:(
Kirjoitin viime viikolla tänne näin:
Antakaa nyt hyviä vinkkejä!!!
Pitemmittä selostuksitta tilanne on nyt tämä: Mies on yrittäjä ja hänellä todella vähän aikaa minulle ja lapsille. Enkä ole enää ollenkaan varma, että onko hänellä kiinnostustakaan. Minun kiinostuminen on ainakin laskenut kovasti miehen poissaolon ja käytöksen myötä.
Haluaisin todella parantaa suhdetta. Millä keinoin saan miehen taas kiinnostumaan minusta, meidän yhteisestä elämästä ja kotona olosta?
Lapsia saadaan todella harvoin hoitoon. Mutta ensi viikolla kaksi vanhempaa lasta on menossa mummolaan ainakin yhdeksi yöksi, ehkä pidemmäksikin aikaa. Ollaan siis miehen ja vauvan kanssa kolmisin kotona ja kerrankin olisi vähän rauhaa. Miten saan miehen mielenkiinnon säilytettyä niin, että mies myös pysyisi kotona :)
--------------------------------------------------------------------
Tänään lähti lapset mummolaan ja minulla oli suunnitelmia mieheni varalle :) Mutta kun tulin viemästä lapsia juna-asemalle niin mies ilmoitti, että hänen on lähdettävä heti yhdelle työkeikalle ulkomaille. Ehdotin, että miehen luottohenkilö hoitaisi tämän keikan, kun meillä olisi kerrankin mahdollista olla kahden. Ei käynyt. Tietoa ei ole millon mies tulee, mutta varmasti ainakin viikko menee.
Minä olen niin totaalisen kyllästynyt olemaan kakkossijalla työn jälkeen... itkettää. Nyt on mielessä vain luovuttaminen. En jaksa taistella yksin tämän suhteen hyvinvoinnin eteen kun miestä ei tunnu yhtään kiinnostavan.
Mies ei tajua niten paha minulla on, vaikka olen yrittänyt kertoa. Haluaisin kovasti erota... Mutta en ole asiasta varma.
Kommentit (3)
Hän tekee töitä, koska haluaa, että teidän perheellä ei ole puutetta rahasta. Älä ajattele vain itseäsi ja ala sinäkin tehdä työtä perheen puolesta. Pidä koti kauniin ja kunnossa. Pue lapset kauniisti ja käy heidän kanssaan kyläilemässä. Tee sinäkin työtä sen eteen, että perhe voi hyvin kokonaisuudessaan.
Tämän lisäksi ei kannata tehdä suunnitelmia yksin. Mikäli suunnittelit lapset yksin mummolaan, niin se oli suuren suuri virhe. Mies ei osaa lukea ajatuksiasi. Kerro joskus rauhallisesti, että haluaisit viettää kahden keskisen illan. Älä vaadi, vaan kerro se mukavasti ja kiltisti. Anna vielä pusu poskelle. Pian vietätte miehenkin tahdosta kahden keskisen illan.
nyt kun sulla on aikaa, niin kirjoita miehelle puhutteleva sähköposti (jos hän voisi lukea sitä reissullaan). kirjoita, kuinka tosissaan sä oot.