Te joilla ei ole muumimukeja, millaiset mukit teillä on?
En osaa valita kaappiini uusia mukeja sekalaisten tilalle.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Muumimukit on yläkaapissa, eikä niitä ole käytetty koskaan. Käyttömukina Ikeasta ostetut.
#👵🏻WT
PiP Studion mukeja, ja Taika-sarjan sinisiä ja punaisia mukeja, isoja Nalle Puh-mukeja, ja sekalaisia lisäksi. Joulun ajaksi Joulumukeja, ja Pip-Studion Winter Wonderland-mukeja. Ei ainoatakaan Muumimukia, ovat aivan liian pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekalaisia ja se ärsyttää minua. On kaikenlaista hassun hauskaa hupimukia, mainoskuppia, jonkin ohjelman elokuvan tai pelin fanimukia, matkamuistoa. On pari muumi mukiakin. Yhtään näistä en ole itse ostanut.
Oletko vankilassa vai miksi et korjaa ärsytyksen aihetta ja hanki yhtenäistä sarjaa? Outoa ärsyyntyä jostakin jonka korjaaminen on täysin omissa käsissä.
Koska näitä mukeja tulee jatkuvasti lahjoina. On loputon suo hankkiutua niistä eroon. Olen luovuttanut. Kaapit on täynnä näitä ja raahaan niitä kirppareille ja surutta niitä myös hajotan. Viime jouluna lahjaksi saadut eivät ehtineet edes kynnyksen yli kun ikään kuin lipesivät kädestä betonilaatoitukselle.
Poika muutti omilleen ja vei mukanaan ihan hyvän määrän, mutta mukeja vaan riittää ja riittää ja uusia tulee.
Ostin aikoinaan Tiimarista 6 mukia, joissa kissat ja hiiret kiertää mukia. Muki on tarpeeksi iso ja ihanan ohut yläreuna tuntuu hyvältä juodessa. Ovat vielä kaikki ehjiä ja priima kunnossa.
Muumimukeista en pidä ja niitä minulla ei olekaan. Kylässäkin juon kahvini mieluummin jostain muusta kupista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekalaisia ja se ärsyttää minua. On kaikenlaista hassun hauskaa hupimukia, mainoskuppia, jonkin ohjelman elokuvan tai pelin fanimukia, matkamuistoa. On pari muumi mukiakin. Yhtään näistä en ole itse ostanut.
Oletko vankilassa vai miksi et korjaa ärsytyksen aihetta ja hanki yhtenäistä sarjaa? Outoa ärsyyntyä jostakin jonka korjaaminen on täysin omissa käsissä.
Koska näitä mukeja tulee jatkuvasti lahjoina. On loputon suo hankkiutua niistä eroon. Olen luovuttanut. Kaapit on täynnä näitä ja raahaan niitä kirppareille ja surutta niitä myös hajotan. Viime jouluna lahjaksi saadut eivät ehtineet edes kynnyksen yli kun ikään kuin lipesivät kädestä betonilaatoitukselle.
Poika muutti omilleen ja vei mukanaan ihan hyvän määrän, mutta mukeja vaan riittää ja riittää ja uusia tul
Ehkä kyseessä on itseään ruokkiva tilanne. Ihmiset näkee että sulla on hirveä määrä Sekalaisia mukeja, ja luulevat että se on Sun Juttu. Tuskin minimalisti, jolla on yhden sarjan valkeat kupit, saisi roskakuppeja jatkuvalla syötöllä.
Joka tapauksessa kyllä sinä voit tilanteen muuttaa. Aivan kaikki kupit lahjoitukseen kirppareilla, ostat uudet yhteneväiset, ja kieltäydyt jatkossa lahjoista. Kyllä antajat muistavat viimeistään parin kerran jälkeen, ettei sulle kelpaa sekalaiset kupit. "Sori, yhtenäistin mun kaapin, nää on tosi kivat mutta ei sovi enää minulle, anna jollekin joka tykkää niin menee parempaan käyttöön. Kiitos kuitenkin ajatuksesta! ".
Iittalan Teema-mukeja, yksi muumimuki. Sitten lahjaksi saatuja sekalaisia.
Yhteneväinen kallis astiasarja.
Lapsilla oli pieninä omat muumimukit kaakaomukeina, mutta eivät käytä enää yläkoulussa ja lukiossa.
Annettiin pois. Joku nekin huoli fb roskalavalla, vaikka vuosia käytettyjä.
Iittalan isompia teemamukeja, jotain Marimekon ja ikeasta
Sekalaiset kupit on ruminta ikinä. Olen saanut joskus lahjaksi ja en koskaan ota käyttöön, katan pöydän kauniisti omalla astiasarjalla. Joskus sitten kuskaan kirpparille näitä irtokippoja tai vien töihin yleisiksi kupeiksi.
Bodum termoslasit mukeina, mutta ei niistä kahvia juoda
Muumimukeja, Taikaa, teemaa, Marimekkoa ja Pentikkiä löytyy sarjoina. Vaihtelen aina mikä on käytössä. Jouluna oli Taika astiasarja käytössä, nyt on muumimukit yhdistettynä teemaan ja keväällä otan Pentikin vaniljan käyttöön .
Sekalainen kokoelma käyttömukeja, eri työpaikoista saatuja, marimuki, äkkijyrkkämuki tiikerimuki ja pari muumimukia, joita en käytä koskaan, kun en tykkää muumeista. En muista, mistä ne ovat meille tulleet.
On joitain rakkaimpia sekalaisia mukeja ja kuusi Taika-mukia. Taian olen nyt korvaamassa kotimaisilla mukeilla, olen miettinyt joko Tuias tai Raaka Rå -mukeja.
Vierailija kirjoitti:
Muumimukit aivan liian pieniäkin. Minulla on sekalaisia mukeja.
Muumimukeja on nykyään saatavissa isommassakin koossa.
Taika-sarjaa ja pari Pip studion teemukia. Lapset juo ainoasta muumimukista mikä joskus saatu.
Vierailija kirjoitti:
Ostin aikoinaan Tiimarista 6 mukia, joissa kissat ja hiiret kiertää mukia. Muki on tarpeeksi iso ja ihanan ohut yläreuna tuntuu hyvältä juodessa. Ovat vielä kaikki ehjiä ja priima kunnossa.
Muumimukeista en pidä ja niitä minulla ei olekaan. Kylässäkin juon kahvini mieluummin jostain muusta kupista.
Voi harmi. Meillä saat siis istua kahvipöydässä tyhin käsin. Tarjottavaa kun ei voi ottaa jos ei ota kahvia. Teetä meillä ei käytetä joten sitä ei ole tarjolla.
Primavera - ja Teemamukeja, turkooseja. Muutamia Paratiisi - sarjan mukia ja jotain lastenlasten kuvilla vuosia sitten lahjaksi saatuja. Pääasiassa käytetään noita Primavera mukeja arjessa....jos enemmän porukkaa, niin Teeman mukit käytössä. Jostain syystä jemmaan noita Paratiisi mukeja, ihailen lähinnä niitä.
Iittala Origo isompina mukeina ja Finlayson Mittava pienempinä. Lisäksi on sekalaisten hylly, josta löytyy muutama muumimukikin. Niitä sekalaisia ei tule käytettyä juuri koskaan, mutta jostain syystä olen kiintynyt niidenkin olemassaoloon.
Miksi oletat että juon mukeista kuten MAGA-jenkit? Juon kahvia kahvikupeista ja teetä teekupeista. Molemmissa tassit ja milemmat maksaneet enemmän kuin sinun kirpparivaatteeai viimeiseltä 10 vuodelta.