Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
vauvan jalkahiki. Onko normaalia?? Kokemuksia!!
27.09.2008 |
meidän 6kk vauvelilla on jalat aina nihkeät ja sukat myös. Ja tuntuu, että sitä myöten jalkaterät olisivat aina vähän kylmät. Onkos muilla kokemuksia ja onko mitään vinkkejä?
(meidän neiti on toooosi kovat potkiskelemaan, joten oisko syy tuossa..)
-äiskä
Kommentit (4)
Heitä pois nyt kaikki tekokuituiset sukat. Ne hiostavat entisestään. Eli vain villaisia tai puhtaasti puuvillaisia sukkia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
koululaisillakin :) itse annoin perimäksi ko ominaisuuden
Tosin poika on kuumakalle edelleen, eli ei tarvitse paljoa vaatteita ja sekös sitten kummastuttaa joitakin.. argh..
Alue: Aihe vapaa
Ihan normaalia käsittääkseni.