Mun mies on sitten ihana! Soitti kaverinsa kanssa mulle kun olivat just menossa baariin.
Olivat siis olleet ottamassa pohjia tämän mieheni työkaverin luona ja sitten baari jonosta soittivat yhteistuumin mulle että terkkuja kotiin ja että työkaverille pitää saada samanlainen vaimo kuin mitä minä olen! Ihan häkellyin vaikka molemmat kännissä olivatkin. =) Mulla ja miehellä on kolme lasta ja hoidan heitä nyt kotona jotta mies pääsi baariin, vuosi sitten viimeksi ollut. Työkaverinsa on sinkkumies joka on aina kyllä pitänyt minusta. Silti olin otettu että muistivat mua noin kivalla puhelulla. ;)
Kommentit (29)
pettää kuin viimeistä päivää. Lirkuttelupuhelu kotiin ja johan muija on hunajaa, vaikka " sammuisi kaverin sohvalle" . Ei voi kun sääliä. Äijäsi kuolaa baarissa parhaillaan isotissisen blondin perään.
sinkkuystävänsä kanssa baanalle ja jättää sinut lasten kanssa kotiin. Vaikke usein kävisikään.
Kaikkea tullu koettua-nykyää just tätä hyvää- onneks !
tavallisena viikonloppuna. Juuri siksi koska harvoin käy. Minulle vappu on kuitenkin pieni juhla jota ei tarvitse viettää yhdessä kuten esim joulua. Kaverini lapsineen oli meillä kylässä, hänen miehensä oli töissä. Kaikilla oli kiva vappu! ap
Hienoa ap, olet varmasti nainen paikallasi! Sinunlaisiasi ei petetä!
Olen sitten ylpeä nelikymppisestä miehestäni joka siis kelpaisi vielä nuoremmillekkin. =) Aamulla sitten sainkin kunnon kyydit mieheltä, kun lapset katsoivat piirrettyjä alakerrassa. ;)
ap
Mä käyn usein baanalla sinkkuystäväni kanssa, enkä petä. On vaan niin hauskaa hurvitella. Olette säälittäviä.
menevänsä vielä Jarin luo parille kaljalle ja tulee sitten kotiin. Sitten me naidaan pari tuntia, ja vaimo odottaa kotona autuaan tietämättömänä mitä ihana miehensä todella touhuaa.
on pitäny vähän vaimoakin... halut yleensä herää kotona kun käydään vieraissa.
Mitäpäs sitten, kun tulee menovaihde, kun alkaa se AINA kotona oleminen tympäsemään?
Minun mielestä on jo ihan mielenteveydelle hyväksi käydä joskus jossakin yksin, ilman perhettä.
Pakko paljastaa että tuskin mieheni mua pettää senkään takia että meillä on aika ajoin muita naisia ja miehiä meillä ns petikylässä... ;) Eli en ole mustasukkainen enkä sillä tavoin omistushaluinen ja mieheni ja minä ollaan samoilla linjoilla siitä että lapsilla pitää olla turvallinen koti ja rakastavat vanhemmat. Mitä sitten jos joskus haluaa naida muitakin oman puolisonsa silmien alla? ap
Minulla ja ex-miehelläni vilkastui seksielämä kun hän alkoi pettää, tietenkään en silloin tiennyt sitä. Hänestä tuli muutenkin huomaavaisempi, ja kun lopulta aloin epäillä hänen pettävän, niin hänen ystävänsä alkoivat vakuuttaa minulle miten ihana vaimo olen, miten mies minua rakastaa eikä koskaan pettäisi. Vitun valepukit.
Lopulta sain mieheni pettämisestä kiinni rysän päältä. Valehtelin, että lähden lasten kanssa vanhempieni mökille viikonlopuksi. Pakkasin tavarat ja lapset autoon, ja lähdimme. Mutta veinkin lapset kaverini luo, ja tulin bussilla kotiin pesutuvan oven kautta, auton jätin kaverille ettei mies huomaa sitä parkkiksella. Odotin kotona pimeässä. Mies soitti minulle ja kysyi joko ollaan perillä, sanoin että lapset on mummun kanssa ulkona ja itse olen sisällä iltapalaa valmistelemassa, mies sanoi pusipusit ja kultarakkaat jne. Siitä parin minuutin päästä ovi aukesi, ja mies (joka siis oli toisen naisen kanssa jo hississä tulossa meille, kun soitti minulle lepertelypuhelun!) astui naikkosensa kanssa sisään. Odotin pimeässä makuuhuoneessa, ja uskokaa että meinasivat kusta alleen kun näkivät minut!
Esittelin itseni tyynen rauhallisena tälle naiselle: Hei, olen " Jaana" , " Matin" vaimo ja 2 yhteisen lapsemme äiti. Mieheltä pyysin avaimet ja käskin poistua. Hymyssä suin. Molemmat yrittivät selittää jotain, nainen soitti pari kertaa peräänkin väittäen ettei tiennyt, ja ettei halua perhettämme rikkoa joten perääntyy. Sanoin että sillä ei ole enää väliä, hän saa miehen jos haluaa (tyhmä on, jos ei tiennyt miehen olevan varattu: ovessa kaksi sukunimeä, asunnossamme tavaroitani ja lasten tavaroita, jne).
Mies ruikutti anteeksiantoa pitkän aikaa, mutta en huolinut mokomaa paskaa enää takaisin. Ja mieheni ystävät, jotka valehtelivat minulle, saivat myös ansionsa mukaan: toinen oli raksalla pimeästi töissä ja ilmoitin siitä viranomaisille, toisella oli avioliiton ulkopuolinen suhde josta kerroin hänen vaimolleen, ja teinpä kerran lastensuojeluilmoituksenkin kun näin miehen kaverin eron jälkeen lähtevän illalla ulos ja jättävän lapset kotiin (asui lähellä meitä). Kosto oli suloinen :)
Vierailija:
on pitäny vähän vaimoakin... halut yleensä herää kotona kun käydään vieraissa.
Vierailija:
Pakko paljastaa että tuskin mieheni mua pettää senkään takia että meillä on aika ajoin muita naisia ja miehiä meillä ns petikylässä... ;) Eli en ole mustasukkainen enkä sillä tavoin omistushaluinen ja mieheni ja minä ollaan samoilla linjoilla siitä että lapsilla pitää olla turvallinen koti ja rakastavat vanhemmat. Mitä sitten jos joskus haluaa naida muitakin oman puolisonsa silmien alla? ap
vaan matkustin bussilla, jäin pois pysäkillä ja kävelin talollemme ja tulin pesutuvan kautta sisälle :)
Vierailija:
Mutta veinkin lapset kaverini luo, ja tulin bussilla kotiin pesutuvan oven kautta, auton jätin kaverille ettei mies huomaa sitä parkkiksella.
Onko se työkaveri pannut sua miehesi silmien alla, siksikö tykkää sinusta?
Vierailija:
Olivat siis olleet ottamassa pohjia tämän mieheni työkaverin luona ja sitten baari jonosta soittivat yhteistuumin mulle että terkkuja kotiin ja että työkaverille pitää saada samanlainen vaimo kuin mitä minä olen! Ihan häkellyin vaikka molemmat kännissä olivatkin. =) Mulla ja miehellä on kolme lasta ja hoidan heitä nyt kotona jotta mies pääsi baariin, vuosi sitten viimeksi ollut. Työkaverinsa on sinkkumies joka on aina kyllä pitänyt minusta. Silti olin otettu että muistivat mua noin kivalla puhelulla. ;)
Mitä siinä aiheuttaa ns paskaa tilannetta?!
Edelleen olen sitä mieltä että suppeakatseisia ihmisiä täällä, suurin osa petettyjä ja yh naisia, jotka eivät tajua miten nainen voi nauttia naisen kanssa puuhailusta ja millaista on saada kahta miestä samaan aikaan. ap
pis!