Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suu ja nielu täynnä rakkuloita ja hirveä kurkkukipu? Mitä tää on?

Vierailija
27.09.2008 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä syy mennä lääkäriin?

Vierailija
2/5 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jaloissa ja/tai käsissä pieniä "nystyröitä" myös? Mulla oli niitäkin aikoinaan.. Tajusin vasta jälkikäteen että oli tod.näk. enterorokko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärissä kävin ja ei osannut sanoa mikä on. Silloin toisin oireet olivat vielä lievemmät...maanantaina menen uudestaan. Miten muut joilla ollut enterorokko, minkäläisia oireita ja miten niitä voi helpottaa ja kauan tauti on kestänyt? Entä lapsilla tai vauvoilla? Onko rokosta seurannut jotain vakavaa? Tämä vaan on kamalin tauti minkä olen tähän asti elämässäni sairastanut. Sattuu aivan mielettömästi koko suuhun.

ap

Vierailija
4/5 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsilla punaisia pilkkuja siellä täällä, eivät syö, ovat kuumeisia. Minulla on näppylä silmässä - ei satu, mutta kutittaa mielettömästi.

Tauti paranee itsekseen eikä siihen ole lääkitystä. Lääkäri ei siis voi tehdä mitään. Meillä keskiviikkona sairastunut on jo melkein terve, muut kärvistellään. Sanoisin, että ensi viikolla olet jo ok. Inha tauti...

Missä päin muuten olet, ap?

Vierailija
5/5 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei taida onneksi olla suussa, ei ainakaan ole vaikuttanut syömiseen, tuota rokkoa tuntuu nyt olevan tosi paljon liikkeellä. Meidän lapsilla on sitä lähinnä "sorkissa" ja kasvoissa. Enterorokkoahan kutsutaan myös "suu ja sorkkataudiksi"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän