tarjota, sehän on paratiisi.
Sen jälkeen ei enää jaksa kaiken maailman kitisijää ja ala-arvoista naista katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Et. Ne katsoo että inceli persu kumminkin olet.
Kusipää jankuttajakin tullut palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on aina yhtä hauskaa, että suominaiset on loppuunajettuja kyläpyöriä ja vievät miesten rahat, mutta sitten kehitysmaan seksityöntekijä, jolla ei ole muuta kuin aikomus elättää koko sukunsa, on tosi hyvä vaimo :D
Aika paljon juttuja miehet katsovat läpi sormien jos nainen on ystävällinen ja sosiaalinen, toisin kun suomalaiset naiset. Voisitte joskus vähän kokeilla tuotakin.
Ja kumpi se nyt on pahempi kyläpyörä, suominainen joka antaa ilmaiseksi jokaiselle ulkkarille, vai sellainen joka veloittaa...
Voi mä rahasta sulle hymyillä, mutta sun rahat tuskin riittää mun taksoihin. Mene vaan suosiolla hyväksikäyttämään köyhiä tyttöjä ja naisia.
Eli myönnät ettei oikeasti ole mitään eroa suominaisella ja baaritytöllä. Suominaisen hintakin on varmaan halvempi jos sen suhteuttaa maiden palkkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on aina yhtä hauskaa, että suominaiset on loppuunajettuja kyläpyöriä ja vievät miesten rahat, mutta sitten kehitysmaan seksityöntekijä, jolla ei ole muuta kuin aikomus elättää koko sukunsa, on tosi hyvä vaimo :D
Aika paljon juttuja miehet katsovat läpi sormien jos nainen on ystävällinen ja sosiaalinen, toisin kun suomalaiset naiset. Voisitte joskus vähän kokeilla tuotakin.
Ja kumpi se nyt on pahempi kyläpyörä, suominainen joka antaa ilmaiseksi jokaiselle ulkkarille, vai sellainen joka veloittaa...
Voi mä rahasta sulle hymyillä, mutta sun rahat tuskin riittää mun taksoihin. Mene vaan suosiolla hyväksikäyttämään köyhiä tyttöjä ja naisia.
Eli myönnät ettei oikeasti ole mitään
Pistä kymppitonni tiskiin niin hymy irtoaa. Mulla ei ole pikkurahan tarvetta. Ja sinuun en koskisi kyllä mistään hinnasta.
Suomimies on kyllä maailman naivein olento. Kyntäkää toki köyhiä tyttöjä ja naisia, mutta ymmärtäkää edes mistä on kyse.
Itse olin 2 kertaa naimisissa suomalaisen kanssa, seksiä ei meinannut saada oli pää kipeä, ei huvittanut, oli kuukautiset.Pihdata piti.
Sitten lähdin thaimaahan ja löysin thaimaalaisen tyttöystävän, ei koskaan päänsärkyä ja kuukautiset eivät ole mikään este seksille, hän hakee pyyheen alle, joka päivä saa.
Miten olisi iso peppuinen latina tytsy?
"Pistä kymppitonni tiskiin niin hymy irtoaa. Mulla ei ole pikkurahan tarvetta. Ja sinuun en koskisi kyllä mistään hinnasta.
Suomimies on kyllä maailman naivein olento. Kyntäkää toki köyhiä tyttöjä ja naisia, mutta ymmärtäkää edes mistä on kyse."
Hohoijaa. Toki riittäisi mutta ei mua kiinnosta hu o rar. Ei suomalaiset tai thaimaalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi miehelle paras vaimo ehdokas on Suomi nainen tai mies. :)
Emme nyt sanoisi niinkään. T. Joakim ja Sebu
Emme mekään. T. Pekka ja Antonio
Emme mekään. T. Kimmo ja Ludmila
Suomi valaat itkee kun joku panee taikkua.
Mies joka lähtee liikenteeseen asenteella että etsimällä etsii itselleen vaimon, ennenkuin on edes tutustunut kehenkään naiseen tai edes puhunut kenellekään naiselle, on tuomittu epäonnistumaan aikeissaan. Siitä syystä että etsii vain tietyn sukupuolen edustajaa, ei ihmistä, yksilöä, persoonaa - sitä mikä tekee kumppanin.
Mutta pääasia että pysyt erossa lapsista, etkä osallistu ihmiskauppaan. Olisi toivottavaa ettet käytä hyväksi huono-osaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin 2 kertaa naimisissa suomalaisen kanssa, seksiä ei meinannut saada oli pää kipeä, ei huvittanut, oli kuukautiset.Pihdata piti.
Sitten lähdin thaimaahan ja löysin thaimaalaisen tyttöystävän, ei koskaan päänsärkyä ja kuukautiset eivät ole mikään este seksille, hän hakee pyyheen alle, joka päivä saa.
Tyttöparka. Joutuu taloudellisista syistä sietämään oksettavaa miestä, jonka nämä kaksi suomalaista naistakin tajusi virheeksi liian myöhään. Toivottavasti thainainen oppii myös miten Suomessa saa erota ilman että joutuu kadulle. 😬
Toivotan onnea.
Mutta myös siellä Japanissa voi löytää kivan naisen. Itse tein treffit jo lennolla Nagoyaan, ja tytön kanssa tavattiin sitten uudestaan jossain ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Toivotan onnea.
Mutta myös siellä Japanissa voi löytää kivan naisen. Itse tein treffit jo lennolla Nagoyaan, ja tytön kanssa tavattiin sitten uudestaan jossain ravintolassa.
Antoiko persettä?
japsivaimosta tulee kuulemma vaativa kotityranni heti kun lapsi on tehdy ja avioliitossa on oltu vähän aikaa, lompakkokin kluuluu vaimolle ja mies tekee orjana työtä ja alkoholisoituupui
juutalainen isotissinen sotilasvaimo olisi mkava
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi iso peppuinen latina tytsy?
noilla latinoilla on aivan järkyttävänä iso perse, ja varmaan turpoaa 3 kertaiseksi avioliitossa raskaana. karmeeta!