Te joilla ei ole muumimukeja, millaiset mukit teillä on?
En osaa valita kaappiini uusia mukeja sekalaisten tilalle.
Kommentit (62)
Muumimukit on yläkaapissa, eikä niitä ole käytetty koskaan. Käyttömukina Ikeasta ostetut.
Muumimukit aivan liian pieniäkin. Minulla on sekalaisia mukeja.
Paavo Väyrynen ja vaimonsa sytämen sisällä, vanhemmilta perityt. :D Menee vierailla kahvit kurkkuun kun tarjoaa noista. Sitten erilaisilta kirppareilta ostettuja eri värisiä ja -kokoisia ihquja noin 6 dl:n aamukahvimukeja. Siittä hyviä että kun kahvi on juotu, niistä voi syödä myös puuron :)
Sekalaisia. Esim. reissuista ostettuja Starbucksin mukeja. Ja muita turistimukeja. On meillä muumimukeja myös, mutta niitä ei juurikaan käytetä, kun ovat niin pieniä.
Mulla on Taika-mukeja ja sitten vaikka kuinka paljon erilaisia sarjoja ja yksittäiskappaleita. Yhtäkään Muumi-mukia mulla ei koskaan ole ollut, eikä muutakaan Muumi-kamaa.
Meillä on Oiva Toikan lintumukit kahvimukeina. Mummo80
Onko syynä muumimukien käyttämättömyydelle, että ette pidä niistä vai että ne ovat keräilyesineitä?
Meille on kertynyt muumimukeja ja muita sekalaisia, jotka ovat päivittäisessä käytössä. Joskus ostin Ikeasta sarjan samanlaisia mukeja, mutta niitä on mennyt rikki eikä samoja enää saa. Mukihyllyn sekalaisuus ärsyttää. Kieltämättä ensimmäisen maailman ongelma.
Arabian 6kpl setti, en muista mallistoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko syynä muumimukien käyttämättömyydelle, että ette pidä niistä vai että ne ovat keräilyesineitä?
Meille on kertynyt muumimukeja ja muita sekalaisia, jotka ovat päivittäisessä käytössä. Joskus ostin Ikeasta sarjan samanlaisia mukeja, mutta niitä on mennyt rikki eikä samoja enää saa. Mukihyllyn sekalaisuus ärsyttää. Kieltämättä ensimmäisen maailman ongelma.
Liian pieni
Selaa esim. Stokkan sivuilta kahvikuppeja. On kuppeja ja mukeja.
Suuret. Tykkään ottaa isoja kupillisia teetä kerralla, ettei tarvitse suurkuluttajana odotella joka kupillisen jäähtymistä.
Ostettu kirpputorilta ja alennuksista, jokainen eri paria.
Sekalaisia ja se ärsyttää minua. On kaikenlaista hassun hauskaa hupimukia, mainoskuppia, jonkin ohjelman elokuvan tai pelin fanimukia, matkamuistoa. On pari muumi mukiakin. Yhtään näistä en ole itse ostanut.
Aikoinaan valintatalosta ostetut kahvimukit 5kpl. Kuvio niissä oli nätti hintakaan ei päätä huimannut. Vielä kaikki ehjänä vaikka vuosia käyttömukeina olleet.
Ilveksen mestaruusmukit SM-liigan ajalta.
Mä juon kahvin Taika-mukista ja teen ja kaakaon Beatles- tai Viivi&Wagner-mukista.
Puolisolla on omat sydän- ja kissakuvioiset halpismukit.
Vierailija kirjoitti:
Keräily. En itse kerää, mutta olen pistänyt käyttämättömänä kaappiin siltä varalta, että tulevaisuudessa niillä olisi arvoa. Kaikki on lahjaksi saatuja tai bonuspisteillä ostettuja.
Meillä on Pentikin Aino- ja Saaga-mukeja.
Pentik Hiisi- ja Halla- tuoppeja muutama kpl
Sekalaiset 😄 ja on yks muumimuki, mutta en käytä