Mun mies on sitten ihana! Soitti kaverinsa kanssa mulle kun olivat just menossa baariin.
Olivat siis olleet ottamassa pohjia tämän mieheni työkaverin luona ja sitten baari jonosta soittivat yhteistuumin mulle että terkkuja kotiin ja että työkaverille pitää saada samanlainen vaimo kuin mitä minä olen! Ihan häkellyin vaikka molemmat kännissä olivatkin. =) Mulla ja miehellä on kolme lasta ja hoidan heitä nyt kotona jotta mies pääsi baariin, vuosi sitten viimeksi ollut. Työkaverinsa on sinkkumies joka on aina kyllä pitänyt minusta. Silti olin otettu että muistivat mua noin kivalla puhelulla. ;)
Kommentit (29)
Vierailija:
Pitää minusta ja meistä varmasti vain siksi kun meillä menee hyvin. ap
enempää porukkaa en kaipaa. Mutta kukin tyylillään, jos teistä molemmista tuollainen on ok, niin siitä vaan...
Vierailija:
Mitä siinä aiheuttaa ns paskaa tilannetta?!Edelleen olen sitä mieltä että suppeakatseisia ihmisiä täällä, suurin osa petettyjä ja yh naisia, jotka eivät tajua miten nainen voi nauttia naisen kanssa puuhailusta ja millaista on saada kahta miestä samaan aikaan. ap
22 on kyllä kirjoituksesta päätellen oikein loistava tyyppi ja sana on hallussa. Tuollaisella elämänasenteella pääsee taatusti pitkälle!
Ja hyvähän se on, jos ap on tyytyväinen mieheensä, niin olen minäkin, vaikka kotikissa tuo vaikuttaa olevan.
Yksi kieroimmista pettäjistä mitä tiedät.
Totesin vaan että mulla on ihana mies. ;) ap, enkä ole stella.
Noin keskimäärin 4 krt vuodessa esim laivalla.
Eläkää ja antakaa toistenkin elää. Meillä on onnellinen perhe, toiminut näin jo kohta 10 vuotta ja lapsetkaan eivät kärsi mistään kun vanhemmat ovat onnellisia. ap
Kiva että samanhenkisiä ihmisiä löytyy. ap
Pitää minusta ja meistä varmasti vain siksi kun meillä menee hyvin. ap