Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko hirveä ihminen kun omat ulkonäköpiirteet mietityttää aika paljon?

Vierailija
17.02.2025 |

Olenko ihan tyhmä kun oma ulkonäkö mietityttää aika paljon? Olen tosissani miettinyt jotain kirurgisia korjauksia jos niihin olisi vain varaa. Ennen kaikkea turhauttaa koska osa suoraansanottuna on pakollisia ja niihin joudun sitten turhaan käyttämään rahaa ja ne on päänvaivanani. Tämä tietysti voi olla todella pinnallisesti sanottu koska on paljon erilaisia sairauksia sun muita joiden kanssa olisin voinut syntyä, ja tietysti saa olla kiitollinen kun on perusterve. Ajatukset olisivat ihan erilaisia jos tällainen asia olisi kyseessä. Olen käynyt Redditin rateme - osiossa, ja maksanutkin naaman analysoinnista, joissa katsotaan naaman symmetrisyyttä ja näin. Vaikka se toki on katsojasta kiinni niin aika paljon on huonoa. Toki hyvääkin löytyy ja varmaan jonkun mielestä ihan ok näköinen voisin olla. - 

Hiuksettomuus - Aika onneton leuka - Surkea karvojen kasvu naamassa - Pienet miestissit (ylimääräistä rintakudosta) - Hampaatkin pitäisi esteettisesti korjauttaa. Kaikki hammasrempat on ihan älyttömän kalliita. Hiustensiirto ei taida olla kohdallani mahdollinen enää. Karvojen siirto naamaa voisi olla mahdollinen. Rintakudoksen saa vain leikkauksella pois. Leukaimplantti voisi olla tarpeellinen myös. 

Valitanko ihan turhasta kun näistä jokainen on sinällään ihan turha toimenpide mitä moni ei joudu tekemään edes? Noh, hiustensiirto nykypäivänä vissiin on aika yleinen ja kaljuuntuminen on super yleistä/todennäköistä. Olen 27v jos sillä on merkitystä tässä. Itsetunto on ihan onneton ollut pitkään näistä asioista johtuen :(

Kiitos jos jaksoit kokonaan lukea.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin lihavuus on selkeesti lisääntynyt koronan myötä

Vierailija
2/26 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan tavalliselta mieheltä. Hiukan pinnalliselta toki. Unohda nyt nuo jutut ja keksi elämään jotain muuta sisältöä kuin ulkonäkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole saanut huomiota naisilta, sekö tässä on taustalla? Toivoisit pääseväsi parisuhteeseen, jos näyttäisit paremmalta? Vaikka teettäisit operaatioita, ei ole silti taattua, että sinusta tulisi naismagneetti. Myös itsevarmuus, rohkeus ja kommunikaatiokyky vaikuttavat menestykseen naisrintamalla.

Jos nyt kuitenkin haluat teettää ulkonäköön liittyviä operaatioita, keskity hiuksiin. Niillä on iso merkitys. Kysy asiantuntijalta, onko mahdollista vielä siirtää hiuksia. Implantin sijaan voisit kokeilla ensin täyteaineita leukaan, joskus pienikin määrä saa jo muutoksen aikaan. Implantti voi olla jo liian ilmiselvä.

Voiko kovalla salitreenillä kompensoida miestissejä, jos saat rintalihaksia kasvamaan?

Partakarvoilla ei ole niin paljon väliä. Keskity ensin hampaiden puhdistukseen ja valkaisuun ammattilaisilla. Isompiin remontteihin voit säästää pikkuhiljaa. Ja kyllähän hampaat vaikuttavat terveyteen muutenkin ja myös purentaan ja leukaan, joten se ei ole mikään pinnallinen juttu pelkästään.

Vierailija
4/26 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nykyinen ulkonäkösi siis tuntuu estävän tai vievän pois elämästäsi? 

Vierailija
5/26 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole saanut huomiota naisilta, sekö tässä on taustalla? Toivoisit pääseväsi parisuhteeseen, jos näyttäisit paremmalta? Vaikka teettäisit operaatioita, ei ole silti taattua, että sinusta tulisi naismagneetti. Myös itsevarmuus, rohkeus ja kommunikaatiokyky vaikuttavat menestykseen naisrintamalla.

Jos nyt kuitenkin haluat teettää ulkonäköön liittyviä operaatioita, keskity hiuksiin. Niillä on iso merkitys. Kysy asiantuntijalta, onko mahdollista vielä siirtää hiuksia. Implantin sijaan voisit kokeilla ensin täyteaineita leukaan, joskus pienikin määrä saa jo muutoksen aikaan. Implantti voi olla jo liian ilmiselvä.

Voiko kovalla salitreenillä kompensoida miestissejä, jos saat rintalihaksia kasvamaan?

Partakarvoilla ei ole niin paljon väliä. Keskity ensin hampaiden puhdistukseen ja valkaisuun ammattilaisilla. Isompiin remontteihin voit säästää pikkuhiljaa. Ja kyllähän hampaat vaikuttavat terveyteen muutenkin ja myös pure

Kyse on siitä että en olen itse tyytyväinen ulkonäkööni. Kaljuuntuminen on erittäin normaalia ja siinä ei ole mitään ongelmaa yleisesti. Olisin huomattavasti paremman näköinen hiuksialla ja se myös nuorentaisi, koska näytän nyt ikäisiäni aika paljon vanhemalle (en pidä pappatukkaa). Salitreenillä voi kompensoida miestissejä, mutta vaikka olisin nollarasvainen niin ei ne silti häviä, koska se on ihan kudosta. Treenaan ja liikun nyt muutenkin.

ap

Vierailija
6/26 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyse on siitä että en olen itse tyytyväinen ulkonäkööni. Kaljuuntuminen on erittäin normaalia ja siinä ei ole mitään ongelmaa yleisesti. Olisin huomattavasti paremman näköinen hiuksialla ja se myös nuorentaisi, koska näytän nyt ikäisiäni aika paljon vanhemalle (en pidä pappatukkaa). Salitreenillä voi kompensoida miestissejä, mutta vaikka olisin nollarasvainen niin ei ne silti häviä, koska se on ihan kudosta. Treenaan ja liikun nyt muutenkin.

ap"

Ok. No suosittelen edelleen, että aloitat hiuksista. Kaljuuntuminen tosiaan saa nuoren miehen näyttämään auttamattomasti ikäistään vanhemmalta. Gynekomastiasta kannattaa myös käydä konsultaatiossa.

Vierailija
7/26 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nykyinen ulkonäkösi siis tuntuu estävän tai vievän pois elämästäsi? 

Nuin kysyttynä itsevarmuuteni ja itsetuntoni.

ap

Vierailija
8/26 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustensiirron kannattavuus riippuu mikä sun hiustenlähdön tyyppi ja siirre-reservien tilanne on.

Hiustensiirroissakin kannattaa henkisesti ja taloudellisesti varautua siihen että niitä joutuu tekemään vähintään 2.

Vierailija
9/26 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin Pelle Miljoona aikoinaan lauloi olet kaunis.

Vierailija
10/26 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiustensiirron kannattavuus riippuu mikä sun hiustenlähdön tyyppi ja siirre-reservien tilanne on.

Hiustensiirroissakin kannattaa henkisesti ja taloudellisesti varautua siihen että niitä joutuu tekemään vähintään 2.

Kohdallani voi olla liian myöhäistä, vaikka tietenkin haluasin hiukset takaisin. Olen kaljuunutunt teinistä alkaen ja minulla ei ole päällä juuri mitään. Kaljuunnu edelleen ja lääkitys olisi pitänyt aloittaa heti kun huomasin kaljuuntuvani. Silloin se ei haitannut, vaikka en tiedä miksi. Onhan se masentavaa kun olen kaljumpi kuin kuusikymppinen isäni. Kulkee suvussa valitettavasti erittäin aggressiivisena tuo kaljuuntuminen.

Kuten totesin että erittäin normaali, mutta valitetta asia. Mielestäni kenenkään ei pitäisi alkaa kaljuuntumaan näin nuorena kuin minä aloin.

Turhauttaa silti...

ap

Vierailija
11/26 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä oikein voi tehdä?

ap

Vierailija
12/26 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä oikein voi tehdä?

ap

Persepano voisi piristää.

Vierailija
13/26 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kysynyt asiasta Ylilaudalla, täällä saat naisilta vain vittuilua.

Vierailija
14/26 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit kysynyt asiasta Ylilaudalla, täällä saat naisilta vain vittuilua.

Käynkö nuissa operaatioissa?

ap

Vierailija
15/26 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitä itsetuntoasi. Miehen ei tarvitse olla mitenkään komea, mutta jos on itsevarma oikealla tavalla, saat ystäviä. Kalju mies on ok. Voitko käydä kuntosalilla kohottamassa kuntoasi, fyysinen hyvä olo heijastuu mieleenkin. Ryhti kohenee. Älä keskity itseesi, vaan muihin. Huomaat pian, että kukaan meistä ei ole täydellinen, onneksi.

Vierailija
16/26 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljussa ei ole yhtään mitään vikaa, unohda ne hiustensiirrot. Yksi työkaverini on 25 v ja kaljuuntunut jo, silti komea kuin mikä. 

Kuulostaa siltä, että itsetuntosi on tosi huono. Koita keksiä nyt jotain muuta mietittävää, kuin se ulkonäkösi. Harva kauneusleikkaus ketään kaunistaa/komentaa. 

Vierailija
17/26 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukaa voi korjata muutamalla satasella botoxilla. Googlaa, ei huonoja tuloksia. Korjaa hampaat vähitellen, osamaksulla.

Vierailija
18/26 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta vika on psyykeessäsi. Moni muu mies elää ihan täyttä elämää, seurustelee ym. samoilla spekseillä mutta sinä mietit pakkomielteisesti miltä näytät ja hengaat vauvapalstalla.

Vierailija
19/26 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla se hönö joka postasi yhdessä vaiheessa naamaansa tännekin jatkuvasti, voi hitto.

Vierailija
20/26 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosokerit pois. Lisää liikuntaa, sokeri pois.

hymyä lisää, älä sääli itseäsi. 

työnnä alaleukaa eteenpäin ja jumppaa sitä itse.

itsetunto ylös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi