Te joilla ei ole muumimukeja, millaiset mukit teillä on?
En osaa valita kaappiini uusia mukeja sekalaisten tilalle.
Kommentit (62)
Sarjakuva hahmot elikkä piirretyt satuolennot ei noin paljon kiinnosta . Voihan itsekin piirrellä nalle ja orava kuvioita tai hiiriä kuin muumilla on häntä. Häntä eläimiä. Posliinimaalaus värejä on ja piirustus kyniä. Kuin tietokoneella voi piirtää niissä on ohjelmat.
Kaikkea mahdollista mitä äiti ehti ostaa elämänsä aikana. Itse en ole ostanut elämäni aikana yhtään mukia tai lasia. Kaikki on lahjaksi saatuja tai perintöä.
Narkomaanit varastaa astioita koska he myy niitä . Kun on pitkä aikainen oma koti osta astiasto.
Kaikenlaisia mukeja. Vain joulumukeja on useampi, että riittää vieraillekin. Olen sinkku ja käytän erilaisia mukeja, en samaa mukia joka päivä. En muutenkaan tykkää sellaisesta, että on vain yksi sarja. Jonain päivänä kaipaa väriä, jonain joullua ja jonain muumia.
Just juon aamukahvia Ninni-mukista, mutta muita muumimukeja minulla ei ole. Jotain Prisman mukeja ja sitten Arabian Arctica-mukeja enemmän.
Ekoilla viikkorahoilla 4 kpl korkeaa ruskeaa juomalasia mitkä joku lurjus sekunda varasti asunnosta. Kitukoon helvetissä ei sääliä. Rikkoi Mooseksen käskyt älä varasta kitukoon .
Käytössä Valion muovimukeja jotka pysyy viileänä ulkoa. Varalla muutama Marimekon kukkakuosi muki ja jotain vanhoja englantilaisia horoskooppi kuviollisia mukeja.
Itellä taitaa olla kaksi muumimukia, mitkä olen saanut lahjaksi. Harvemmin tulee käytettyä. Arabian Taika -sarjan mukit ovat itsellä eniten käytetyt. Näiden lisäksi löytyy mm. Veikkauksen ja parin muunkin yrityksen logoilla olevia mainosmukeja. Kivan isoja, niin hyvä juoda kahvia niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko syynä muumimukien käyttämättömyydelle, että ette pidä niistä vai että ne ovat keräilyesineitä?
Meille on kertynyt muumimukeja ja muita sekalaisia, jotka ovat päivittäisessä käytössä. Joskus ostin Ikeasta sarjan samanlaisia mukeja, mutta niitä on mennyt rikki eikä samoja enää saa. Mukihyllyn sekalaisuus ärsyttää. Kieltämättä ensimmäisen maailman ongelma.
Ne on ihan älyttömän pieniä. Meillä niitä käytetään lähinnä juhlissa, kun paikalla on vanhuksia, jotka ovat tottuneet juomaan kahvinsa sormustimen kokoisista kupeista. Nuorempi väki juo kahvinsa ämpärin kokoisista mukeista.
Nuo ämpärin kokoiset mukit on siitä käteviä, että jos iskee kusihätä kahvin juonnin jälkeen, ei tarvitse lähteä vessaan. Kusipotta on valmiiksi pöydällä.
4 kpl 4 desin valkeita minimalistisia mukeja. En voi sietää sekalaista sillisoppaa astiakaapissa, vaan mukit ja lautaset on yhtä sarjaa, ja laseja on kahta eri mallia/kokoa toisesta. Myös ruokailuvälineeni ovat kaikki samaa sarjaa.
Muumimukeja en ole ikinä omistanut, en pyöritä päivähoitoa taaperoille joten en tarvitse lasten astioita.
Mulla on pääasiallisena käyttömukina kokovalkoinen muki ilman mitään printtejä tai kuvioita. Lisäksi kaapissa on paketissaan aikoinaan uuden auton kaupanpäällisinä saatuja ko. firman logolla varustettuja mukeja ja joitain muitakin sekalaisia mukeja. Yhtään muumimukia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Sekalaisia ja se ärsyttää minua. On kaikenlaista hassun hauskaa hupimukia, mainoskuppia, jonkin ohjelman elokuvan tai pelin fanimukia, matkamuistoa. On pari muumi mukiakin. Yhtään näistä en ole itse ostanut.
Oletko vankilassa vai miksi et korjaa ärsytyksen aihetta ja hanki yhtenäistä sarjaa? Outoa ärsyyntyä jostakin jonka korjaaminen on täysin omissa käsissä.
Prismassa on sellanen sarja. Väri luonnonvalk.-musta. Pyöreä muotoilu ja vahva paksu posliini mikä ei mene rikki, miellyttävät huulilla kun pehmeä muotoilu. Kuvituskuvina graafisen kauniita kuvia voimaeläimistä, mm. karhu ja kissa -muistaakseni hirvi ja susi myös. Monta muuttoa kestäneet, kauniit ja tyylikkäät.
Donald Trump 2kpl
Verotus on varastamista
Maatilan pelastaja
erilaisia lasisia kahvimukeja
Arabia Arctica. En keräile mitään enkä pidä muumimukeista.
Vierailija kirjoitti:
Sekalaisia. Esim. reissuista ostettuja Starbucksin mukeja. Ja muita turistimukeja. On meillä muumimukeja myös, mutta niitä ei juurikaan käytetä, kun ovat niin pieniä.
Ämpäristäkö te juotte kahvinne? Perus-muumimuki = teemamuki, tilavuus yli kolme desiä. En nyt kyllä pieneksi sanoisi.
Ne on ihan älyttömän pieniä. Meillä niitä käytetään lähinnä juhlissa, kun paikalla on vanhuksia, jotka ovat tottuneet juomaan kahvinsa sormustimen kokoisista kupeista. Nuorempi väki juo kahvinsa ämpärin kokoisista mukeista.