Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko raamattu sinusta Jumalan sanaa?

Vierailija
14.02.2026 |

Minusta ei ole, vaan raamattu on ihmisten sanaa Jumalasta.

Kommentit (827)

Vierailija
501/827 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse vakuuttua minun näkemyksistäni. Tässä asiassa jokainen meistä on omillaan ja oman ymmärryksensä varassa. Minä vain satun tietämään, mistä puhun.    

1.Korinttolaiskirje:
2:5 ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.

Edelleen, Paavalin näkemykset eivät perustu kovin kehittyneeseen ymmärrykseen. Pelastavassa uskossa ei ole kyse viisaudesta tai voimasta, vaan pyrkimisestä Jumalan tahdon noudattamiseen. 

Vierailija
502/827 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa mielikuvituksessa rakennettu kuviteltu suhde oman Jumala-mielikuvan kanssa ei ole pelastavaa uskoa. 

Kristus on uskon alkaja ja täyttäjä. Pidän silmät Hänessä. Suosittelen muillekin

Kyse onkin siitä, pidätkö silmät siinä, mitä olet Raamatusta lukenut, vai siinä, mitä olet omassa mielessäsi kuvitellut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/827 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse vakuuttua minun näkemyksistäni. Tässä asiassa jokainen meistä on omillaan ja oman ymmärryksensä varassa. Minä vain satun tietämään, mistä puhun.    

1.Korinttolaiskirje:

Edelleen, Paavalin näkemykset eivät perustu kovin kehittyneeseen ymmärrykseen. Pelastavassa uskossa ei ole kyse viisaudesta tai voimasta, vaan pyrkimisestä Jumalan tahdon noudattamiseen. 

Et pysty täydellisyyteen joka on vaatimus.

Vierailija
504/827 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1.Korinttolaiskirje:

Matteuksen evankeliumi:
5:48 Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on."

Miten aiot noudattaa Jeesuksen käskyä?

Vierailija
505/827 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1.Korinttolaiskirje:

Jokainen voi pyrkiä täydellisyyteen, ja siihen Jeesus kehottaa.

Raamatusta:

Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen.

Vierailija
506/827 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse onkin siitä, pidätkö silmät siinä, mitä olet Raamatusta lukenut, vai siinä, mitä olet omassa mielessäsi kuvitellut. 

Mikä tahansa Jumalan luoma ominaisuus, kuten esim tuo mieli/mielikuvitus voi olla pyhitetty Hänelle. Se ei ole mikään erillinen, silloin kun ihminen on Kristuksessa. 

Vierailija
507/827 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On,

Vierailija
508/827 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa Jumalan luoma ominaisuus, kuten esim tuo mieli/mielikuvitus voi olla pyhitetty Hänelle. Se ei ole mikään erillinen, silloin kun ihminen on Kristuksessa. 

Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.

Vierailija
509/827 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanasta se peräisin on

Vierailija
510/827 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatanasta se peräisin on

Mielenkiintoinen näkökulma. Haluatko avata enemmän sitä, mitä tarkoitat?

Vierailija
511/827 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä raanattu on Jumalan Sanaa! Raamatun sana toimii todellakin.  Olen sen kokenut vuosikymmenien aikana. Näistä.vastauksista käy ilmi , Suomi on pakanamaa. Edes kirkon papeista suuri osa ei usko Jumalaan eikä Jumalan Sanaan.

Viimeisillä elon hetkillä ole ainuttakaan ateistia!

Martti Luther sanoi, helvetti  on heränneitä täynnä.

Vierailija
512/827 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1.Korinttolaiskirje:

Jokainen voi pyrkiä täydellisyyteen, ja siihen Jeesus kehottaa.

Raamatusta:

Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on tä

Ei pyrkimyksesi riitä. Se on käsky.

Vierailija
513/827 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko koraanin allahiin?   Uskotko muhamedin sanaan allahista?   Miljardi ihmistä pitää allahia eli muhamedia oppaanaan.  Vakavin seurauksin.  Pelkkä muhamed ei olisi ehkä riittänyt, piti vetää jostain allah siihen. 

Vierailija
514/827 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos, sinä et tiedä, mistä sinä puhut. Minä taas tiedän.

Vierailija
515/827 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tietämisestäni ei ole kysymys vaan siitä että et noudata itse Jeesuksen käskyä,vaikka neuvot ihmisiä noudattamaan.

Vierailija
516/827 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinut omasta mielestäsi erottaa muista keskustelijoista? 

Vierailija
517/827 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tietämisestäni ei ole kysymys vaan siitä että et noudata itse Jeesuksen käskyä,vaikka neuvot ihmisiä noudattamaan.

Ei tietenkään ole kyse sinun tietämisestäsi, kun ethän sinä tiedä mitään. Minä kuitenkin tiedän.

Raamatusta:

Ei jokainen, joka sanoo minulle: Herra, Herra, pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon. 22Monet sanovat minulle sinä päivänä: Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja. 23Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!

Kaksi rakentajaa

24Jokainen, joka kuulee nämä sanani ja tekee niiden mukaan, on kuin järkevä mies, joka rakensi talonsa kalliolle. 25Alkoi sataa, tulvavesi virtasi ja myrskytuuli pieksi taloa, mutta se ei sortunut, sillä se oli rakennettu kallioperustalle.

26Jokainen, joka kuulee nämä sanani mutta ei tee niiden mukaan, on kuin tyhmä mies, joka rakensi talonsa hiekalle. 27Alkoi sataa, tulvavesi virtasi ja myrskytuuli pieksi taloa, ja se sortui, maan tasalle saakka.

Vierailija
518/827 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinut omasta mielestäsi erottaa muista keskustelijoista? 

Minulla on oikeaa tietoa, jonka olen ansainnut ja saanut Jumalan armosta. Minä opetan ehdottoman oikeaa ja puhdasta pelastusoppia. Joka ei sitä usko, on epäuskoinen, ja siten kaukana pelastuksesta. 

Raamatusta:

16Jeesus sanoi heille: Se, mitä minä opetan, ei ole minun oppiani, vaan hänen, joka on minut lähettänyt. 17Joka tahtoo noudattaa hänen tahtoaan, pääsee kyllä selville siitä, onko opetukseni lähtöisin Jumalasta vai puhunko omiani. 18Se, joka esittää omia ajatuksiaan, tahtoo kunniaa itselleen. Mutta se, joka tahtoo kunniaa lähettäjälleen, puhuu totta, hänessä ei ole vääryyttä.

Vierailija
519/827 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeaa tietoa, jonka olen ansainnut ja saanut Jumalan armosta. Minä opetan ehdottoman oikeaa ja puhdasta pelastusoppia. Joka ei sitä usko, on epäuskoinen, ja siten kaukana pelastuksesta.

Raamatusta:

Raamatunoppia et opeta vaan omaasi.

Vierailija
520/827 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatusta:

Raamatunoppia et opeta vaan omaasi.

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme